Mä haluun vauva, taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Siis loppuukontää vauvakuume ikinä?
Meillä nyt 2 alle kolmivuotiasta lasta, nuorempi juuri täytti vuoden.
Ja suunnitelma kyllä olisi vielä joskus se kolmas yrittää saada, mutta ei vielä.
Mä oon iloinen että vauva -aika on takana, tainolin vielä pari kuukautta sitten mutta nyt taas iskenyt vauvakuume.
Oon kotona vielä vuoden verran ja toisaalta kyllä haluan takaisin töihin ja toisaalta en tiiä jaksaisinko kolmea pientä lasta ja ylipäätään taas vauvaa ( einole olleet helpoimpia vauvoja nämä aiemmat), mutta silti.
Onko tää nyt vaan joku biologinen juttu, että kun nuorin alkaa olemaan oma, erillinen ihmisensä niin äiti kaipaa vauvaa? Jatkuuko tää loputtomiin? Tuleeko joskus sellanen olo, ettei ikinä enää?

[QUOTE="Vieras";26273007]
Onko tää nyt vaan joku biologinen juttu, että kun nuorin alkaa olemaan oma, erillinen ihmisensä niin äiti kaipaa vauvaa? [/QUOTE]
On.
Jatkuuko tää loputtomiin?[/QUOTE]
Ei jatku, ainakaan tauotta.
Tuleeko joskus sellanen olo, ettei ikinä enää?
[/QUOTE]
Taatusti tulee. Ja menee. Ja tulee taas. Ainakin mulla ja monella tutulla vauvakuume on ollut kovin kausiluontoista.

Osalla tulee olo, ettei ikinä enää, ja se olo myös pysyy.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
ihminen voi jäädä koukkuun kaikkien tavallisten addiktioiden lisäksi erilaisten asioiden keräilyyn. parempi keräillä vaikka kissoja kuin lapsia, mutta mieluummin ei kumpiakaan. pelargonioita keräilemällä tekee vähiten vahinkoa.

Jos odotat muutaman vuoden niin voi olla ettet haluakaan kolmatta. Tai näin kävi mulle. Lapseni ovat nyt 8 ja 7-vuotiaat, enkä enää halua kolmatta. Joku vuosi sitten olisin ollut valmis, mutta syystä tai toisesta ei alettu toteuttamaan. Nyt ollaan siinä jumissa, että mies haluaa lapsen / lapsia lisää ja minä en :/

[QUOTE="Vieras";26273007]Tuleeko joskus sellanen olo, ettei ikinä enää?[/QUOTE]

Tulee.
Nyt kun kuopuskin on eskarilainen, sitä huomaa kuinka PALJON vapaampaa elämä on ilman mukana raahattavia ja jatkuvaa hoivaa ja huolenpitoa tarvitsevia pieniä. Joten ei ikinä enää!!! :D

Yhteistyössä