mä olen niin ihastunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kitty

Vieras
hitto ku pitää ajatella sitä miestä koko ajan! :D voi ku tietäski kiinnostaako sitä miestä ollenkaa. mies ei siis tiedä mun tunteista mitää eikä olla tapailtu. mä vaan olen niin kauheen ihastunut häneen! :ashamed:

miks pitää ajatukset pyöriä näin paljo hänes?

Alkuperäinen kirjoittaja Kitty:
hitto ku pitää ajatella sitä miestä koko ajan! :D voi ku tietäski kiinnostaako sitä miestä ollenkaa. mies ei siis tiedä mun tunteista mitää eikä olla tapailtu. mä vaan olen niin kauheen ihastunut häneen! :ashamed:

Tiedän tunteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kitty:

Tiedän tunteen :D

tämä on ihanaa! mietin et minkälaista olis viettää aikaa hänen kanssaan ja tehdä kaikkea kivaa. ajatukset pyörii kyl siinäki et minkähänlainen se mies on sängyssä! :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
No kuules tee asialle jotain äläkä vaan täällä hehkuta. :D Mistäs sitä tietää vaikka ajattelis samalla tavalla. Paitsi jos se on jonkun kaverin mies niin...

ei kenenkää kaverin mies! sellaseen en sortuis! mun tietääkseni tää mies on vapaa koska en häntä kenenkää kans ikinä nää ja aika usein näen hänet. en tiedä onko vaan mun kuvittelua mut tuntuu et se kattoo muhun aina ku mut näkee. oltiin kerran samassa taksissa ku baarista lähettiin ja hän istu reisi mun reidessä kii. oltiin siis sellasessa isossa tilataksissa.

mut voihan olla et mä vaan kuvittelen kaikenlaista ku oon niin ihastunu. :ashamed: en mä uskalla tehdä alotetta!

Nyt on hyvä ajankohta lähettää tälle miehelle tekstari jossa toivotat hyvää joulua oikein lämpimään sävyyn...tokihan sieltävastausviestin luulisi tulevan johon voit laittaa vastauksen jossa pyydät glögille tms....sitten tuleekin sopivasti uusi vuosi...kyllä se siitäl ähtee...

Yhteistyössä