Mä olen p***ka äiti:(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Istun täällä koneessa, selailen hiuksista kuvia ja yritän suunnitella uus kampaus itselle ja mun äiti lasten kanssa ulkona ja mä nykyään käyn niin harvoin ulos lasten kanssa kun äiti aina auttamassa, kun hän tietä että teen paljon töitä yleensä. Niin ja täällä jo toinen nainen kun katsoin ikkunasta käveli lasten kanssa ulkona onnellisesti, nyt iski ihan kamala paska äidin tunne :ashamed:

Sulla on turvallinen ja hyvä hoitaja lapsille niin sehän on hyvän äidin merkki. Jos lapset olisi keskenään ulkona niin se olisi huonon äidin merkki (siis jos lapset pieniä). Eikös ne virolaiset miehet ole laiskoja hoitamaan lapsia ja tekemään kotitöitä, niillä olisi syytä ajatella että ovat huonoja isiä, mutta mun käsityksen mukaan Virossa ja Venäjällä on perinne, että babuskat hoitavat lapsenlapset ja mikä vika siinä on jos he niin haluavat tehdä?? Mun mielestä se on hieno juttu!!1

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ehdit vielä kipaista ulos heidän mukaan! :wave:

mä en vaan nyt jaksa, kun olin eilen töissä ja kun tulin tein kaupassa työt 5asti, mut oikeasti syylisyys iskee kun nukku pitkään jos äiti täällä ja en ole melkein lasten kanssa

Niin. :| Ei moni muukaan jaksa, mut ei ole muuta mahdollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja So what:
Sulla on turvallinen ja hyvä hoitaja lapsille niin sehän on hyvän äidin merkki. Jos lapset olisi keskenään ulkona niin se olisi huonon äidin merkki (siis jos lapset pieniä). Eikös ne virolaiset miehet ole laiskoja hoitamaan lapsia ja tekemään kotitöitä, niillä olisi syytä ajatella että ovat huonoja isiä, mutta mun käsityksen mukaan Virossa ja Venäjällä on perinne, että babuskat hoitavat lapsenlapset ja mikä vika siinä on jos he niin haluavat tehdä?? Mun mielestä se on hieno juttu!!1

Juu mun äiti kokoajan itse halua hoita heitä, hän nykyjään meillä melkein joka päivää että voimme myös miehen kans matkusta mun kekoilla, hän on loistava hoitaja jopa tekee ruokaa meille kaikille ja tuo mullekin kokoajan konen viereen kahvia ja teetä ja mitä haluan, mutta mulla kamala syylisyyden tunne sen takia, vaikka tiedän lapset onnellisia ja kaikki hyvin, kuitenkin tuntu sellaista että en ole mikään äiti, kun must tuntu mun pitää kaikki ehtiä tehdä |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja miten:
sulla on niiden töiden lisäksi aikaa olla täällä palstalla noin paljon? Ja räpsiä kuvia mahastasi tai kampauksestasi? Onko se sinun työ?

mä nyt teen samalla itseasiassa työt ja myös etsin uus tyyli itselle täällä hetkellä, joskus myös haluan keksustella ja rentoutua, mut nyt ihan oikeasti poistun mä tuun puol tunnin päästä takaisin :wave: mun pitää nyt laita tavara varaston varten

Yhteistyössä