Siis, että olisi tietyt hommat mitä niiden täytyy tehdä ansaitakseen kuukausi rahan jolla saavat ostaa tai laittaa säästöön.
siis siinä olisi myös karkkirahat samassa.
esim. joku 15e Ja summa pienisi jos ei tee omaa osuutaan.
Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että kotityöt kuuluu arkeen ja niistä ei makseta. Mutta olen miettinyt kuinka pilalle ne nyt menisivät jos saisivat työstään "palkan".
itsekkin saimme lapsena 50mk kuussa kun tehtiin kotitöitä.
Kokeilin jo sellaista systeemiä että kotitöitä tekemällä/ulkoilulla saa peli aikaa mutta ei se pitemmän päälle onnistunut kun lapset keräsi 2-3 tuntia peliaikaa joka on musta liikaa päivässä.
onko joku kokeillut kk-rahaa tai onko jollakin se käytössä. miten se on toiminut?
siis siinä olisi myös karkkirahat samassa.
esim. joku 15e Ja summa pienisi jos ei tee omaa osuutaan.
Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että kotityöt kuuluu arkeen ja niistä ei makseta. Mutta olen miettinyt kuinka pilalle ne nyt menisivät jos saisivat työstään "palkan".
itsekkin saimme lapsena 50mk kuussa kun tehtiin kotitöitä.
Kokeilin jo sellaista systeemiä että kotitöitä tekemällä/ulkoilulla saa peli aikaa mutta ei se pitemmän päälle onnistunut kun lapset keräsi 2-3 tuntia peliaikaa joka on musta liikaa päivässä.
onko joku kokeillut kk-rahaa tai onko jollakin se käytössä. miten se on toiminut?