Mä olen niin vihainen,niin vihainen

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin olen miehelle vihainen monista jutuista

mutta mitä jos mä jopa inhoan häntä,vaikka kuinka kiltti hän on nyt,en silti jaksa häntä :ashamed:

sulla on joku "vaihe" menossa nyt

mä vaan olin käynyt helvettin läpi hänen takia mistä me kärsimme kaikki vieläkin

Jos noin ahdistaa ja pahalta tuntuu niin ottaisin paussin, ja katsoisin mitä se tuo tullessaa.
mä joka kerta haluan mennä hänen kaa pari terapeuttille ,mutta kun en uskalla ja joka kerta lulen että kyllä mä unohdan kun talokin tulee ja muutetaan ja ehkä jotenkin järjestämme kaikki ja hän on niin kiltti aina auta mulle nyt,koska hän tietä vaan mikä virhe hän teki :/

Joka kerta..? Siis jatkuvaa...

Ei se miksikään muutu jos ette tee asaille mitään. Suostuisiko miehesi pariterapiaan? Jos saat mukaan niin rahkeasti vaan, ethän siinä oikeasti mitään menetäkkään (jos tilanne on nyt jo niin paha..) :hug:
juu suostu ehkä,mutta auttako se,en tiedä :/

Eihän sitä osaa etukäteen sanoa auttaako se mutta ainakin kannattaa yrittää. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No voihan pjerse...
Paska nakki, mutta se on joko tai.
Eli joko sä lähdet elään omaa ehkäpä onnellisempaa elämääs, tai sitten kitkutat nykyisessä liitossa puoliteholla hamaan hautaan.
Susta itsestä vaan kii! =)

Mutta helpottais kovin ymmärtämistä, jos ees hiukan valaisisit että mikä teidän suhdetta kalvaa. :/ :hug:

voih,olisin kertonut mielelläni,mutta en uskalla,pitäis mun ota kova känni sitten voin kirjoitta :D
Mä olin mietinyt jo että mitä jos mä lähden.. :/ mutta sekin on vaikea pärjänkö mä yksin lapsien kaa ja sitten hänkin ei halua että mä lähden,hänkin aloita itkeä ja sanoi hän jo mulle monta kerta että hän olisi muutanut kaikki jos vaan olisi pystynyt,voihhh...se on kaikki niin raskasta,on se vaikea pakottamalla unohda kaikki,kauanko mä itse kestän pakotta itseä :/
Huh sorry niin sekava teksti :/

siis teidän suhdehan on ihan paskahöttöä jos toinen joutuu kokoajan olee varpaillaa ja suunnillee nuolee toisen jalkapohjatkin, vain koska on joskus ennen tehnyt jotain väärää ja nyt ei "ole varaa virheisiin". SIIS HALOO!

no se on tommonen virhe joka voi pilata koko meijän tulevaisuus

Savanna, laita minulle y-viestiä jos kaipaat neuvoja ja tukea.
Luottamuksella. Minulla on vain aikaa. Yritä kertoa vaikka hyvin, hyvin lyhyesti, jos jaksat, sillä puhuminen (tässä tapauksessa kirjoittaminen) auttaa. Varsinkin kun saa ulkopuolista näkökulmaa asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Palstapsykologi:
Luottamuksella. Minulla on vain aikaa. Yritä kertoa vaikka hyvin, hyvin lyhyesti, jos jaksat, sillä puhuminen (tässä tapauksessa kirjoittaminen) auttaa. Varsinkin kun saa ulkopuolista näkökulmaa asioihin.

Saako mä laitan sulle vähän ajan pääst kun mun pitäis nyt tokalle mennä pesemään hiuksia :hug: huomenna päiväkoti hänellä :ashamed:

Saako mä laitan sulle vähän ajan pääst kun mun pitäis nyt tokalle mennä pesemään hiuksia :hug: huomenna päiväkoti hänellä :ashamed:

Tietysti ihan sitten kun ehdit. Olen kyllä linjoilla. =)

Kun tää nyt meni arvailuks niin mä veikkaan väkivaltaa ja/tai seksuaalista väkivaltaa... Se usko loppuu jossain vaiheessa kun aina joutuu uudestaan ja uudestaan antamaan anteeksi "samat" jutut..esim kännikäyttäytymiseen liittyvät jutut. Koska niissähän se menee niin, että aina tulee se paska ja sen jälkeen anteeksianelu vaaihe ja se on toinen on niin ihana sen jälkeen hetken aikaa...Sit kaikki unohtuu..kunnes sama paska palaa kuvioihin...

Mitäpä jos joku Savannan oikea ystävä (kai teitä täällä on?) juttelisi Savannan kanssa, ennenkuin Savanna alkaa avautua täysin vieraalle, tänään palstalle rekkautuneelle ihmiselle. Oikeasti.

Munkin mies teki aika kurjia juttuja. Vaikka annoin anteeksi, sattui pitkään, ja ne asiat nousivat kyllä jatkuvasti esiin. Mua alkoi helpottaa vasta noin neljän vuoden jälkeen. Nykyään meillä menee ihan kivasti, eikä niiden asioitten ajatteleminenkaan enää sillai koske.

Alkuperäinen kirjoittaja heiiii:
Mitäpä jos joku Savannan oikea ystävä (kai teitä täällä on?) juttelisi Savannan kanssa, ennenkuin Savanna alkaa avautua täysin vieraalle, tänään palstalle rekkautuneelle ihmiselle. Oikeasti.

No mä olen hiukan samaa mieltä, kun Savannalla noita palstakiusaajiakin on riittäny :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ryppyotsa-rinsessa:
Kun tää nyt meni arvailuks niin mä veikkaan väkivaltaa ja/tai seksuaalista väkivaltaa... Se usko loppuu jossain vaiheessa kun aina joutuu uudestaan ja uudestaan antamaan anteeksi "samat" jutut..esim kännikäyttäytymiseen liittyvät jutut. Koska niissähän se menee niin, että aina tulee se paska ja sen jälkeen anteeksianelu vaaihe ja se on toinen on niin ihana sen jälkeen hetken aikaa...Sit kaikki unohtuu..kunnes sama paska palaa kuvioihin...
ei :ashamed:

Jos viittaatte minuun tuossa ylempänä, niin olen kyllä rekkautunut palstalle jo aikoja sitten, vaikka tänne sivustolle yleisesti en ole kirjoitellutkaan. Joillekin palstailijoille olen laittanut yksityisviestiä, enkä kenenkään asioita ole levitellyt enkä ketään ole kiusaamassa. Ketään ei voi pakottaa avautumaan, mutta halusin vain ilmaista Savannalle avuntarjoukseni.

Jos viittaatte minuun tuossa ylempänä, niin olen kyllä rekkautunut palstalle jo aikoja sitten, vaikka tänne sivustolle yleisesti en ole kirjoitellutkaan. Joillekin palstailijoille olen laittanut yksityisviestiä, enkä kenenkään asioita ole levitellyt enkä ketään ole kiusaamassa. Ketään ei voi pakottaa avautumaan, mutta halusin vain ilmaista Savannalle avuntarjoukseni.

:ashamed: :ashamed: :wave: yv :ashamed:

Noh? :( Harmillista. Toisinaan sä kerrot ihan eri tyyppistä juttua miehestä. Sillon et vissiin ajattele noita ikäviä juttuja. Olisi ehkä molemmille etu jos saisitte ratkottua, miten tästä nyt eteenpäin. Ettei se olisi sellasta on-off.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Noh? :( Harmillista. Toisinaan sä kerrot ihan eri tyyppistä juttua miehestä. Sillon et vissiin ajattele noita ikäviä juttuja. Olisi ehkä molemmille etu jos saisitte ratkottua, miten tästä nyt eteenpäin. Ettei se olisi sellasta on-off.

niinpä,tiedän :/ :ashamed: pariterapeutti meille olisi hyvää :/ ,se on totta että nyt hän on tooodella kiltti,kun hän halua että annan anteeksi,mutta olin ja yritänyt sen tehdä,mutta ei onnistu,ei vaan tuu mitään :/

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No mä olen hiukan samaa mieltä, kun Savannalla noita palstakiusaajiakin on riittäny :whistle:

niin tuli minullakin mieleen... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

niinpä,tiedän :/ :ashamed: pariterapeutti meille olisi hyvää :/ ,se on totta että nyt hän on tooodella kiltti,kun hän halua että annan anteeksi,mutta olin ja yritänyt sen tehdä,mutta ei onnistu,ei vaan tuu mitään :/

Ensin sun pitää selvittää itsesi kanssa (vaikka lääkärin vastaanotolla ) mitä haluat. Haluatko antaa anteeksi, onko asia edes sellainen jonka voit antaa anteeksi. Kun saat selvitettyä tämän asian itsellesi, voit alkaa suunnitella mitä sen miehen kanssa teet

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

niin tuli minullakin mieleen... :whistle:

Näinpä!

Yhteistyössä