V
vieras
Vieras
Eräs ystäväni (on myös lapseni ainoa kummitäti), jonka kanssa olemme olleet ystäviä jo alaluokilta asti, salailee kaikkia tärkeitä asioita viimeiseen asti. Esim. raskauksistaan hän on kertonut vasta rakenneultran aikoihin. Itse olen sellainen lörpöttelijä, että haluan aina jakaa kaikki iloiset asiat ystävieni kanssa heti - ja mielelläni olen jakanut heidän kanssaan myös keskenmenoni.
Nyt muutama viikko sitten tältä ystävältäni tuli tekstiviesti, jossa hän kertoi menneensä edellisenä päivänä naimisiin. Häissä oli ollut vain molempien omat perheet sekä yksi ystävämme. Mulle tuli tuosta hääasiasta tosi paha mieli. Ei siksi, että mua ei kutsuttu, vaan siksi, ettei mitään voinut etukäteen edes vihjata, vaikka on toisen yhteisen ystävämme kanssa niitä häitä yli puoli vuotta suunnitellut. Tuli sellainen olo, että en merkitsekään tälle ystävälle yhtään mitään (paljon kuitenkin ollaan tekemisissä).
Nyt muutama viikko sitten tältä ystävältäni tuli tekstiviesti, jossa hän kertoi menneensä edellisenä päivänä naimisiin. Häissä oli ollut vain molempien omat perheet sekä yksi ystävämme. Mulle tuli tuosta hääasiasta tosi paha mieli. Ei siksi, että mua ei kutsuttu, vaan siksi, ettei mitään voinut etukäteen edes vihjata, vaikka on toisen yhteisen ystävämme kanssa niitä häitä yli puoli vuotta suunnitellut. Tuli sellainen olo, että en merkitsekään tälle ystävälle yhtään mitään (paljon kuitenkin ollaan tekemisissä).