Mä oon ihan hirvee äiti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
siis kaikkihan tekee noin :o

ai tekee vai? Mulla on oikeesti ihan hirveen huono omatunto tuosta asiasta..tunkee nyt tuttia lapsen suuhun "nuku nyt hetki ni äiti saa jatkettua koisimista" :( äiti on niin laiska

Pah, kukapa ei tekis noin :D . Olet hassu.

No samaa mieltä...

Ja isommille mä laitan filmit pyöriin, ja jatkan untani sitt vaikka olohuoneen lattialla. :snotty: :ashamed:

Entä jos lapset tulee tökkimään ärsyttävän virkeinä ja äiti ärisee että, lopeta, ei saa, anna äidin vielä nukkua, mene leikkimään. Minä se vasta hirvee äiti olen :)

Esikoisen kanssa nukuttiin perhepedissä, ja ihan tuota samaa harrastettiin. Tutin sijaan kylläkin suuhun meni tissi. Sain nukkua yleensä 10-11 asti ja merkittäköön johonkin ennätysten kirjaan että kerran herättiin vasta 14:30...

Vauvan varttuessa ja rytmien tultua säännöllisemmiksi tuli minustaki väkisin aamuvirkku ;)

Olen ihan samanlainen! En ole IKINÄ ajatellut olevani huono äiti. Aina, nuoresta asti, olen ollut iltakukkuja ja aamuisin tosi huono heräämään. Aamuisin on niin ihana nukkua, ja iltaisin vaikea saada unta. heh, kuten tästäkin huomaa... Pitäis siis olla nukkumassa jo.

Unohda lääkkeet! nauti kun saatte nukkua ja kölliä. Kyllä vauvasi itkisi ja herättäisi sut jos sillä olis joku huonosti.

Yhteistyössä