Mä luovutan. En enää edes yritä etsiä kavereita tai ystäviä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs jos?:
Oikeesti mun tuli mieleen, että onko sun vaikea sanoa omia mielipiteitä? Ootko joo-joo-ihminen tai vastaavasti tuleeko sun töksäytettyä kömpelösti hyvällä tarkoitetut asiat? Jospa annat tietämättäsi vähän ristiriitaista viestiä, sellaista, ettei sua oikeestaan kiinnostais tutustua enempää.

Enhän mä voi tietää, jos annan sitä tietämättäni :D

En tiedä. Siis kyllä mä sanon oman mielipiteeni, mutta oon välillä kyllä liian diplomaattinen. Enkä mä tuu töksäytelleeks, kun kyse on sellaisista joihin olen ensin yrittänyt tutustua kirjoittelemalla. Jos ihan kylmiltään tapaisin jonkun uuden ihmisen, niin silloin saatan olla kyllä usein aika kohlo ja vaikeasti tutustuttava.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs jos?:
Oikeesti mun tuli mieleen, että onko sun vaikea sanoa omia mielipiteitä? Ootko joo-joo-ihminen tai vastaavasti tuleeko sun töksäytettyä kömpelösti hyvällä tarkoitetut asiat? Jospa annat tietämättäsi vähän ristiriitaista viestiä, sellaista, ettei sua oikeestaan kiinnostais tutustua enempää.

Enhän mä voi tietää, jos annan sitä tietämättäni :D

En tiedä. Siis kyllä mä sanon oman mielipiteeni, mutta oon välillä kyllä liian diplomaattinen. Enkä mä tuu töksäytelleeks, kun kyse on sellaisista joihin olen ensin yrittänyt tutustua kirjoittelemalla. Jos ihan kylmiltään tapaisin jonkun uuden ihmisen, niin silloin saatan olla kyllä usein aika kohlo ja vaikeasti tutustuttava.

Tarkoitin, että jos vastapuolen on vaikea sanoa, mitä mieltä oot asioista tai tilanteesta yleensä niin siitä saattaa tulla kiusallinen olo. Ehkä se vastapuolikin miettii, että mitä tässä nyt tapahtuu. Toisaalta jos susta ei saa mitään otetta eli et oo oikein mitään mieltä, kun oot liian diplomaattinen niin se voi antaa sellaisen kuvan, ettei sua kiinnosta.

Arvailen vaan ja ihan hyvällä. Mä tiedän, että mä taas oon ite liiankin lörppä, alan jauhaan kassajonossakin kaikkea vieraille ihmisille. Oon varmasti ärsyttävä ja annan kuvan, että oon ihan kana, jolla ei ole mitään asiaa mutta suu vain käy. Mun kanssa voi olla vaikea tutustua jos kokee, että mä puhun tilan täyteen eikä siinä ole vastausvuoroa vastapuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Mistä sä oot kiinnostunut? Mistä tykkään jutella? Mitä puuhailla?

Mä oon kiinnostunut kirjallisuudesta, käsitöistä, maalauksesta, filosofiasta, ihmisoikeuksista, museoista, teattereista, musiikista, runoudesta, mustasta huumorista, sarjakuvista, musiikista... Joo, tiedän että oon sitten muiden mielestä kuiva ihminen :/

Mielenkiintoisia puheenaiheita. Luulisi nyt muitakin kiinnostavan.

Ihmisen ei tarvitse sinänsä muuttua, mutta jos haluaa kavereita niistä, jotka haluavat jutella vain lapsista, on juteltava heidän kanssaan lapsista. ""

Siinä taas yksi viisaus! Siksipä onkin hyvä olla useampi kaveri/ystävä, yhden kanssa yhtä, toisen kanssa yhtä. korkea on vaatimus jos yhden täytyy tyydyttää kaikki tarpeet.
Aviopuolisoitakin olisi hyvä olla kiinnostuksen mukaan, niin olisi aina sopivasti yhteistä.
Se valitettavasti ei ainakaan avioliitossa ole mahdollista joten parempi pysyä sinkkuna.

Tiedän tunteen :(
Kerran yks äiti ehdotti kahville menoa ja toki innostuin asiasta. Mutta eipä ole sen jälkeen edes jutellut :( vaikka itse olen kyllä hymyillyt ja moikannut.
En ymmärrä mikä tuli.. Meillä on saman ikäiset kaksi nuorimmaista lasta mutta ei hällä kiinnostanut kahvitella.

Mulle tuli vaan mieleen et pystyisitkö muuttaan keski-suomeen?
Varmaan vähän hölmö idea mut mä voisin oikeesti olla sun kaveri jos asuisit lähempänä!!
Mulla vähän sama ongelma kun sulla..Ja käsitöitä tykkään minäkin tehdä! Sekä tuunata nukkekotia :D
Voin laittaa tarkempaa paikkakuntaa jos tahdot..

Yhteistyössä