Mä olen melkein paniikissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 15+4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

15+4

Vieras
kun minulla oli ilmeisesti hiivatulehdus (kutisi ja valkovuoto oli kellertävää ja paksua)ja torstaina laitoin sitten canesten 500mg. kolmantena päivänä ei sitten enää ole ollut juuri ollenkaan valkovuotoa,paitsi veskissä käydessä paperiin jää runsaastikkin ja joskus jopa tippuu pönttöönkin ja nyt se on väriltään valkeaa. siis onko normaalia jos on runsasta valkovuotoa?

[QUOTE="Hmm";22408419]Luulin ettei niitä canesten puikkoja saa laittaa kun on raskaana.... km-riski..[/QUOTE]

Ei munkaan mielestä saa käyttää, sitä rasvaa ainoastaan. Aloittajalle: todennäköisesti osa on sitä lääkettä, mutta käsittääkseni reilukin valkovuoto kuuluu kyllä raskausaikaan... ainakin itselläni.

periaatteessa canestenii ei sais käyttää raskaana ollessa, paitsi se kuuluisa lekurin määräys, mut ethän sitä kysynytkään.. reilu valkovuoto on normaalia, hiivatulehdus iskee tosi usein raskaana olevalle, hormonit yms. syynä.. kerro seuraaval neuvolareissulla vaivasta, jos et ole jo puhunut, se kutina on järkyttävää!!

Saa käyttää, muttei mielellään asettimen kanssa. Itse olen kyllä laittanut asettimen kanssa, kunhan ei ihan pohjaan työnnä.

Minäkin käytin edellisessä raskaudessa,kun neuvolasta sanoi että jospa sellasen kävisin ostamassa. Tietääkseni sitä ei saa kayttää ensimmäisellä kolmanneksella,eikä asettimen kanssa.
Mutta onko kenelläkään niin runsasta valkovuotoa että ihan tippuu?

Minäkin käytin edellisessä raskaudessa,kun neuvolasta sanoi että jospa sellasen kävisin ostamassa. Tietääkseni sitä ei saa kayttää ensimmäisellä kolmanneksella,eikä asettimen kanssa.
Mutta onko kenelläkään niin runsasta valkovuotoa että ihan tippuu?

Se on varmaan suurimmaksi osaksi sitä lääkettä... se vielä turpoaa siellä, niin tulee klöntteinä ulos. Odottele pari päivää ja jos jatkuu, kysy neuvolasta.

Mulla on todella herkkä taipumus rajuun hiivaan. Ennen raskautta nuo apteekin tuotteet eivät edes toimineet. Nyt paras apu on ollut säännöllinen maitohappobakteerikapselien käyttö! Lisänä jos alkaa tuoksahtaa tai kutista, laitan tuota Canesten voidetta ulkopuolelle. Enkä ole kärsinyt vielä yhdestäkään pahasta hiivasta, kun aloitan näillä hoidon pienimmästäkin oireesta. Ja maitohappokapseleita säännöllisesti, varsinkin seksin jälkeen aina. Ennaltaehkäisee tehokkaasti epätasapainoa.

Suosittelen kokeilemaan :) Ei se jatkuva, tehoton lääkitystkään ole ikinä hyväksi.

Kyllähän runsas valkovuoto kuuluu raskauteen! Mutta ei sitten taas paha haju tai vuodon kokkareet tms. Jos tuoksu on ok ja valkovuoto tasaista koostumukseltaan, mua ei huolettaisi lainkaan. On tuota itselläkin paljon reilummin kuin ennen. Toisilla enempi, toisilla vähempi.

Yhteistyössä