Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:juu suostu ehkä,mutta auttako se,en tiedä :/Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä joka kerta haluan mennä hänen kaa pari terapeuttille ,mutta kun en uskalla ja joka kerta lulen että kyllä mä unohdan kun talokin tulee ja muutetaan ja ehkä jotenkin järjestämme kaikki ja hän on niin kiltti aina auta mulle nyt,koska hän tietä vaan mikä virhe hän teki :/Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin olen miehelle vihainen monista jutuista
mutta mitä jos mä jopa inhoan häntä,vaikka kuinka kiltti hän on nyt,en silti jaksa häntä :ashamed:
sulla on joku "vaihe" menossa nyt
mä vaan olin käynyt helvettin läpi hänen takia mistä me kärsimme kaikki vieläkin
Jos noin ahdistaa ja pahalta tuntuu niin ottaisin paussin, ja katsoisin mitä se tuo tullessaa.
Joka kerta..? Siis jatkuvaa...
Ei se miksikään muutu jos ette tee asaille mitään. Suostuisiko miehesi pariterapiaan? Jos saat mukaan niin rahkeasti vaan, ethän siinä oikeasti mitään menetäkkään (jos tilanne on nyt jo niin paha..) :hug:
Eihän sitä osaa etukäteen sanoa auttaako se mutta ainakin kannattaa yrittää. :hug: