Mä olen löytänyt elämäni miehen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut

Vieras
Hän kosi mua. :heart: Sanoi että oli ajatellut ystävänpäivää mutta ei malttanut odottaa. Ihan sama mulle mikä päivä, tää päivä on elämäni paras :)
Olemme asuneet yhdessä nyt 2 vuotta. Viime kesänä hän rakensi tytölleni (5v) leikkimökin, ja jopa leikki typyn kanssa siellä monta kertaa tytön kahvikemuja..! Hän nukuttaa tyttöäni, ja ottaa aina mukaan rautakauppaan, se on heidän yhteinen juttu (minä en rautakaupassa viihdy.) He myös leipovat yhdessä meillä, mä vastaan ruokapuolesta. Käytännössä hän on tytön isä.
Vastasin kosintaan heti että kyllä. En osannut odottaa kyllä tätä, luulin että olemme avoliitossa, ihan hyvä on ollut näinkin. En saanut kukkia enkä eteeni polvistumista, vain aamuisen kuiskauksen korvaani. Ihan riittävää mun mielestä. =)
Millaista on olla naimisissa?! :) Mä en ole koskaan ollut. Tyttöni isä ei sellaisesta välittänyt, vain itsestään ja viinasta. Kuten vieläkin. :(
Mutta mä olen nyt ihan sikaonnellinen!!!!

Kiitos :)

Miehenikin, vai siis "sulhaseni" :) on tuossa koko päivän puuhastellessaan vihellellyt ja hymissyt tyytyväisenä. Kuinkahan kauan oli tätä suunnitellut..?
Typylle kertoi että "XXX menee äitisi kanssa naimisiin ja sitä varten sulle ostetaan uusi hieno mekko." Typy kysyi "saanko mä kruunun kans?" "tietysti saat." "Häissä on aina kakku, sellanen missä on ainaskin viisi kellosta, leivotsä sen mun kaa?" Mies epäröiden "joo... mut voi olla että kysytään leipomosta apua." :D
Mun rakkaimpani :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Onnea teille. Minäkin tapasin elämäni miehen, torstaina elokuvateatterissa.

Toivottavasti tarkoituksesi ei ole pilata ihanaa päivääni, tai kirjoitustani.

Ei todellakaan ole. Minä olen kyvytön sellaiseen. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea teille. Minäkin tapasin elämäni miehen, torstaina elokuvateatterissa.

Raportoi heti!

Onnea ap!

Sherlock Holmes :heart: Tuijotimme toisiamme parisen tuntia ja sitten palasin sydän pamppaillen kotiin.

Jotenkin arvasin tämän. :D

Niin, hän on minun mieleeni. Meillä on samanlaisia tapoja, sama musiikkimaku ja olemme jopa luonteeltamme samankaltaisia. Miksi olisi väheksyttävämpää avoimesti ihailla miestä, joka on muuttanut tuhansien, ellei miljoonien elämän? Jos minulla on tylsää, jos en yöllä saa unta, jos matkustan kauas, on hän kanssani. Tosin, hänelle ei saa kertoa sivusuhteistani muiden kanssa.

Ja siis todellakaan en pilkkaa ketään, hienoa, jos pariskunnat löytävät toisensa. Mutta hienoa on myös löytää joku, joka ymmärtää, vaikkeivat muut ymmärtäisikään.

Non compos mentis, mä putosin nyt kelkasta.... ?

Siis tykkäät Sherlock Holmesista? Ei siinä mitään, ihan hyvä sarja silloin kun ollaan katseltu, mutta kuinka tuot sen asian ketjuuni jossa kerron että mua on kosittu?

Oikein paljon onnea kosinnasta! =) :flower: :heart:

Eipä se arki mikskään muutu naimisissa, eikä se olo mitenkää erikoinen ole, nyt on vaan enää yks sukunimi postilaatikossa, thats it... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Oikein paljon onnea kosinnasta! =) :flower: :heart:

Eipä se arki mikskään muutu naimisissa, eikä se olo mitenkää erikoinen ole, nyt on vaan enää yks sukunimi postilaatikossa, thats it... :)

Hei kiitos sulle =)
Tätä vähän mietin, että muutanko mun ja tytön sukunimen miehen nimelle? Mulla on yksinhuoltajuus, joten kai saan sen yksin päättää?

"sulhaseni" mielellään ottaisi meidät omalle nimelleen. :) Ja haluaisi lisääkin nimensä kantajia :D

Hei kiitos sulle =)
Tätä vähän mietin, että muutanko mun ja tytön sukunimen miehen nimelle? Mulla on yksinhuoltajuus, joten kai saan sen yksin päättää?

"sulhaseni" mielellään ottaisi meidät omalle nimelleen. :) Ja haluaisi lisääkin nimensä kantajia :D

Miten mä muistelen et lapsen sukunimen miehen nimelle muuttaminen vaatis adoption, koska kyl mä ainakin pysyin äitini tyttönimellä vaikka se naimisiin menikin kun adoptioo ei tehty...
Voin toki olla väärässäkin, ei oo noita juttuja tullu paljon nyt selviteltyä..

Siis tykkäät Sherlock Holmesista? Ei siinä mitään, ihan hyvä sarja silloin kun ollaan katseltu, mutta kuinka tuot sen asian ketjuuni jossa kerron että mua on kosittu?

En kai sitten mitenkään, jos heteronormatiivisuus on päivän sana. Onnea edelleen teille.

En kai sitten mitenkään, jos heteronormatiivisuus on päivän sana. Onnea edelleen teille.

No nyt jo valaise mua tavista enempi. :D
Mainitsemaasi sivistyssanaa en tunnista lainkaan :D joten en keskustelemaan asiasta ainakaan vielä kykene.

Mut toki puhe hersyköön aloituksestani asiasta viidenteen, kunhan ihan sovussa. :)

Se rönsyily on vähän niin kuin nettikeskustelujen olemuksessa. Minusta tuo oli tosi hieno ja sympaattinen sivupolku. Onnea kaikille onnellisille!

Yhteistyössä