Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:hyvää yötä kaikille :wave: mulla yö menee "juostessa" poikia pakoon,kun mies ei ole tulossa kotiin yöksi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:hyvää yötä kaikille :wave: mulla yö menee "juostessa" poikia pakoon,kun mies ei ole tulossa kotiin yöksi..
Siis täh. Sun miehes on perseestä! Toivottavasti sen tapaamisetkin eron jälkeen on valvottuja. En voisi luottaa tuommoiseen ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:hyvää yötä kaikille :wave: mulla yö menee "juostessa" poikia pakoon,kun mies ei ole tulossa kotiin yöksi..
Siis täh. Sun miehes on perseestä! Toivottavasti sen tapaamisetkin eron jälkeen on valvottuja. En voisi luottaa tuommoiseen ollenkaan.
se oli sen mun eka koti yönkin poissa vaikka mä nimeomaan sanoin ett pitää tulla kotiin kun en saa nukkuu kenenkään vieressä..ja nyt oon jo toista yötä täällä yksin lasten kanssa,kun olis vielä reilu viikko ett saa olla joku yön mun lähellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:hyvää yötä kaikille :wave: mulla yö menee "juostessa" poikia pakoon,kun mies ei ole tulossa kotiin yöksi..
se oli sen mun eka koti yönkin poissa vaikka mä nimeomaan sanoin ett pitää tulla kotiin kun en saa nukkuu kenenkään vieressä..ja nyt oon jo toista yötä täällä yksin lasten kanssa,kun olis vielä reilu viikko ett saa olla joku yön mun lähellä
Sä soitat lastenvalvojalle heti maanantaina tuosta asiasta. Saisitko ketään sukulaista sinne sun avuksi? Tai ystävää?
Alkuperäinen kirjoittaja Dee uloskirjattuna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:hyvää yötä kaikille :wave: mulla yö menee "juostessa" poikia pakoon,kun mies ei ole tulossa kotiin yöksi..
Sä soitat lastenvalvojalle heti maanantaina tuosta asiasta. Saisitko ketään sukulaista sinne sun avuksi? Tai ystävää?
ei tänne kukaan yksi pääse.. lastenvalvoja on vasta toukokuun puolessa välissä