Mä haluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gabriela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gabriela

Aktiivinen jäsen
26.05.2006
2 075
0
36
Olla taas seksikäs ja kaunis.

Mahtua hienoon pikkutoppiin ja verkkosukkiksiin ja kääntää katseita. Mahtua farkkuihin, jotka oikeesti näyttää hyviltä.

Mä haluun taas pitkän vaalean tukan ja viehkon iloisen hymyn ja itsevarman katseen.

Mä en halua tätä kroppaa enää, mä en jaksa sitä. Mä en jaksa näitä pusseja silmien alla, enkä tätä pystyyn nukkuvan ilmettä tai hälläväliä katsetta.

Missäs olis mun hyvä haltia..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mutta sulla on hyvä alku jo kun tiedostat ongelman :D nyt vaan salille tai juoksuradalle tai jumppaamaan olkkarin matolle ni siit se lähtee!

Joo siinähän se ongelma just on, et tiedostan ongelman ja tiedän millä se lähtee.. Mut just nyt ei ole resursseja, tässä perheessä tehdä mitään asialle. Kun siis puhun vähän laajemmin kuin pelkästään näistä läskeistä, jotka on vaan yksi osa kokonaisuutta..

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Tännekin saa lähettää :snotty:

Mihin se on mennyt, kuka sen vei???? Palauttaa heti |O

Siinä voi kuulkaa käydä niin, et mut käsiteltyään se on jo ihan bournout ja lähtee hermolomalle...

No niinpä tiätty.

Mä jään sit varttumaan sen loman loppumista....... :xmas: :xmas:

Jos se loppuu joskus..

mutta sulla on hyvä alku jo kun tiedostat ongelman :D nyt vaan salille tai juoksuradalle tai jumppaamaan olkkarin matolle ni siit se lähtee!

Joo siinähän se ongelma just on, et tiedostan ongelman ja tiedän millä se lähtee.. Mut just nyt ei ole resursseja tässä perheessä tehdä mitään asialle. Kun siis puhun vähän laajemmin kuin pelkästään näistä läskeistä, jotka on vaan yksi osa kokonaisuutta..

joo, ymmärsin kyllä, että puhuit laajemmin. mutta sekin vaan tuppaa olemaan useimmiten totta, että kun se oma kroppa ja kunto on kohdillaan niin se hymy löytyy ja itsetunto ja kauneus ja seksikkyys siinä sivussa. ( enkä tarkoita että vain "laihat" vois olla sellasia )
en ymmärrä miten josdsain perheessä ei voi olla resursseja siihen, että sen jäsenillä on hyvä olla itsensä(kin) kanssa. jopa vaikka ihan pinnallisissakin asioissa.

Joo siinähän se ongelma just on, et tiedostan ongelman ja tiedän millä se lähtee.. Mut just nyt ei ole resursseja tässä perheessä tehdä mitään asialle. Kun siis puhun vähän laajemmin kuin pelkästään näistä läskeistä, jotka on vaan yksi osa kokonaisuutta..

joo, ymmärsin kyllä, että puhuit laajemmin. mutta sekin vaan tuppaa olemaan useimmiten totta, että kun se oma kroppa ja kunto on kohdillaan niin se hymy löytyy ja itsetunto ja kauneus ja seksikkyys siinä sivussa. ( enkä tarkoita että vain "laihat" vois olla sellasia )
en ymmärrä miten josdsain perheessä ei voi olla resursseja siihen, että sen jäsenillä on hyvä olla itsensä(kin) kanssa. jopa vaikka ihan pinnallisissakin asioissa.

Joo tässähän siinä se pointti just on, mut kai sitä joskun saa haaveilla että kaikki käy sormia napsauttamalla..

Heh et varmaankaan niin.. et varmaankaan niin.. noh ehkäpä joskus tai sitten et..

Tännekin saa lähettää :snotty:

Mihin se on mennyt, kuka sen vei???? Palauttaa heti |O

Siinä voi kuulkaa käydä niin, et mut käsiteltyään se on jo ihan bournout ja lähtee hermolomalle...

No niinpä tiätty.

Jos se loppuu joskus..

ei täällä kyllä vieläkään, vaik tilasin jo kauan aikaa sit.. ainakin viis minuuttia sitten

No niinpä tiätty.

Jos se loppuu joskus..

ei täällä kyllä vieläkään, vaik tilasin jo kauan aikaa sit.. ainakin viis minuuttia sitten

No, joha sillä kestää.
*Luopuu jo toivosta*

No niinpä tiätty.

Jos se loppuu joskus..

No, joha sillä kestää.
*Luopuu jo toivosta*

Niin mäkin luovuin.. Nää sipsit ja kakku maistuu muuten hyvältä.. ;)

Yhteistyössä