mä olen niin pettynyt:'(

Voisitko etsiä tukea jostain muualta netistä? Ja olla kasvoton siellä? Täällä kävisit muuten kirjoittamassa ja toisella palstalla kirjoitellen näistä pahoista oloista?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en olisi ottanut vakavasti jos en ole saanut sellaista ihan joka viestissä

no mä tykkään susta edelleen ja sä oot musta ihan ok tyyppi ja en ymmärrä miks saat jatkuvasti jaskaa niskaas palstalla :hug:

mä en ainakaan oo saanu susta tollasta kuvaa kun kirjoitat vaan erittäin rakastavan ja huolehtivan äidin jolla on ongelmia masennuksen kanssa. eli ihan tavallisen äidin kuvan olen sinusta kirjoituksiesi perusteella saanut :hug::flower:

kasvaton on paras tapa olla,paisti en tiedä missä :ashamed:

Täältä sä voisit saada enemmän sellaista oikeanlaista tukea siihen huonoon oloon.

http://www.tukiasema.net/

Ja hei, se että sulle kirjoittaa joku, että sun kannattaisi mennä lääkäriin tai olla hetken aikaa pois palstalta, ei tarkoita sitä että sä olisit niiden mielestä sairas sekopää, joka ärsyttää ja on perseestä. Kyllä täällä on paljon sellaisia ihmisiä, jotka ajattelee että sulla ei ole hyvä olla, ja että sun oman olon vuoksi ehdotetaan sitä lääkäriä. Ei siksi, että sua pidettäisi hulluna. Ahdistusten ja pelkojen kanssa on aika rankka selvitä ilman ammattiapua. Sinullakin on varmasti niin paljon käsiteltäviä asioita.

Ja kun sulle ehdotetaan pientä taukoa palstalta, niin ei kaikki ehdota sitä siksi että susta pitäisi päästä eroon. Vaan siksi, että kun näkee minkälaista paskaa sieltä tulee niskaan ja miten se suhun vaikuttaa, niin monilla tulee sellainen olo, että se on sun itsesi kannalta parempi jos sä olisit täältä pois jonkin aikaa, etkä altistaisi itseäsi tälle. Ei täällä kannata olla, jos siitä tulee enemmän mielipahaa kuin iloa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
kasvaton on paras tapa olla,paisti en tiedä missä :ashamed:

Täältä sä voisit saada enemmän sellaista oikeanlaista tukea siihen huonoon oloon.

http://www.tukiasema.net/

Ja hei, se että sulle kirjoittaa joku, että sun kannattaisi mennä lääkäriin tai olla hetken aikaa pois palstalta, ei tarkoita sitä että sä olisit niiden mielestä sairas sekopää, joka ärsyttää ja on perseestä. Kyllä täällä on paljon sellaisia ihmisiä, jotka ajattelee että sulla ei ole hyvä olla, ja että sun oman olon vuoksi ehdotetaan sitä lääkäriä. Ei siksi, että sua pidettäisi hulluna. Ahdistusten ja pelkojen kanssa on aika rankka selvitä ilman ammattiapua. Sinullakin on varmasti niin paljon käsiteltäviä asioita.

Ja kun sulle ehdotetaan pientä taukoa palstalta, niin ei kaikki ehdota sitä siksi että susta pitäisi päästä eroon. Vaan siksi, että kun näkee minkälaista paskaa sieltä tulee niskaan ja miten se suhun vaikuttaa, niin monilla tulee sellainen olo, että se on sun itsesi kannalta parempi jos sä olisit täältä pois jonkin aikaa, etkä altistaisi itseäsi tälle. Ei täällä kannata olla, jos siitä tulee enemmän mielipahaa kuin iloa.

Juu,jos joku olisi sanonut vain niin hienosti kuin sinä.
=)
Minulle sen sanotaan ihan eri lailla että olen sekopää,ihan sekaisin kuulut suljetulle loppu elämän asti,niin ajattelee miten raskasta sellaista lukea kun itse tiedä että on ahdistusta ja mä niin kuin idiotti kysyn mieheltä ja itkuu tulee että olenko oikeasti sekopää ja mitä sellaista olen tehnyt että näin mua luokitellaan,mies vaan totea että eikö joku taas sua haukunut ja että mä sanoin jo että lopetta palstaillu,...eli niin

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
en olisi ottanut vakavasti jos en ole saanut sellaista ihan joka viestissä

no mä tykkään susta edelleen ja sä oot musta ihan ok tyyppi ja en ymmärrä miks saat jatkuvasti jaskaa niskaas palstalla :hug:

mä en ainakaan oo saanu susta tollasta kuvaa kun kirjoitat vaan erittäin rakastavan ja huolehtivan äidin jolla on ongelmia masennuksen kanssa. eli ihan tavallisen äidin kuvan olen sinusta kirjoituksiesi perusteella saanut :hug::flower:

Kiitos sinulle =) :hug:

tällaset laittaa niin v*tuttamaan kun joku täällä itkee jotain hel*etin tapetteja ja onko seinässä reikä ja mihin rappuset yms. yms.
olen strippari, enkä olekaan yms. yms.
toisilla on oikeasti ongelmia oikeassa elämässä, läheisen kuolema, toisen läheisen sairaus yms. yms. että jospa nyt lopetat palstailun ja haet jotain hoitoa tohon sun isoon ongelmaan ja palaat sitten kun sun isot ongelmat on hoidettu, oli niitten todella isojen ongelmien hoitaja sitten lääkäri tai kuka vaan, toivon että saat ne sun todella suuret ongelmat nyt hoidettua ettei tarvitse niitä täällä selittää. itselle tulee kova suru kun toisilla on noinkin helppoa elämä vaikkakin kovin sekavalta se kuulostaa eikä niin järin tasapainoiselta mutta helppoa, ilman surua läheisistä yms. niin se vaan on että jos kasvaa pumpulissa niin oma elämä tuntuu olevan vaikeaa kun ei ole tietoa mitä on oikea suru. :(

Alkuperäinen kirjoittaja peda:
Vaihda nimimerkkiä ja rupee kirjotteleen järkeviä!

mitä hyötyy siit on? tää on vähintään toinen jos ei jo kolmas tai neljäskin nicki Savannalla ja aina se on tunnistettu ja joku onneton kuuluttanu suureen ääneeen et savis on vaihtanu nickii.

Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
tällaset laittaa niin v*tuttamaan kun joku täällä itkee jotain hel*etin tapetteja ja onko seinässä reikä ja mihin rappuset yms. yms.
olen strippari, enkä olekaan yms. yms.
toisilla on oikeasti ongelmia oikeassa elämässä, läheisen kuolema, toisen läheisen sairaus yms. yms.

Se, että itsellä on vaikeaa ei oikeuta vähättelemään muiden kokemuksia. Mikäli itselle tulee paha mieli/suututtaa/vatuttaa, niin välttelee nimimerkkiä.

Itsekin olen elämän karaisema samoista syistä kuin sinä, mutten katso sen vuoksi olevani niin suuri kärsijä, että saan toisia haukkua.

Ihan oikeesti. Tää on virtuaalimaailmaa ja meitä surffailee täällä monenlaisia ihmisiä. Vertaistukea saa, mutta myös kakkaa niskaan. Ei kannata kertoa elämästään yleisellä keskustelupalstalla aivan kaikkea, siis aivan kaikkea! Suosittelen siis myös reilua palstataukoa jos mielesi vastauksista pahoitat. Ikävä kyllä, se on elämää!

Yhteistyössä