Mä olen ihan sekaisin! Olen ihan rakastunut ihmiseen johon en saisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytär

Vieras
Tämä on todellakin niin vaikeaa. Olen jo pitempään ollut ihastunut äitini miesystävään.
Eilen näimme aivan sattumata ravintolassa ja tietenkin vaihdoimme kuulumisia ja koska hän on niin hyvää keskusteluseuraa pyysin häntä istumaan kanssani.
Ilta jatkui pikkutunneille asti ja siinä humalassa paljastin ihastumiseni.
Yllätyksekseni myös hän tunsi samoin minua kohtaan.
Päädyimme harrastamaan seksiä ja se olikin aivan upeaa. En koskaan ole saanut niin hyvää.
Nyt haluaisin häntä vain lisää ja lisää.

No jos se panaskelu on sen väärtti, jotta pilaat kokonaan välisi äitiisi niin mene. Jos et tunteilles mitään voi, käske ensin selvittää välit äitisi kans, sit sopiva väli ja sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
voit tehdä omalle äidillesi noin..

En haluaisi ikinä loukata äitiäni. Mutta en minä tätä suunnitellut, se vain tapahtui.
Mutta kyllähän mun omatunto huutaa ja kovaa.

AIKUINEN ihminen osaa hillitä halunsa ja tunteensa ja toimia oikein ja järkevästi vaikka se tuntuisi vaikealta. Sinuna ilmottaisin että teit mokan ja haluat unohtaa koko jutun. Kärvistelet sitten jonkun aikaa ja pääset yli tuosta hullantumisesta ja toivot ettei äitisi saa tietää ja menetät hänet...se ei ole sen väärti

Alkuperäinen kirjoittaja hhhh:
No jos se panaskelu on sen väärtti, jotta pilaat kokonaan välisi äitiisi niin mene. Jos et tunteilles mitään voi, käske ensin selvittää välit äitisi kans, sit sopiva väli ja sitten.

Kun mä tosiaan pitkään jo olin tähän mieheen ihastunut. Ja koska on äitini mies en ikinä olis voinu kuvitella hänen kanssaan mitään sellaista tekeväni. Mun arvostelukykyni petti silloin yöllä ja harrastin seksiä hänen kanssaan.
Nyt tuntuu ettei ole paluuta entiseen. Olen ihan rakastunut.

Yhteistyössä