MÄ INHOAN NIIN PALJON ERÄSTÄ IHMISTÄ!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jade79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jade79

Vieras
Tuo ko. nainen yrittää iskeä muka vaivihkaa mun miestä. Tai no, ei ehkä enää niinkään iskeä, mutta mielistelee ja kihertää mun miehelleni aina kun vain mahdollista.

Tunkee lapsensa mieheni syliin ja räpsii kuvia; myöhemmin teetättää kuvat ja kehystää ne ja laittaa esille. Eli käyttää lastaan ikään kuin tekosyynä päästä mieheni lähelle. Ihme kun ei ole vielä Facebookiin laittanut kuvaa, sitä odotellessa. :headwall:

Mä en kohta kestä!!! Oon niin täynnä raivoa, että huh huh. Mies ei tietenkään kohteliaana ihmisenä voi muuta kuin olla hallitun fiksu, samoin minä. Nielen kiukkua. Olen miehellekin ollut ihan hermona, kun edes puhuu kohteliaasti (vaikkakin lyhyesti) tolle naiselle tai suostuu valokuviin, vaikka eihän tämä homma mieheni syytä ole...

AAAAAARGH!!!! Tuo nainen on siis miehen sukulaisen vaimo. Näemme siitä syystä pakollakin joskus, vaikka emme varta vasten esimerkiksi vieraile heillä. Tuo nainen on ollut kiinnostunut vuositolkulla miehestäni.

Niin ja ko. nainen harvemmin puhuu mulle, puhuu aina "vain" miehelleni; eli katsoo miestäni, hymyilee miehelleni, ottaa miehestäni valokuvia....

Tekee tämän kaiken kuitenkin sen verran vaivihkaa ja viekkaasti, ettei ole oikein syytä räjähtää sille asiasta tai edes huomauttaa asiallisesti. On ikään kuin "normaalia" käytöstä, vaikka tasan tarkkaan pyrkii vain saamaan edes jonkinlaista huomiota mieheltäni ja pääsemään mieheni lähelle.

Huhhuh mitä meininkiä!! Sun miehen kannattais ehkä jättää kaikki kanssakäyminen ihan minimiin eikä ainakaan suostua mihinkään yhteiskuviin enää. Tuohan vaikuttaa siltä että se muija esittelee sun miestäs tavallaan lapsensa isänä jos kerta ne valokuvatkin pitää oikein esille laittaa kehyksissä...

Eikö sillä ole omaa miestä vai miksi se noin kuumana sun mieheen käy?

Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mitä mesoot jos ukko pysyy vierelläs

Voi kuule, luulenpa että rassais sinuakin tällainen tilanne/toiminta!
Siitäkin huolimatta, että ukkoa ei vois vähempää kiinnostaa.

pidä huoli, ettet aja miestäs sen naisen syliin olemalla mustis..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mitä mesoot jos ukko pysyy vierelläs

Voi kuule, luulenpa että rassais sinuakin tällainen tilanne/toiminta!
Siitäkin huolimatta, että ukkoa ei vois vähempää kiinnostaa.

pidä huoli, ettet aja miestäs sen naisen syliin olemalla mustis..

No ei mun sellaista tarvitse pelätä :D
Enkä sinänsä ole mustis, vaan pikemminkin pöyristynyt ja raivoissani, että jollakin on tosiaan pokkaa käyttäytyä tuolla tavalla!!!

Eli siis kyllä tuolla naisella on omakin mies (sen lapsen isä myös).
Olemme äärettömän vähän tekemisissä, mutta koska naisen mies on minun mieheni kanssa sukua, joskus törmäämme sukulaisten luona tms. ihan väkisinkin.

Niin ja joskus vuosia sitten olen sille naiselle sanonut suorat sanat (yritti silloin tosissaan iskeä miestäni - ei seurustellut mieheni sukulaisen kanssa vielä silloin), ja samoin mies sanoi silloin naiselle, että jättää hänet rauhaan.

Mutta nytpä nainen onkin keksinyt loistavan tavan olla mieheni lähellä. Eli siis ei periaatteessa tee mitään väärää, mutta hänet valitettavasti tietäen itse en voi pitää tuota käytöstä hyväksyttävänä.

No muutaman kerran vuodessa kai tuon kestää. Jos hän haluaa miehestäsi kuvia muistoksi lapselle?

Voihan se olla niinkin. Jotenkin vain hassua, että minua ei oteta yhteenkään kuvaan :whistle: SIIS typerältä kuulosti tuohon kirjoitettuna, mutta jos ollaan jossakin paikassa ja istutaan esimerkiksi vieretysten, niin minut rajataan kuvista pois jne. Jotenkin vaan niin uskomatonta. Ärsyttää, että sitten kehystellään mun ukon kuvia ja ollaan muka polleena; aivan niin kuin mieheni olisi jotenkin oikeasti läheinen hänen kanssaan!

mielestä taas on naurettavaa, jos ap "menee sanomaan suorat sanat" tuolle naiselle. Oikeasti. Asiahan on oikeastaan ap:n miehen ja tämän erikoisesti käyttäytyvän naisen välinen asia. Ap:n mies oletettavasti on normaali, aikuinen ihminen, joka osaa halutessaan myös itse laittaa stopin tuolle menolle riittävän painokkaasti.

Miten sen naisen oma mies tuohon suhtautuu. Seuraavalla kuvauskerralla kipaise nopsasti kuvaan mukaan. Tai miehesi voi ehdottaa, että otetaans tuo minun vaimoni kuvaan kanssa. Noille katseille nyt ei mitään voi. Olen törmännyt kaveripiirissä samaan ilmiöön mutta lievempänä.

No muutaman kerran vuodessa kai tuon kestää. Jos hän haluaa miehestäsi kuvia muistoksi lapselle?

Voihan se olla niinkin. Jotenkin vain hassua, että minua ei oteta yhteenkään kuvaan :whistle: SIIS typerältä kuulosti tuohon kirjoitettuna, mutta jos ollaan jossakin paikassa ja istutaan esimerkiksi vieretysten, niin minut rajataan kuvista pois jne. Jotenkin vaan niin uskomatonta. Ärsyttää, että sitten kehystellään mun ukon kuvia ja ollaan muka polleena; aivan niin kuin mieheni olisi jotenkin oikeasti läheinen hänen kanssaan!

No älä piittaa moisesta, suku on pahin!

Mutta mitenpä sanot tästä asiasta?! Kuten sanoin, niin periaatteessahan tuo nainen ei tee mitään väärää. On vain sosiaalinen ja ystävällinen miehelleni jne.

En viitsi asettaa itseäni naurunalaiseksi ottamalla asiaa hänen kanssaan puheeksi. Voihan olla, että hän vetoaa juuri tuohon, että haluaa miehestäni kuvia muistoksi lapselleen jne. Eli keksii kaikelle toiminnalleen kyllä järkevän selityksen, ja saisi minut näyttämään lähinnä vainoharhaiselta hullulta. :D

Miestä ahdistaa, kun nainen tuppaa itseään hänelle. En usko, että asia kuitenkaan häiritsee häntä yhtä paljon kuin minua - hän on niitä "yksinkertaisia" miehiä, joille asiassa ei ole sinänsä ongelmaa: nainenhan seurustelee hänen sukulaisensa kanssa!!! Näin ollen kokee, että on käyttäydyttävä asiallisesti vaikka mikä olisi. Mies ei kuitenkaan ota itse kontaktia naiseen, mutta vastaa kysymyksiin asiallisesti, eikä myöskään pudota lasta sylistään kun nainen sen syliin tunkee... :D :whistle:

Näemme suhteellisen harvoin, joten naisesta ei ole enää samanlaista ongelmaa kuin silloin, kun nainen oli sinkku ja tavoitteli miestäni puhelimitse yötä päivää. Eli nykyään näemme silloin tällöin sukulaisten luona, eikä myöskään ole pelkoa että soittelisi kun on nykyään varattu. Naisen nykyinen "toiminta" näyttää ulkopuolisen silmiin varmasti täysin normaalilta. Itse kun tiedän millainen hän on, en pysty hyvällä katsomaan häntä.

opasta oma miehesi jo kotona niin että ens kerralla hän vaatii oman vaimonsa kuviin mukaan kanssa.
ja ala sinä olla "vain sosiaalinen ja ystävällinen" tämän eukon miehelle. asiallisesti mutta niin että huomaa seka eukko että miehesi.

omaa lääkettä vaan, se tehoaa monesti parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja nohnoh:
opasta oma miehesi jo kotona niin että ens kerralla hän vaatii oman vaimonsa kuviin mukaan kanssa.
ja ala sinä olla "vain sosiaalinen ja ystävällinen" tämän eukon miehelle. asiallisesti mutta niin että huomaa seka eukko että miehesi.

omaa lääkettä vaan, se tehoaa monesti parhaiten.

Mut ku mulla ei ole kyllä mitään intressejä olla sitä sen miestä kohtaan yhtään minkäänlainen! :D Ei, vaikka se kirpaisisi sitä naista. (Jos kirpaisee.....)

Yhteistyössä