Mä lähden kohta hakemaan unilääkkeitä lääkäriltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et ole nukkunut, syy?

Mä vaan kärsin unettomuudesta/ nukahtamisvaikeuksista. Vatvon asioita mielessäni eikä uni tule..sitten aamulla en ole saannut yhtään sykliä syvää unta ja olen kuin zombie. Viimeksi sain satsin nukahtamistabuja joilla sain unirytmin taas kuntoon

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pipa:
Toivottavasti saat avun! Itsekin kerran olisin tarvinnut nukahtamislääkkeitä, mutta käskettiin turvautua lastensuojelun apuun :(

Miten helvetissä ls hoitaa unettomuutta???

No kun lapset heräilivät öisin paljon, enkä saanut enää unta näiden heräilyjen jälkeen. Kävin niin ylikierroksilla, että heräsin jokaiseen pieneen rasahdukseen vaikka mies olisikin hoitanut lapsia ja olisin nukkunut eri huoneessa. Mun ongelma olis siis lapset, joille piti saada hoitaja jostain muualta. Eihän pienten lasten äiti voi nukahtamislääkkeitä ottaa, vaikka olisi jo monta kuukautta nukkunut max. 6 tuntia yössä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
Noniin lääkäri määräsi sellaista uutta lääkettä joka on kehon omaa melatoniinia ( ihan reseptillä sai) ja lisäksi nukahtamislääkettä.

Kiva! toivottavasti auttaa. :) Minkä nimisiä lääkkeitä?

Circadin ja Imovane

imovanesta tulee sit kamala raudanmaku suuhun ja on viel seuraavanakin päivänä :x

stella ja somnor yms parempia.

Alkuperäinen kirjoittaja hhhh:
Noniin lääkäri määräsi sellaista uutta lääkettä joka on kehon omaa melatoniinia ( ihan reseptillä sai) ja lisäksi nukahtamislääkettä.

Circadin ja Imovane

imovanesta tulee sit kamala raudanmaku suuhun ja on viel seuraavanakin päivänä :x

stella ja somnor yms parempia.

Joo mulla on ollu tuota imovanea aikaisemminkin. Imovane on siitä kiva kun se ei enää sitten väsytä seuraavana päivänä..vaikka se raudan maku onkin ihan kauhea.

Circadin ja Imovane

Mulle imovane ei sopinu yhtään, olin seuraavan päivän ihan tokkurainen. Toivottavasti sulle sopii. :)

Yhteistyössä