mä olen niin poikki tässä liitossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaaaa

Vieras
Nyt tuntuu että koko ajan mennään huonompaan. Eilen riideltiin ja tänään. Lapset kuulemassa vielä. Oltiin kaupassa tänään ja mies härnäsi poikaamme. Poika kyseli milloin kotiin (oltiin eri kaupungissa) johon mies vastasi että ollaan seitsemän aikaan kotona. Rupesi pojalle selittämään (9v) että milloin viisarit ovat seitsemän kohdalla ja milloin kello seitsemän. Poika laittoi kädet korville ja näytti nololta ja sanoi että ei saa kertoa että tietää kellon, jolloin mies jatkoi vaan. Poika sanoi uudestaan että lopeta. Jolloin itse sanoin miehelle että lopeta, älä viitsi enää. Mies suuttui ja sanoi että lähtee pois kokonaan. Jäin lasten kanssa kauppaan yksin ja laittoi minulle viestiä että lähtee kotiin. Kävin lasten kanssa rauhallisesti ostoksilla ja mentiin autoon. Mies odotti vielä siellä.

Olen niin poikki. En vaan jaksa. Mietin vain miten saisin lapset koulutettua yksin.

Meillä muutenkin menee huonosti. Mies paljon töiden takia pois kotoa, ei läheisyyttä,ei seksiä ei mitään, ei kehuja.

Jospa puhut sen ukkos kanssa. Sanot että sinulla ei ole mitään mieltä jatkaa liittoa, mikä ei sinulle anna mitään, ainoastaan tulee yksi lapsi lisää kotiin. Ellei asiat ala muuttumaan, voi olla tulematta, saa lapset viikonlopuksi työpaikkakunnalle.

Miten mies puolustelee törkeyttään lapsiakin kohtaan? Kyllähän eskarilainen jo kellon osaa. Aikalisän paikka?

Kuulemma hänelle ei saa sanoa miten lapsia kasvatetaan. Hänelle saa sanoa siitä vain kahdenkesken silloin kun lapset eivät ole paikalla.

Itse taas olen sitä mieltä että kenenkään itsetuntoa ei saa latistaa ja jos sellaista näen tapahtuvan niin puutun siihen. Omasta mielestäni tuossa tilanteessa mies halusi vain nolata oman poikansa.

mulla on samanlainen kermaperse mies. ei kestä yhtään vastaansanomista tms. vaan vetää heti kunnon herneet nenään. vaikka itte tekis väärin ja tietäis sen niin eikun väittää ja härnää.

ei semmosen kanssa puhumisesta mitään tule, ei ainakaan mun mies ees kuuntele "akkojen kotkotuksia" ja "ämmien nalkutuksia":

parempi vaan olla hiljaa ja lähteä vaikka tilanteesta pois.

Yhteistyössä