Siis ihan mieletöntä. Joillain on ehkä suuri sydän, tai jotain. En minä tiedä. Mutta mä olen kohdellut joitain ystäviäni todella huonosti. Todella huonosti. Tai oikeastaan olen laiminlyönyt heidät täysin. En pitänyt vuosiin yhteyttä, en mitään... En edes sellaisiin joidenka kanssa oli todella lämpimät välit ja joita ikävöin näiden vuosien aikana jotka ton exän kanssa vietin.
Olen kyllä potenut huonoa mieltä asiasta, ja syyllisyyttä.
Silti - vaikka mä olen ollut pahimman luokan v***upää moneltakin kantilta nähtynä - kun mä otan yhteyttä vuosien jälkeen vähän "häntä koipien välissä", niin SILTI mulla on vielä ne ystävät tallella. Ymmärtäväiset ja anteeksiantavaiset.
Uskomatonta. Välillä tulee yllätyttyä ihmisten kiltteydestä. Mä en olisi ansainnut sitä.
Ihan käsittämätöntä. Mä en osaisi olla noin lojaali tms.
Olen kyllä potenut huonoa mieltä asiasta, ja syyllisyyttä.
Silti - vaikka mä olen ollut pahimman luokan v***upää moneltakin kantilta nähtynä - kun mä otan yhteyttä vuosien jälkeen vähän "häntä koipien välissä", niin SILTI mulla on vielä ne ystävät tallella. Ymmärtäväiset ja anteeksiantavaiset.
Uskomatonta. Välillä tulee yllätyttyä ihmisten kiltteydestä. Mä en olisi ansainnut sitä.
Ihan käsittämätöntä. Mä en osaisi olla noin lojaali tms.