V
voimaton
Vieras
Myönsi valehdelleensa musta vaikka kuinka monta vuotta, on aiheuttanut tahallaan riitoja ympäriinsä valheillaan yms. Nyt sitten ei ole nähnyt mua, niin sekään ei kelpaa. Mies ei ole suostunut viemään enää lapsia sinne koska oli lapsille puhunut pahaa myös.
Lapset käytettiin terapeutilla josta tuli kielto viedä.
Mutta tosiaan edelleen kaiken takana olen minä. Alkaa olla voimat loppu.
Mies ei kuulemma itse tee sellaisia päätöksiä jne.. jos sovimme että minä hoidan omat vanhempani ja mies omansa heidän kanssaan, mies ei vie lapsia sinne koska on hänen päätöksensä miten hitossa se on taas sekin mun syy.
Jos mä sanon moi, olen haukkunut pystyyn. Eli ollaan tilanteessa jossa kaikki mun tekeminen katotaan vääräks.
Mies sanoin hyvin, anoppia ei vaivaa mikään muu kuin se ettei se ole hänen lastensa äiti niin sairasta kuin se onkin.
Miks tälläistä henkistä helvettiä joutuu elämään läpi, kun olet ihan voimaton sen edessä.
Lapset käytettiin terapeutilla josta tuli kielto viedä.
Mutta tosiaan edelleen kaiken takana olen minä. Alkaa olla voimat loppu.
Mies ei kuulemma itse tee sellaisia päätöksiä jne.. jos sovimme että minä hoidan omat vanhempani ja mies omansa heidän kanssaan, mies ei vie lapsia sinne koska on hänen päätöksensä miten hitossa se on taas sekin mun syy.
Jos mä sanon moi, olen haukkunut pystyyn. Eli ollaan tilanteessa jossa kaikki mun tekeminen katotaan vääräks.
Mies sanoin hyvin, anoppia ei vaivaa mikään muu kuin se ettei se ole hänen lastensa äiti niin sairasta kuin se onkin.
Miks tälläistä henkistä helvettiä joutuu elämään läpi, kun olet ihan voimaton sen edessä.