Mä kuulin aamulla miehen suusta sellaisen asian, mitä en ollut odottanut kuulevani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pölyhuiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pölyhuiska

Vieras
13 vuotta ollaan oltu yhdessä ja nyt se pamautti sen suoraan. Sanoi nimittäin tuossa aamulla, että: " Näytätpäs sinä hyvältä. Oikein nätiltä!"

Varmaan suurin syy tuohon miehen sanomiseen oli viime öinen keskustelu kun juteltiin hellyyden puuttumisesta. Mies kun tekee niin ahkerasti töitä, että ei jaksa enää kotona minua helliä ja tässä on pitkään eletty ns. pikapano kerta viikkoon- tyylillä, eikä oikein mitään muuta hellyyttä. joka päivä koitan halia miestä ja suukotella. Ei nyt, vähän myöhemmin, tai muuta vastaavaa mies aina sanoo. Jos pyydän, että halaa minua, ni ei nyt kerkiä. Jos illalla nukkumaan mennessä valitan, että taas on mennyt useampi päivä ilman mitään suukkoja tai haleja, et miksei voi minua halailla, niin mies kääntää sen toisinpäin ja kysyy no mikset sinä nyt halaa minua?

Olo ei ole ollut paras mahdollinen pitkään aikaan juuri tuosta syystä ja kun nyt sitten yöllä miehelle sanoin, että kaikkien näiden vuosien aikana hän ei ole kertaakaan sanonut minulle, että olen kaunis, tai, että olen nätti, tai näytän hyvältä. Edes hääpäivänä en kuullut häneltä mitään kehuja. Ja kun sanoin, että olisihan se edes joskus kiva kuulla omalta mieheltään, että näyttää kauniilta tai hyvältä. Mutta tietysti jos mies ei pidä minua kauniina tai nättinä, niin asia on eri. Mies oli hieman hämillään, että sellaistako minä haluan kuulla?

No tänä aamuna sattui sitten tuo historiallinen tokaisu ja sen kyllä muistan lopun ikääni :D

Mä en varmaan olisi ilahtunut yhtään. Tuntuisi että sanoo nyt vain muodon vuoksi, kun vaimo viime yönä sanoi että olisi kiva kuulla että oma mies pitää kauniina tai nättinä. Ajattelisin varmaan, että mies haluaa hoitaa tämän velvollisuuden nyt heti alta pois, ettei tarvitse sitten enää myöhemmin muistella. Ajoitus oli äärimmäisen huono.

Alkuperäinen kirjoittaja okkei:
HMm, mä oisin nauranu! Käskystähän se ton sano, ei uskaltanu olla sanomatta. Odota hetkeä kun sanoo sitä tarkoittaen!

Mä en olisi nauranut. Fiksu mies otti vinkistä vaarin.

Ehkä hänen mielestään ap näyttää tosiaan hyvältä mutta ei ole tajunnut sitä, että se on ihan fiksua sanoa ääneen =)

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Mä en varmaan olisi ilahtunut yhtään. Tuntuisi että sanoo nyt vain muodon vuoksi, kun vaimo viime yönä sanoi että olisi kiva kuulla että oma mies pitää kauniina tai nättinä. Ajattelisin varmaan, että mies haluaa hoitaa tämän velvollisuuden nyt heti alta pois, ettei tarvitse sitten enää myöhemmin muistella. Ajoitus oli äärimmäisen huono.

Peesi. Olisin varmaan suuttunu lisää...

HMm, mä oisin nauranu! Käskystähän se ton sano, ei uskaltanu olla sanomatta. Odota hetkeä kun sanoo sitä tarkoittaen!

Minusta mies, joka haluaa tehdä vaimonsa onnelliseksi, on paljon arvokkaampi juttu kuin mies, joka vilpittömästi pitää vaimoaan hyvännäköisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mercedes:

Mä en olisi nauranut. Fiksu mies otti vinkistä vaarin.

Ehkä hänen mielestään ap näyttää tosiaan hyvältä mutta ei ole tajunnut sitä, että se on ihan fiksua sanoa ääneen =)

Ainiin, muistin yöllä yhden kohteliaisuuden mitä mies oli minulle sanonut. Ensitapaamisella hän tarttui takapuolestani kiinni ja totesi, että onpas hyvä perse. Tuon kun miehelle yöllä kerroin, niin tokaisi, että no sehän on hyvä, edelleen.

mitä varten pitää oikein keskustella siitä,että ukko tajuaa olla huomaavainen naistaan kohtaan??en tajua.sehän on tavallaan käskyttämistä,jos siitä on ekaks puhuttu ja sitten sen sanoo.ja mä en haluis että mun perse on hyvännäköinen vaan kokonaisuus:)

Kyllä se varmasti oli ihan kohteliaisuudeksi tarkoitettu tuli se sitten pyynnöstä tai ei! Toiset miehet ovat huonoja puhumaan ja joskus pitää hieman näpäyttää, että tajuavat että puoliso saattaa sitä kehua tarvita välillä. Jos tuossa nyt olisi nauramaan alkanut niin olisi varmaan jäänyt viimeiseksi kohteliaisuudeksi! Hyvä vain jos mies nyt tuosta saisi kimmokkeen ja muistaisi kertoa niitä hyviä asioita useamminkin!

Hienoa että noidenkin vuosien jälkeen pystytte vielä asioista puhumaan! :)

Yhteistyössä