MÄ INHOAN NIIN PALJON ERÄSTÄ IHMISTÄ!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jade79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sanonut että käytöksessäsi on vikaa, mietin vain jos omat ajatuksesi ovatkin skitsoilevaa mustasukkaisuutta. Selitäs nyt esim; onko naisella muittenkin sukulaisten kuvia kodissaan kuin miehesi? Jos ei, niin miten hänen aviomiehensä ei yhtään ihmettele asiaa? Ottaako hän muistakin sukulaisista kuvia kun lapsi on näitten sylissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En sanonut että käytöksessäsi on vikaa, mietin vain jos omat ajatuksesi ovatkin skitsoilevaa mustasukkaisuutta. Selitäs nyt esim; onko naisella muittenkin sukulaisten kuvia kodissaan kuin miehesi? Jos ei, niin miten hänen aviomiehensä ei yhtään ihmettele asiaa? Ottaako hän muistakin sukulaisista kuvia kun lapsi on näitten sylissä?

En nyt väittäisi itseäni skitsoilevaksi & mustasukkaiseksi, sillä totta kai elämässämme on naisiakin - miehellä esim. työkaverina, kaverina, jne. En minä revi stressiä naisista, varsinkin kun meillä ei ole suhteessamme mitään vikaa jne. Eli ei ole tarvetta pelätä mitään.

Omistushaluinen kyllä olen nyt tässä asiassa. Ei mene vain mun jakeluuni, että miksi sen naisen pitää edelleen liehitellä miestäni? Nyt vain eri syin ja keinoin kuin silloin aiemmin. Varmasti silläkin on merkityksensä, että yritti silloin iskeä miestäni herkeämättä. En mä hyväksy sellaisia akkoja. :whistle:

Mieheni ei ole tuon naisen sukulainen, joten tuota suunnatonta kiinnostusta ei voi sillä selittää. Toki miehemme ovat sukua, mutta... Ei toimi muita miehensä sukulaismiehiä kohtaan noin. Ei siis mitään tietoa, miksi tunkee niitä kuvia kehyksiin!? (Ok, niissä on heidän lapsensakin, joten ei ole ehkä NIIIIIN outoa. Mutta ei tosiaan ole kovin monesta tyypistä heillä kuvia kehyksissä.) Niin ja mistäs mä tiedän ihmetteleekö hänen miehensä asiaa, vai ymmärtääkö hän edes ihmetellä sitä.

Selitänköhän mä nyt liian monimutkaisesti...

Ja se mua myös ihmetyttää, että miksi tuo nainen rajaa minut kaikista kuvista pois? Vaikka istuisimme mieheni kanssa vierekkäin, rajaa minut kuvasta pois siten, että kuvassa on vain mieheni. Ei ole myöskään koskaan ottanut kuvaa minusta + lapsesta. Siis tällaisia pieniä asioita, jotka kuulostavat täysin naurettavalta kun ne tähän kirjoittaa, mutta käytännössä todella kummaa hommaa.

Jade79 - heh heh.. no sieltähän se tuli. Hän ei siis edes ota kuvia ainoastaan sinun miehestäsi ja lapsestaan, vaan sukulaiskuvia joissa on heidänkin lapsensa! Ja kyllä miehesi sukulaisen vaimo on sukua, ovathan miehesi sukulaisen lapset pariskunnan kummankin lapsia. Sanos nyt vielä että kyseessä on miehesi veli eli lapset olisivat serkkuja keskenään niin hyi herranen aika sentään nainen yrittää mukamas iskeä miestäsi *reps*

Arvasin että tässä on vaan joku mustasukkainen vouhottaja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:
älä sit oo sen kaa tekemisissä. jos ne kutsuu teiät sinne (tai miestä varmaan :whistle: ) niin jätä väliin. mies voi varmaan mennä yksin sinne. :D

Emme me heidän luonaan kylästele. :)

mistä sitten tiiät mitä kuvia sillä on esillä? :whistle:

Tarina vähän ontuu :D

älä sit oo sen kaa tekemisissä. jos ne kutsuu teiät sinne (tai miestä varmaan :whistle: ) niin jätä väliin. mies voi varmaan mennä yksin sinne. :D

No missä kohden se nyt sinun mielestäsi ontuu? Mikä tarve teillä on jatkuvasti siellä näsäviisastella ja nälviä? Ok, aivan rauhassa, kun siitä näemmä saatte jotain mielihyvää. :wave: Niin, ette ilmeisesti nyt hoksaa, että meillä edelleen on niitä yhteisiä tuttuja ja samoja sukulaisia, jotka kyllä käyvät tuon naisen ja miehensä luona kylässä, kuten myös meillä. Ja sitten meille selitetään, kuinka oli taas ihana kuva kehyksissä ja ihana kuva ikkunalaudalla ja ihana kuva siellä ja täällä... :headwall:

No missä kohden se nyt sinun mielestäsi ontuu? Mikä tarve teillä on jatkuvasti siellä näsäviisastella ja nälviä? Ok, aivan rauhassa, kun siitä näemmä saatte jotain mielihyvää. :wave: Niin, ette ilmeisesti nyt hoksaa, että meillä edelleen on niitä yhteisiä tuttuja ja samoja sukulaisia, jotka kyllä käyvät tuon naisen ja miehensä luona kylässä, kuten myös meillä. Ja sitten meille selitetään, kuinka oli taas ihana kuva kehyksissä ja ihana kuva ikkunalaudalla ja ihana kuva siellä ja täällä... :headwall:

Voi sua. Ja voi sun miesparkaasi kun on tuollainen mustis pirttihirmu puolisona (jos olette jo naimisiin ehtineet..) :saint:

Jade79 - heh heh.. no sieltähän se tuli. Hän ei siis edes ota kuvia ainoastaan sinun miehestäsi ja lapsestaan, vaan sukulaiskuvia joissa on heidänkin lapsensa! Ja kyllä miehesi sukulaisen vaimo on sukua, ovathan miehesi sukulaisen lapset pariskunnan kummankin lapsia. Sanos nyt vielä että kyseessä on miehesi veli eli lapset olisivat serkkuja keskenään niin hyi herranen aika sentään nainen yrittää mukamas iskeä miestäsi *reps*

Öö... Ei taida olla nuo selvännäkijän hommat sinua varten. =)
En tosiaankaan tiedä minkälaisia potretteja nainen kotiinsa haalii, mutta todella oudolta on kuulostanut jo itsessään se, että hän on laittanut miehestäni kuvia kehyksiin. :) Mutta kuten jo tuolla aiemmin totesin, joillekin - kuten ilmeisesti sinulle - on ok, että joku yrittää iskeä kaikin keinoin toisen miestä ja siinä onnistumatta kiemurtelee lähelle kuitenkin muilla konstein. En muista sinun tarinaasi, että oletko jopa itse ollut tuollainen nainen. :)

Miehenikin on kummissaan naisen toiminnasta, mutta joo, minähän se olen se skitso mustis. :laugh: Tietty... Ja ihan turhasta :whistle:

Voi sua. Ja voi sun miesparkaasi kun on tuollainen mustis pirttihirmu puolisona (jos olette jo naimisiin ehtineet..) :saint:

Ihana :D Muistutat niitä kutosluokkalaisia tyttöjä, joilla on syrjimiset pahimmillaan. Että hymyssä suin ladellaan loukkauksia, jottei ope huomaa.

Kyllä meillä ainakin yleensä kuvataan esim. setä ja täti, eikä suinkaan rajata tätiä pois koska ei ole verisukulainen. Todella outoa rajata sedän/enon/muun sukulaismiehen VAIMO pois kuvista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä meillä ainakin yleensä kuvataan esim. setä ja täti, eikä suinkaan rajata tätiä pois koska ei ole verisukulainen. Todella outoa rajata sedän/enon/muun sukulaismiehen VAIMO pois kuvista.

no niin on minustakin outoa, ja kuulosti oudolta muutenkin tuo touhu. ja ap, ne on juuri ne pikkujutut mistä huomaa, vaikka ne naurettavilta kuulostaakin ääneen sanottuina. ymmärrän sun fiilikset täysin!

En tiedä mikä Emilyniä tökkii, tulee mieleen joku teiniangsti jonka on pakko ihan periaatteesta olla vastaan. Huvinsa kullakin, en vaan menisi omalla naamallani noin naurettavilla perusteilla väittelemään.

Mutta asiaan Jade: mun mielestä sä voisit miettiä etukäteen jonkun yksinkertaisen kuudesluokkalaisen nolaamisstrategian tuota naista kohtaan ja tyytyä sellaiseen "kostoon".

minä olen joskus nuoruudessani saattanut tehdä jotain vastaavaa yhtä hölmöä (häpeissäni tunnustan), mutta syy ei ollut siinä, et oisin yrittäny iskeä ketään, vaan että en pitänyt muuten kiinnostavan tyypin tyttöystävää kovinkaan huomionarvoisena tyyppinä...
Siis sillai, et meillä ei ollut tyttöystävän kanssa mitään yhteistä, enkä jaksanut hänen tylsiä jaarituksiaan kuunnella tai jutella mistään tyhjänpäiväisestä, kun miehen kanssa jutut menivät heti yksiin ja oli hauskaa.

No, mua ei varmaan haittaisi ollenkaan. Olet sanonut, ettette ole kovin läheisiä, ettekä kyläile heidän luonaan, joten mitä väliä? Mitä väliä sillä on vaikka olisi kuinka ihastunut mieheesi ja liehittelisi häntä? Tuskin sentään väkisin kimppuun hyökkää, ja jos teillä on hyvä parisuhde, luottamus pelaa, eikä mies voisi mitenkään olla kiinnostunut tästä naisesta, niin anna olla. Toisesta korvasta (tai silmästä) sisään ja toisesta ulos :).

Tuo ko. nainen yrittää iskeä muka vaivihkaa mun miestä. Tai no, ei ehkä enää niinkään iskeä, mutta mielistelee ja kihertää mun miehelleni aina kun vain mahdollista.

Tunkee lapsensa mieheni syliin ja räpsii kuvia; myöhemmin teetättää kuvat ja kehystää ne ja laittaa esille. Eli käyttää lastaan ikään kuin tekosyynä päästä mieheni lähelle. Ihme kun ei ole vielä Facebookiin laittanut kuvaa, sitä odotellessa. :headwall:

Mä en kohta kestä!!! Oon niin täynnä raivoa, että huh huh. Mies ei tietenkään kohteliaana ihmisenä voi muuta kuin olla hallitun fiksu, samoin minä. Nielen kiukkua. Olen miehellekin ollut ihan hermona, kun edes puhuu kohteliaasti (vaikkakin lyhyesti) tolle naiselle tai suostuu valokuviin, vaikka eihän tämä homma mieheni syytä ole...

AAAAAARGH!!!! Tuo nainen on siis miehen sukulaisen vaimo. Näemme siitä syystä pakollakin joskus, vaikka emme varta vasten esimerkiksi vieraile heillä. Tuo nainen on ollut kiinnostunut vuositolkulla miehestäni.

no kai nyt miehessäskin joku mättää, jos ei asialle tee loppua

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies siis pitää kuvissa sylissään veljensä lasta *tosi rikollista* =)

No ei kuules ole kyse miehen veljestä. Miehellä kun ei satu olemaan ollenkaan sisaruksia. Että mistä lie tuonkin repäsit... ?!!

Ois kiva kun lukisitte mun kommenttini ennen kuin sanotte mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja taitaa olla myös kiinnostunut:
Tuo ko. nainen yrittää iskeä muka vaivihkaa mun miestä. Tai no, ei ehkä enää niinkään iskeä, mutta mielistelee ja kihertää mun miehelleni aina kun vain mahdollista.

Tunkee lapsensa mieheni syliin ja räpsii kuvia; myöhemmin teetättää kuvat ja kehystää ne ja laittaa esille. Eli käyttää lastaan ikään kuin tekosyynä päästä mieheni lähelle. Ihme kun ei ole vielä Facebookiin laittanut kuvaa, sitä odotellessa. :headwall:

Mä en kohta kestä!!! Oon niin täynnä raivoa, että huh huh. Mies ei tietenkään kohteliaana ihmisenä voi muuta kuin olla hallitun fiksu, samoin minä. Nielen kiukkua. Olen miehellekin ollut ihan hermona, kun edes puhuu kohteliaasti (vaikkakin lyhyesti) tolle naiselle tai suostuu valokuviin, vaikka eihän tämä homma mieheni syytä ole...

AAAAAARGH!!!! Tuo nainen on siis miehen sukulaisen vaimo. Näemme siitä syystä pakollakin joskus, vaikka emme varta vasten esimerkiksi vieraile heillä. Tuo nainen on ollut kiinnostunut vuositolkulla miehestäni.

no kai nyt miehessäskin joku mättää, jos ei asialle tee loppua

No kun ei tässä nyt periaatteessa ole mitään, mistä sanoa sille naiselle! Ääh, kun te ette lue noita kommenttejani, niin joudun selittämään samat asiat kymmeneen kertaan. NO, SIIS: Nainen yrittäny iskeä silloin aiemmin miestäni oikein urakalla - MIES TEKI SELVÄKSI, ETTEI HALUA MITÄÄN JA ETTÄ AKKA VOI PAINUA YHTEYDENOTTOINEEN JA RUIKUTUKSINEEN HEVON***. Sillä oli sen verran vaikutusta, että kun ei miestäni saanut niin löysi sydänkäpysensä miehen suvusta. Ja nyt onkin näppärää tunkea lähelle - viattomasti, muka lapsen/suvun kautta. Jne....

Alkuperäinen kirjoittaja nnn:

En tiedä mikä Emilyniä tökkii, tulee mieleen joku teiniangsti jonka on pakko ihan periaatteesta olla vastaan. Huvinsa kullakin, en vaan menisi omalla naamallani noin naurettavilla perusteilla väittelemään.

Mutta asiaan Jade: mun mielestä sä voisit miettiä etukäteen jonkun yksinkertaisen kuudesluokkalaisen nolaamisstrategian tuota naista kohtaan ja tyytyä sellaiseen "kostoon".

Tosi teiniangstia, kun Ap haki sympatiaa itselleen värittämällä tarinaa; "Nainen tapetoi kotinsa seinät mieheni kuvilla.." Kunnes käykin ilmi että kuvissa on myös heidän lapsiaan ja kenties muitakin sukulaisia, kun ap ei ole koskaan näitä kuvia edes nähnyt! Häntä vain suututtaa kun muut ihmiset sitten ovat kertoneet, miten kivoja kuvia tämän perheen seinällä on. Ei ihan tervettä, voi hyvää päivää - siis tuon apn vouhotus. Jos ap olisi alunperin kirjoittanut totuuden, että hän on mustasukkainen ja pitää tuota naista liehittelijänä sen takia, että hänen kotinsa seinällän kuvia sukulaisista ja näissä kuvissa esiintyy myös hänen miehensä, koska on tämän naisen sukulainen, niin kukaan ei olisi sympistellyt apta ja siksi hänen piti vääristellä totuutta jotta pääsi motkottamaan tuosta naisesta - j onka käytös siis kaikkien muitten mielestä on täysin normaalia. Ap ei vaan kykene päästämään irti siitä että nainen on joskus aikoinaan ollut hänen miehestään kiinnostunut.

Ap, kyllä mä uskon että voi ärsyttää, mutta hyviä vinkkejä oletkin jo saanut. Ensi kerralla kun tapaatte niin aina kun tulee kuvien ottamisen aika, niin MIES kutsuu heti sinut myös kuviin ja olette niissä niin yhdessä että kuvien rajaaminen nätisti ei onnistu millään :D Ja kun tämä nainen sitten keskustelee pelkästään miehesi kanssa tai kysyy jotakin, niin taas kerran MIES vetää myös sinut mukaan keskusteluun, kysyy mitä mieltä sinä olet asiasta jne. Eiköhän tuo jo vähän liennytä naisen intoa, kun tietää että mies ottaa sinut niihin juttuihin joka kerta mukaan eikä kahdenkeskistä keskustelua ole luvassa.

Kyllä se siitä! Nyt vaan miehesi pitäisi olla se joka hoitaa homman kotiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja nnn:

Tosi teiniangstia, kun Ap haki sympatiaa itselleen värittämällä tarinaa; "Nainen tapetoi kotinsa seinät mieheni kuvilla.." Kunnes käykin ilmi että kuvissa on myös heidän lapsiaan ja kenties muitakin sukulaisia, kun ap ei ole koskaan näitä kuvia edes nähnyt! Häntä vain suututtaa kun muut ihmiset sitten ovat kertoneet, miten kivoja kuvia tämän perheen seinällä on. Ei ihan tervettä, voi hyvää päivää - siis tuon apn vouhotus. Jos ap olisi alunperin kirjoittanut totuuden, että hän on mustasukkainen ja pitää tuota naista liehittelijänä sen takia, että hänen kotinsa seinällän kuvia sukulaisista ja näissä kuvissa esiintyy myös hänen miehensä, koska on tämän naisen sukulainen, niin kukaan ei olisi sympistellyt apta ja siksi hänen piti vääristellä totuutta jotta pääsi motkottamaan tuosta naisesta - j onka käytös siis kaikkien muitten mielestä on täysin normaalia. Ap ei vaan kykene päästämään irti siitä että nainen on joskus aikoinaan ollut hänen miehestään kiinnostunut.

Emilyn, ennen kuin alat aukoa turpaasi, lue jokainen viestini. Kiitos.

Niin ja en todellakaan tiedä mitä muita kuvia se nainen on seinilleen laittanut, mutta kuulemma useampi kuva kehystettynä miehestäni - oli lapsi sylissä tai ei, niin kuulostaa todella oudolta. :o Mieheni reaktio se vasta kipakka olikin. :whistle:

Yhteistyössä