Mä olen kyllä saanut käsittämättömän paljon anteeksi.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Siis ihan mieletöntä. Joillain on ehkä suuri sydän, tai jotain. En minä tiedä. Mutta mä olen kohdellut joitain ystäviäni todella huonosti. Todella huonosti. Tai oikeastaan olen laiminlyönyt heidät täysin. En pitänyt vuosiin yhteyttä, en mitään... En edes sellaisiin joidenka kanssa oli todella lämpimät välit ja joita ikävöin näiden vuosien aikana jotka ton exän kanssa vietin.

Olen kyllä potenut huonoa mieltä asiasta, ja syyllisyyttä.

Silti - vaikka mä olen ollut pahimman luokan v***upää moneltakin kantilta nähtynä - kun mä otan yhteyttä vuosien jälkeen vähän "häntä koipien välissä", niin SILTI mulla on vielä ne ystävät tallella. Ymmärtäväiset ja anteeksiantavaiset.
Uskomatonta. Välillä tulee yllätyttyä ihmisten kiltteydestä. Mä en olisi ansainnut sitä.

Ihan käsittämätöntä. Mä en osaisi olla noin lojaali tms.

Ne ovat niitä TOSIystäviä. Sellaisista todella saa olla kiitollinen.
Mä olen huono pitämään yhteyttä usein ja menee pitkiä aikoja, kun otan yhteyttä joihinkin, mutta niin vahvat on kemiat parin ihmisen kanssa, että aina sujuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat(ei jaksa kirjautua):
mutta sehän se on sitä tosiystävyyttä!myötä- ja vastoinkäymisissä jne...

Ilmeisesti joo. Paljon noita on matkan varrellekin jäänyt, mutta ne läheisimmät nähtävästi ovat säilyneet. Oudointa on se, että juttu jatkuu samaan malliin mitä ennenkin, ei mitään ihmeellisyyksiä tai vatvomisia - ei mitään.

..mä en kyllä pystyisi moiseen :snotty: :ashamed: Siis jos joku tekisi mulle niin kuin minä oon tehnyt joillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mä olen huono pitämään yhteyttä usein ja menee pitkiä aikoja, kun otan yhteyttä joihinkin, mutta niin vahvat on kemiat parin ihmisen kanssa, että aina sujuu =)

Mulla on sellaisia kavereita, ketkä jaksavat närpyttää jo siitä, ellen pariin viikkoon-kuukauteen ota yhteyttä (hehän eivät voi ottaa yhteyttä)... Ja sitten on nämä, ketkä ovat pelkästään iloisia kun otan yhteyttä vuosikausien jälkeen - huolimatta kaikesta. Kyllä erottuu jyvät akanoista. Muttajotta, tulee vaan vähän kurja mieli, että miten sitä on antanut ukon ohjailla elämäänsä, mun kavereista suuri osa on aina ollut miespuolisia, ja nimenomaan heihin mä en ole voinut pitää mitään yhteyksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Mulla on sellaisia kavereita, ketkä jaksavat närpyttää jo siitä, ellen pariin viikkoon-kuukauteen ota yhteyttä (hehän eivät voi ottaa yhteyttä)... Ja sitten on nämä, ketkä ovat pelkästään iloisia kun otan yhteyttä vuosikausien jälkeen - huolimatta kaikesta. Kyllä erottuu jyvät akanoista. Muttajotta, tulee vaan vähän kurja mieli, että miten sitä on antanut ukon ohjailla elämäänsä, mun kavereista suuri osa on aina ollut miespuolisia, ja nimenomaan heihin mä en ole voinut pitää mitään yhteyksiä...
Mulla on jäänyt totaalisesti pari hyvää miespuolista ystävää taka-alalle. Se harmittaa..

Mulla on jäänyt totaalisesti pari hyvää miespuolista ystävää taka-alalle. Se harmittaa..

Niin harmittaa :( Mulla on ollut aina semmonen ajatus jossain mielen taka-alalla, että pitäisi ottaa yhteyttä eikä antaa äijän määrätä joka asiasta. Mutta en ole viitsinyt sitten... Ja aina siitä on ollut huono omatunto. Ei niitä kunnon ystäviä kuitenkaan koskaan liikaa ole, ei saisi laiminlyödä :/

Ihan käsittämätöntä. Mä en osaisi olla noin lojaali tms.

Voisi olla aika opetella. Ajattele, jos ystävillesi käy samoin, kun sinulle on käynyt ja sä hylkäisit heidät, vaikka itse olet saanut anteeksi!

Noista miespuolisista ystävistä vielä. jos ja kun olisi esim. jonkun exän kanssa vielä oikeesti kaveri, niin miten se muka uudessa suhteessa vois onnistua. Selitä nyt jollekki miehelle, että ollaan vaan ystäviä. Ei usko. Eikä sitä halua sitten aiheuttaa epäilyksiäkään, joten yksi ystävyys menee siinä. hö!

Noista miespuolisista ystävistä vielä. jos ja kun olisi esim. jonkun exän kanssa vielä oikeesti kaveri, niin miten se muka uudessa suhteessa vois onnistua. Selitä nyt jollekki miehelle, että ollaan vaan ystäviä. Ei usko. Eikä sitä halua sitten aiheuttaa epäilyksiäkään, joten yksi ystävyys menee siinä. hö!

Niinpä kai... juurikin niin :/

Yhteistyössä