Ihme että vaikutat itse kuitenkin täyspäiseltä. Mahtanut olla aika stressaavaa kasvaa tuollaisessa perheessä.
Rikosilmoitusta kehiin oikeasti, jos kerran tappamisella uhataan, vaikka tietäisitkin ettei uhkaus toteudu. Lähestymiskiellon voit ainakin hankkia ja siitä kannattaa pitää kiinni. Vihaksi pistää tuollaset ihmiset, vaikka sääliä kai pitäis. Sairashan tuo äitisi on.
En mä ihan silleen täyspäinen olekaan. Tai miten sen nyt sanois.. Paljon riittää ahdistusta ja huonommuudentunnetta, epävarmuutta ja uskoa itseensä. Paniikkikohtauksiakin ym. Mutta selviän
Rikosilmoituksen yritin tehdä mutta vastaanotto oli sen verran "hälläväliä" että käännyin kannoillani.. Ehdin sanoa että "tilanne on se, että laitoin välit poikki näihin ja näihin ihmisiin ja nyt pitkän aikaa he ovat ahdistelleet minua tekstiviestein. Eilen tuli sitten tällainen uhkaus (jotain että "kannattaa varoa" ja että kamalaa jos lapset ovat näkemässä jos äidille käy jotain)..." Poliisi: "niin?" Minä: "niin, että mitähän tässä tilaneessa pitäisi tehdä?" Poliisi: "no vaihdat vaan kuule puhelinnumeron niin eipä häiritse enää". Minä: "Niin, että ei sitten muuta vai?". Poliisi: "no kuule, ei kannata tehdä mitään ilmoitusta, kun ei näitä tällasia kuitenkaan tutkita". Minä: "aha.. Niin, että mua uhkaillaan että mulle käy pahasti lasteni edessä, mutta sillä ei sitten ole mitään väliä?". "No kuule, kun meillä on näitä vähän isompiakin juttuja". En jäänyt enää siinä vaiheessa selvittelemään yhtään mitään, lähdin, ja päätin etten takaisin tuohon laitokseen astu. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun virkavallalta apua pyydän.