Mä hurahdin zumbaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jebu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jebu

Vieras
Löytyykö muita hurahtaneita?

Aivan huippu laji, vaikka alkuun epäilin. Ja olen siis käynyt ihan live-tunneilla ja ollt kyllä huippukivoja ja raskaita. Mulla on ainakin hauskaa siellä, osa kyllä näyttää olevan aika myrtsinä..

Mulla se hurahdus on ollut ihan totaalinen; oon käynyt nyt viime viikolla to, pe ja la ja tällä viikolla ti ja ke. meinaan mennä myös to ja pe ainakin vielä. Ehkä jopa la.

Huippua :D

Alkuperäinen kirjoittaja jebu:
Mulla se hurahdus on ollut ihan totaalinen; oon käynyt nyt viime viikolla to, pe ja la ja tällä viikolla ti ja ke. meinaan mennä myös to ja pe ainakin vielä. Ehkä jopa la.

oho, tääl on vaa kerran viikossa tuo puistossa oleva, en tiedä onko muita. Lähiseudulla olis myös puistoversio torstaisin mut tulee hirveen kalliiksi noi :(

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:

oho, tääl on vaa kerran viikossa tuo puistossa oleva, en tiedä onko muita. Lähiseudulla olis myös puistoversio torstaisin mut tulee hirveen kalliiksi noi :(

Paljo siel maksaa tunti?

täällä puisto zumba 8?/kerta ja tuossa viereisessä kaupungissa 5?/kerta... toki sinne jos menee nii sit viel päälle bensat+pysäköinti, täällä on niin liki et pääsee kävellen tai pyörällä.

täällä puisto zumba 8?/kerta ja tuossa viereisessä kaupungissa 5?/kerta... toki sinne jos menee nii sit viel päälle bensat+pysäköinti, täällä on niin liki et pääsee kävellen tai pyörällä.

Kuka järjestää? Joku seura vai ihan yksityinen?

Kuka järjestää? Joku seura vai ihan yksityinen?

viereisen kaupungin joku tanssikoulu.

Tanssikouluilla mahtaakin olla hyvät hinnat. Täällä seurassa koko kesän kortti maksaa 40e ja sillä saa zumbata niin paljo ku sielu sietää. On siellä sit muitakin jumppia saatavilla.

epäreilua...mä en tiedä et täällä ois muita mahdollisuuskia ellei sitten liity kuntosalin asiakkaaksi hirveellä kk hinnalla :| On mulla sitä zumbaa jotakin koneella mut vartoilen et mies siirtäs sen levylle et vois tv:stä katsoa...

Me zumpaillaan likkojen kanssa olkkarissa :D Tosin ilman niitä dvd juttuja. Musat kaakkoon ja 20min tanssi pariin kertaan päivä =) Tosin me ollaan sellasia kotitanssijoita, jotta tanssitaan myös ruokaa laittaessa/pyykkejä ripustaessa ym... Radio joka huoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Me zumpaillaan likkojen kanssa olkkarissa :D Tosin ilman niitä dvd juttuja. Musat kaakkoon ja 20min tanssi pariin kertaan päivä =) Tosin me ollaan sellasia kotitanssijoita, jotta tanssitaan myös ruokaa laittaessa/pyykkejä ripustaessa ym... Radio joka huoneessa.

Joo, meilläkin vähän väliä tanssitaan ja tytöt tykkää. 4,5v ja 2v. Nuorempi aina sanookin, et äiti tanssitaan taas ja mehän tanssitaan :D Omat jamibileet päivittäin.

Ja mulla vielä hyvä kaveri pitää zumbaa eikä mun tarvi mitään hänen tunneistaan maksaa. Meillä on sellainen vaihtariperiaate :D

Tuota zumbaa veti joku timmi nuori neekeri mies.

Millaistahan ois olla mies ohjaajan tunnilla? Katoin YouTubesta miestenkin pitämiä zumbia ja ne ol jotenkin noh aika tylsiä. Tää mun kaveri on ihan ykkönen, ihanan omaleimaiset tunnit ja kyllä on kiva olla ohjaajan tunnilla, joka ite nauttii työstään ihan täysillä ja fiilistelee siinä samalla.

Kyllä tuo mies ainakin vaikutti nauttivan siitä, höpisi omiaan ja välillä lauleskeli musiikin mukana. no mutta eipä ole kokemusta muista niin tiiä siitä sitten...
Missäpäin suomea sä käyt näillä edullisilla tunneilla?

Yhteistyössä