Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Jos miehes onki niiden isä?![]()
![]()
Hohhoijaa... Niinhän sen tietysti täytyy olla....
ota se herne pois nekusta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Jos miehes onki niiden isä?![]()
![]()
Hohhoijaa... Niinhän sen tietysti täytyy olla....
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun on nyt ihan pakko kysyä, että mitä tuo haittaa? Siis miksi tätä naista pitää oikein INHOTA?
Voisittehan te miehen kanssa vaan yhdessä nauraa sille ja pyöritellä silmiänne, jos ja kun miehesi ei ole lainkaan hänestä kiinnostunut eikä nainen näinollen ole minkäänlainen uhka avioliitollenne. Joten tehköön itsensä ihan rauhassa hölmöksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:No näin me teemmekin, mutta jotenkin mulla kiehuu ihan älyttömästi. Ehkä olen niin omistushaluinen, että ärsyttää tollanen mieheni kuvien laittelu pitkin kämppää?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Olemme äärettömän vähän tekemisissä, mutta koska naisen mies on minun mieheni kanssa sukua, joskus törmäämme sukulaisten luona tms. ihan väkisinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Olemme äärettömän vähän tekemisissä, mutta koska naisen mies on minun mieheni kanssa sukua, joskus törmäämme sukulaisten luona tms. ihan väkisinkin.
Just, ja sillon harvoin kun näette, on ystävällinen miehellesi. Ehkäpä hän pitää miehestäsi... ihmisenä. Onko se kiellettyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Siis täh?? Hänhän on käytännössä miehesi sukulainen, alkuperäisen tekstin perusteella sinä vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta.. Että sukulaisista ei saisi kuviakaan ottaa? Huh huh..
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Siis täh?? Hänhän on käytännössä miehesi sukulainen, alkuperäisen tekstin perusteella sinä vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta.. Että sukulaisista ei saisi kuviakaan ottaa? Huh huh..
Totta kai saa ottaa kuvia, enhän minä sitä ole kieltänytkään. Mutta ihmetyttää, että niillä kuvilla täytyy lisäksi tapetoida asunto (ok, liioittelua) ja se, että minut rajataan joka kuvasta pois, vaikka istuisimme mieheni kanssa vierekkäin. (Ja uskokaa pois, mulle ei ole väliksi päästä valokuviin, mutta tuollainen ihmetyttää kyllä...) EN MINÄKÄÄN OLE HÄNEN MIESTÄÄN KOHTAAN TUOLLAINEN
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kiinnostaisi että mikä on miehesi sukulaisuussuhde häneen, koska ilmeisesti naisen aviomies ei pidä outona sitä että miehen kuvia seinillä on ja itsekin sanoit, että muitten silmissä käytös on normaalia. Olisiko sinun käytöksesi mahdollisesti sitä epänormaalia..?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Siis täh?? Hänhän on käytännössä miehesi sukulainen, alkuperäisen tekstin perusteella sinä vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta.. Että sukulaisista ei saisi kuviakaan ottaa? Huh huh..
Totta kai saa ottaa kuvia, enhän minä sitä ole kieltänytkään. Mutta ihmetyttää, että niillä kuvilla täytyy lisäksi tapetoida asunto (ok, liioittelua) ja se, että minut rajataan joka kuvasta pois, vaikka istuisimme mieheni kanssa vierekkäin. (Ja uskokaa pois, mulle ei ole väliksi päästä valokuviin, mutta tuollainen ihmetyttää kyllä...) EN MINÄKÄÄN OLE HÄNEN MIESTÄÄN KOHTAAN TUOLLAINEN
![]()
jos kerran inhoot sitä niin miks se haluis sun kuvia seinille?sun asenne tuskin oo jääny epäselväks.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mitä tapahtuis jos tekisit niinkuin aikuiset yleensä; juttelisit sille??
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Kuule jos se on huomannut sun ärsytykses ja tekee tota vaan kiusatakseen sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kiinnostaisi että mikä on miehesi sukulaisuussuhde häneen, koska ilmeisesti naisen aviomies ei pidä outona sitä että miehen kuvia seinillä on ja itsekin sanoit, että muitten silmissä käytös on normaalia. Olisiko sinun käytöksesi mahdollisesti sitä epänormaalia..?
Kyllä mä uskon tietäväni mieheni kanssa tilanteen ulkopuolisia paremmin.
Toki ymmärrän, että tekstini vaikuttaa hirveältä. Tällaiset asiat kai pitäisi aina vain hyväksyä hiljaa mielessään, eikä ainakaan purkaa fiiliksiään pitkin keskustelupalstoja.
Ehkä se sitten on joidenkin mielestä ihan ok, että joku yrittää iskeä toisen miestä ja loppujen lopuksi änkeää lähelle "viattomasti" muilla keinoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kiinnostaisi että mikä on miehesi sukulaisuussuhde häneen, koska ilmeisesti naisen aviomies ei pidä outona sitä että miehen kuvia seinillä on ja itsekin sanoit, että muitten silmissä käytös on normaalia. Olisiko sinun käytöksesi mahdollisesti sitä epänormaalia..?
Toki ymmärrän, että tekstini vaikuttaa hirveältä. Tällaiset asiat kai pitäisi aina vain hyväksyä hiljaa mielessään, eikä ainakaan purkaa fiiliksiään pitkin keskustelupalstoja.
Ehkä se sitten on joidenkin mielestä ihan ok, että joku yrittää iskeä toisen miestä ja loppujen lopuksi änkeää lähelle "viattomasti" muilla keinoin.
Joskus voisi olla hyvä kyetä katsomaan sinne peiliin ja tarkastella omaa käytöstään. Sinä torjuit suoraan kirjoitukseni, vaikka kuitenkin kaikkien muitten mielestä nainen käyttäytyy normaalisti......
Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mitä tapahtuis jos tekisit niinkuin aikuiset yleensä; juttelisit sille??
Missä kohti olen sanonut, etten ole jutellut hänelle ja ollut asiallinen? Olen jo aiemmin kirjoittanut, että olen ollut kohtelias ja mukava, mitäpä muutakaan tässä voi (ei kuulu tapoihini mullistella jne.). Jos taas tarkoitat tästä asiasta hänelle puhumista, niin asettaisin itseni naurunalaiseksi: kuka tuollaista myöntäisi...
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Kiinnostaisi että mikä on miehesi sukulaisuussuhde häneen, koska ilmeisesti naisen aviomies ei pidä outona sitä että miehen kuvia seinillä on ja itsekin sanoit, että muitten silmissä käytös on normaalia. Olisiko sinun käytöksesi mahdollisesti sitä epänormaalia..?
Joskus voisi olla hyvä kyetä katsomaan sinne peiliin ja tarkastella omaa käytöstään. Sinä torjuit suoraan kirjoitukseni, vaikka kuitenkin kaikkien muitten mielestä nainen käyttäytyy normaalisti......
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Jade79:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mitä tapahtuis jos tekisit niinkuin aikuiset yleensä; juttelisit sille??
Missä kohti olen sanonut, etten ole jutellut hänelle ja ollut asiallinen? Olen jo aiemmin kirjoittanut, että olen ollut kohtelias ja mukava, mitäpä muutakaan tässä voi (ei kuulu tapoihini mullistella jne.). Jos taas tarkoitat tästä asiasta hänelle puhumista, niin asettaisin itseni naurunalaiseksi: kuka tuollaista myöntäisi...
sitä just tarkoitin...mutta sitten ei auta muu ku "kärsiä".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Mä rehellisesti uskon että se tekee kaiken ärsyttääkseen sua... meitä on niin moneen junaan... älä reagoi sen touhuun niin se lopettaa.. nyt se kuvittelee olevansa sun yläpuolella...äsh, saako tästä tolkkua...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:älä sit oo sen kaa tekemisissä. jos ne kutsuu teiät sinne (tai miestä varmaan) niin jätä väliin. mies voi varmaan mennä yksin sinne.
![]()