N
niin ja näin
Vieras
mä en halua mitään typeriä dieettejä tai laihdutuskuureja. Vaan löytä sellaisen tavan liikkua ja syödä että laihdun ja kykenen myös jatkossakin pitämään painoni samassa lukemassa. Oikeastaan dieetit ja laihdutuskuurit on helppoja niillä laihtuu suht nopeasti ja tehokkaasti. Mutta mitäs sitten sen jälkeen? Mä en ainakaan pysty ylläpäitämään mitään dieettiä loppuelämäni, lähtis järki jos pitäis syödä näin loputtomiin: "Aamulla kaurapuuro, marjoja sekaan. Ei mehuja, ei hedelmiä, ei mitään oivariinia eikä leikkeleitä leivän päälle. Leipäkin on kiellettyjen listalla. Iltaruualla saat yhden perunan tai 50 g pastaa/riisiä, jos koet sen tarpeelliseksi. Kanaa tai vaaleaa kalaa (ei lohta) 100 g per ateria, ei enempää. Väli- ja iltapalalla rahkaa ja 100 g marjoja.
Vihanneksia, vihanneksia, puoli kiloa päivässä. Maissi ja avokado kielletty, cashewpähkinöitä 20 g päivässä, ei enempää. Porkkanaa hyvin pieniä määriä, eli käytännössä syö tomaattia, kurkkua, paprikaa ja salaattia.
Oliiviöljyä salaatin päälle 10 ml. "
Mulla ainakin kilot tulee ryminällä takas heti kun lopetan jonkun dieetin...
Ei se oo niin helppoa löytää se tasapaino näissä asioissa ja sellainen tyyli että sen kanssa voi elää vaikka koko loppuelämän...
Vihanneksia, vihanneksia, puoli kiloa päivässä. Maissi ja avokado kielletty, cashewpähkinöitä 20 g päivässä, ei enempää. Porkkanaa hyvin pieniä määriä, eli käytännössä syö tomaattia, kurkkua, paprikaa ja salaattia.
Oliiviöljyä salaatin päälle 10 ml. "
Mulla ainakin kilot tulee ryminällä takas heti kun lopetan jonkun dieetin...
Ei se oo niin helppoa löytää se tasapaino näissä asioissa ja sellainen tyyli että sen kanssa voi elää vaikka koko loppuelämän...