Mä olen nähnyt kevätaurinko tänään Ikeassa :)))

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Mä aamul kans meinasin et jos oltais tytön kans poikettu sinne ikeaan kun ohi siitä ajettiin mut ei sitten mentykään.Löytykö sieltä jotain ostettavaa? =)

Tänään emme ostaneet mitään,kun mä en jaksatnut seisoa kassalla :ashamed: mutta söimme molemissa kerroksissa :ashamed:
Mies tänään teki mulle yllätys aamulla jääti esikoista kotona ja lompakossa rahaa ja kirje että me mennään jonnekin vähän tuhlamaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Savanna! Montako kertaa olet käynyt Ikeassa?

5 :xmas:

Täh? Oot käynyt siis melkein joka päivä? Viime torstainahan Ikea vasta aukaistiinkin! Ootkos tehnyt hyviä ostoksia?

2 ensimäistä päivää juu tein paljon ostoksia ,mutta ei sen jälkeen olimme vain syömässä ja katsomassa keittiö ja sitten sänkyä ja kaikenlaista

e010.gif
Moikka moi Savanna!
a060.gif

Oli todella mukava jutella taas. :D
Säkin olet ihana ja aivan mielettömän sympaattinen ihminen. :flower:
Meidän pitäs lähteä joku päivä lasten kanssa shoppailemaan tai sit ilman lapsia niin olis vielä parempi. ;)

Mä meen Ikeaan taan ens viikolla ostamaan lastenhuoneeseen pöydät ja tuolit.
On kyllä ihana paikka tuo Ikea mut vaan ku sieltä haluis kaikki kerralla. :whistle: :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
e010.gif
Moikka moi Savanna!
a060.gif

Meidän pitäs lähteä joku päivä lasten kanssa shoppailemaan tai sit ilman lapsia niin olis vielä parempi. ;)

On kyllä ihana paikka tuo Ikea mut vaan ku sieltä haluis kaikki kerralla. :whistle: :headwall: :D
Moikka :D :hug: :hug: :hug:

Voi kiitos :D :ashamed: :D

Tottakai meijän pitäis mennä jonnekin sun kanssa,mitä sä teet vaikka päivisin lasten kaa? :D Mä ainakin ajattelin huomennakin jonnekin mennä,kun kotona en jaksa olla ollenkaan :D Sinne Kupitalle on kiva mennä leikimään lasten kaa,mä olin tänäänkin sielä :D :wave:

savanna, käyttekö ikinä lasten kanssa esim. ulkona?
kun tuntuu että käytte joko kahvilla tai muuten vaan shoppaamassa mut paljonko lapsenne esim. pyöräilee, potkii palloa tai istuu hiekkalaatikolla?????

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
e010.gif
Moikka moi Savanna!
a060.gif

Moikka :D :hug: :hug: :hug:

Voi kiitos :D :ashamed: :D

Tottakai meijän pitäis mennä jonnekin sun kanssa,mitä sä teet vaikka päivisin lasten kaa? :D Mä ainakin ajattelin huomennakin jonnekin mennä,kun kotona en jaksa olla ollenkaan :D Sinne Kupitalle on kiva mennä leikimään lasten kaa,mä olin tänäänkin sielä :D :wave:

Vois mennä joku päivä sinne Kupittaan seikkailupistoon tässä kesän aikana.
Nyt kesällä ei oo kerhojakaan.
Että voi tos heinäkuussa mennä johonkin lasten kanssa.
Mä pääsen päivisin liikkumaan bussilla esim Myllyyn tai Turkuun.
:)

mua taas ihmetyttää miten teidän pikkulapset jaksaa joka päivä soppailla... vai tottuuko siihenkin??

Meillä tuo kaupassa olo ei kiinnosta ketään kolmesta lapsesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kiira:
mua taas ihmetyttää miten teidän pikkulapset jaksaa joka päivä soppailla... vai tottuuko siihenkin??

Meillä tuo kaupassa olo ei kiinnosta ketään kolmesta lapsesta.

eiköhän ne totu...

meillä eivät ole tottuneet kun ei niitä jokapäivä turhan takia kauppaan raahata.

Yhteistyössä