Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna! Montako kertaa olet käynyt Ikeassa?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:näitkö mun miehen ja kuopuksen myös
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:määkin haluan raision ikeaan!!!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:näitkö mun miehen ja kuopuksen myös
![]()
![]()
enOlitko sinäkin sielä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:näitkö mun miehen ja kuopuksen myös
![]()
![]()
enOlitko sinäkin sielä?
![]()
en ollu, ku mies ja likka vaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna! Montako kertaa olet käynyt Ikeassa?
5 :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Mä aamul kans meinasin et jos oltais tytön kans poikettu sinne ikeaan kun ohi siitä ajettiin mut ei sitten mentykään.Löytykö sieltä jotain ostettavaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja miia:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna! Montako kertaa olet käynyt Ikeassa?
Täh? Oot käynyt siis melkein joka päivä? Viime torstainahan Ikea vasta aukaistiinkin! Ootkos tehnyt hyviä ostoksia?
Alkuperäinen kirjoittaja x:ei oikein.oltiin tänään ja meni yli tunti.se on valtava ja sokkeloinen!ei mun mieleen.en mee toiste
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkaako siellä suuri ale/ale juhannuksen jälkeen? Onko jossain mainostettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja x:ei oikein.oltiin tänään ja meni yli tunti.se on valtava ja sokkeloinen!ei mun mieleen.en mee toiste
Mun mielestä se on paljon parempi kuin esim.Helsingissäsemmonen iso ,uus
MoikkaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi Savanna!![]()
![]()
Oli todella mukava jutella taas.![]()
Säkin olet ihana ja aivan mielettömän sympaattinen ihminen. :flower:
Meidän pitäs lähteä joku päivä lasten kanssa shoppailemaan tai sit ilman lapsia niin olis vielä parempi.![]()
Mä meen Ikeaan taan ens viikolla ostamaan lastenhuoneeseen pöydät ja tuolit.
On kyllä ihana paikka tuo Ikea mut vaan ku sieltä haluis kaikki kerralla.:headwall:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna! Montako kertaa olet käynyt Ikeassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MoikkaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Moikka moi Savanna!![]()
![]()
Oli todella mukava jutella taas.![]()
Säkin olet ihana ja aivan mielettömän sympaattinen ihminen. :flower:
Meidän pitäs lähteä joku päivä lasten kanssa shoppailemaan tai sit ilman lapsia niin olis vielä parempi.![]()
Mä meen Ikeaan taan ens viikolla ostamaan lastenhuoneeseen pöydät ja tuolit.
On kyllä ihana paikka tuo Ikea mut vaan ku sieltä haluis kaikki kerralla.:headwall:
![]()
:hug: :hug: :hug:
Voi kiitos:ashamed:
![]()
Tottakai meijän pitäis mennä jonnekin sun kanssa,mitä sä teet vaikka päivisin lasten kaa?Mä ainakin ajattelin huomennakin jonnekin mennä,kun kotona en jaksa olla ollenkaan
Sinne Kupitalle on kiva mennä leikimään lasten kaa,mä olin tänäänkin sielä
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kiira:mua taas ihmetyttää miten teidän pikkulapset jaksaa joka päivä soppailla... vai tottuuko siihenkin??
Meillä tuo kaupassa olo ei kiinnosta ketään kolmesta lapsesta.