Kaveri kertoi eilen raskaudestaan, tuli mulle ihan puun takaa koko juttu, kun en oo tiennyt heidän ees ajattelevan moista. Siinä hetken nikoteltuani sain onniteltua ja asiasta sitten siinä illan mittaan juteltiinkin. Mutta, kuulin heidän jättäneen ehkäsyn 2 kuukautta sitten ja nyt kaveri ihmetteli, että näin äkkiä tärppäs.
Mä tiedän olevani paha ja kateellinen ja katkera, mutta mun oli liki mahdotonta olla oikeasti hänen puolestaan onnellinen. Me ollaan yritetty jo yli vuosi, 1 kohdunulkoinen ja 1 kemiallinen raskaus tänä aikana.
Antakaa tulla vaan, mulla on sateenvarjo jo auki.
Mä tiedän olevani paha ja kateellinen ja katkera, mutta mun oli liki mahdotonta olla oikeasti hänen puolestaan onnellinen. Me ollaan yritetty jo yli vuosi, 1 kohdunulkoinen ja 1 kemiallinen raskaus tänä aikana.
Antakaa tulla vaan, mulla on sateenvarjo jo auki.