K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sain!!! Mulla on paska päivä ja mua vituttaa tollanen saatanan mollaaminen!!! Mutta toisaalta tää on vaan kaksplus!!
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sain!!! Mulla on paska päivä ja mua vituttaa tollanen saatanan mollaaminen!!! Mutta toisaalta tää on vaan kaksplus!!
anteeksi kun utelen..mutta mikä mollaus??
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sain!!! Mulla on paska päivä ja mua vituttaa tollanen saatanan mollaaminen!!! Mutta toisaalta tää on vaan kaksplus!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sain!!! Mulla on paska päivä ja mua vituttaa tollanen saatanan mollaaminen!!! Mutta toisaalta tää on vaan kaksplus!!
anteeksi kun utelen..mutta mikä mollaus??
Nooh, vaikee muuten selittää..ööh panettelu?
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:anteeksi kun utelen..mutta mikä mollaus??
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:anteeksi kun utelen..mutta mikä mollaus??
Joku ihmetteli, että miksi juuri aikaista liikkellelähtöä arvostetaan niin paljon, ja joku (toinen tai sama, en muista) kirjoitti, että ihmettelee että miksi joku ylpeilee sillä, että lapsi oppii aikaisin kävelemään kun kerran se on taito johon ei voi vaikuttaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sain!!! Mulla on paska päivä ja mua vituttaa tollanen saatanan mollaaminen!!! Mutta toisaalta tää on vaan kaksplus!!
Okei. Mä en mielestäni mollannut ketään, oon pahoillani jos sellaisen kuvan sait. Jokatapauksessa oon sitämieltä että sitä ekaa ainokaista tulee seurailtua ihan eri vinkkelistä, kuin seuraavia.
Eikä se tarkoita sitä etten olisi omasta kakkosestani ylpeä. Olen varmasti, ja tässä vaiheessa ihan eri mittakaavassa kuin ykkösestä kun elämäntilannekin on eri. Mutta ykkösestä kaikki liikkumiset, syömiset ja puhumiset oli niin uutta..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Okei. Mä en mielestäni mollannut ketään, oon pahoillani jos sellaisen kuvan sait. Jokatapauksessa oon sitämieltä että sitä ekaa ainokaista tulee seurailtua ihan eri vinkkelistä, kuin seuraavia.
Eikä se tarkoita sitä etten olisi omasta kakkosestani ylpeä. Olen varmasti, ja tässä vaiheessa ihan eri mittakaavassa kuin ykkösestä kun elämäntilannekin on eri. Mutta ykkösestä kaikki liikkumiset, syömiset ja puhumiset oli niin uutta..
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sain!!! Mulla on paska päivä ja mua vituttaa tollanen saatanan mollaaminen!!! Mutta toisaalta tää on vaan kaksplus!!
Okei. Mä en mielestäni mollannut ketään, oon pahoillani jos sellaisen kuvan sait. Jokatapauksessa oon sitämieltä että sitä ekaa ainokaista tulee seurailtua ihan eri vinkkelistä, kuin seuraavia.
Niih...mua vaan nyt nyppii kaikki :|
Onhan ne kaikki uutta, mut mä en tajuu miks en sais olla ylpeä kun poika kävelee? Onko se sit pätemistä kun olen ylpeä??
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:anteeksi kun utelen..mutta mikä mollaus??
Joku ihmetteli, että miksi juuri aikaista liikkellelähtöä arvostetaan niin paljon, ja joku (toinen tai sama, en muista) kirjoitti, että ihmettelee että miksi joku ylpeilee sillä, että lapsi oppii aikaisin kävelemään kun kerran se on taito johon ei voi vaikuttaa.
![]()
ei, tais mennä herneet siitä kun mä sanoin ett ehkä yhden lapsen äidit miettii... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Okei. Mä en mielestäni mollannut ketään, oon pahoillani jos sellaisen kuvan sait. Jokatapauksessa oon sitämieltä että sitä ekaa ainokaista tulee seurailtua ihan eri vinkkelistä, kuin seuraavia.
Peesaan.
Eikä täällä ketään ole MOLLATTU mun mielestä. Tarviiko se herne tunkea nekkuun ihan joka asiasta? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:öh.. onko joku kieltänyt sinua? ettet saa olla ylpeä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:öh.. onko joku kieltänyt sinua? ettet saa olla ylpeä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:öh.. onko joku kieltänyt sinua? ettet saa olla ylpeä?
http://keskustelu.kaksplus.fi/t891244
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Okei. Mä en mielestäni mollannut ketään, oon pahoillani jos sellaisen kuvan sait. Jokatapauksessa oon sitämieltä että sitä ekaa ainokaista tulee seurailtua ihan eri vinkkelistä, kuin seuraavia.
Peesaan.
Eikä täällä ketään ole MOLLATTU mun mielestä. Tarviiko se herne tunkea nekkuun ihan joka asiasta? :headwall:
No kai mäkin saan joskus vetää herneen nenään??
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:öh.. onko joku kieltänyt sinua? ettet saa olla ylpeä?
Ja vaikka joku kieltäisikin, niin pakkoko on kuunnella sellaista ihmistä :xmas: