Mä olen raskaana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kaksi viivaa ilmestyi testiin ja omaan tuttuun tapaani mä sitten heti aloin miettimään, että miten se vaikuttaa elämään. No ainakin olen kotona sitten vielä 3,5 vuotta ja tuo nykyinen keskimmäinen ei siis mene koskaan päivähoitoon, vaan aikanaan siis vasta sitten eskariin.

Sitäkin pohdin, että ehdin tässä välissä vielä vähän tekemään keikkaduunia, jos en ihan heti ala oksentamaan kuten aina ennen. Mulla on hyvin vahvasti sellainen olo, että odotan poikaa, joten ehkä en tällä kertaa oksenna?

Olo on tosi hyvä ja ihan semmoinen olo on, että näin tämän pitikin mennä :)

Ja sitten mä heräsin. Ja nyt on olo, että WTF? Höh.

[QUOTE="vieras";26774436]Kiva uni :)
Vai oliko painajainen :whistle:[/QUOTE]

No kun siinä tää ongelma nyt niinkun onkin. Kun se ei ollut painajainen. Ei sitten pätkääkään.

Ja nyt mua ärsyttää, kun se ei ollutkaan totta.

Toisaalta pitäisi sitten vaihtaa auto ja mä todellakin oksentaisin 2kk putkeen ja tekisin kuolemaa pahoinvointini kanssa. Lisäksi mä lihoisin muodottomaksi ja vauva pitäis yöt hereillä ja se eka vuosi...ääääh.

Mutta, kun. Niin. Höh.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
No kun siinä tää ongelma nyt niinkun onkin. Kun se ei ollut painajainen. Ei sitten pätkääkään.

Ja nyt mua ärsyttää, kun se ei ollutkaan totta.

Toisaalta pitäisi sitten vaihtaa auto ja mä todellakin oksentaisin 2kk putkeen ja tekisin kuolemaa pahoinvointini kanssa. Lisäksi mä lihoisin muodottomaksi ja vauva pitäis yöt hereillä ja se eka vuosi...ääääh.

Mutta, kun. Niin. Höh.

Jos se oli vaikka joku enneuni :)

[QUOTE="vihreä";26774445]Meinasin jo onnitella, mut ehkä se oli enneuni ja teet testin vasta viikon päästä :)[/QUOTE]

Aika epätodennäköistä se plussa olisi. Kun meillä kuitenkin on kierukka käytössä :)

Ja mun mielipiteeni voi viikon päästä olla jo aivan toinen. Siis ettei MISÄÄN nimessä nyt mitään vauvaa meille :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26774451:
olin jo tulossa onnittelemaan :D mut tollaset todentuntuiset unet on hieman hämmentäviä- ehkä toi oli enneuni?

No hieman hämmentävää juu. Kun nyt mä täällä vaaleanpunaiset lasit päässäni mietin pieniä ja suloisia vauvoja.

Pitänee soitella muutama kasvattaja läpi ja kysellä koiranpentua...eiköhän se sillä ohi mene :D

:D :D :D

No pikkasen kyllä puskis mullakin hiki pintaan suntilanteessasi. Silloinkin oli hieman levoton olo, kun vauva oli 5kk ja mä plussasin :D
On mulla kyllä vauvakuumetta ollut :O. Tai raskauskuumetta lähinnä, sillä vauvahan mulla on...mutta järki sanoo sentään sen verran että EI, EI HITOSSA!

Mutku on kaikenlaisia tosi makeita tuplarattaitakin nykyään, sellaisia joita ei ennen ollut.

Ja mies sanoi tätä kolmatta odottaessamme, että meidän neljäs lapsi olisi saletisti tyttö. Mä taas sanon että poika se olisi. Sääli, jos jää selvittämättä, kumpi olisi ollut oikeassa :D

• Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar
No hieman hämmentävää juu. Kun nyt mä täällä vaaleanpunaiset lasit päässäni mietin pieniä ja suloisia vauvoja.

Pitänee soitella muutama kasvattaja läpi ja kysellä koiranpentua...eiköhän se sillä ohi mene :D

Älä nyt, kun vauva tilaukseen vaan. Olet varmaan hyväksynyt ajatuksen, että seuraava voi olla poikakin niin nyt on hyvä sauma tehdä seuraava. Alitajunta yrittää ihan selvästi kertoa jotain :)

[QUOTE="vieras";26774477]ahaa, onkos teillä siis yritys päällä kuintekin? ;)
eiks sulla ollu 3 tyttöä?
ja koiria, miten monta?
jospa sitä porukkaan vielä yksi mahtuisi....[/QUOTE]

Ei misään nimessä ole yritystä! 3 tyttöä löytyy ja koiria 2. Tosin koiria on tulossa lisää, lapsia ei. Edes siis suunnitelmissa.

Mutta ehkä niitä suunnitelmia voi vielä muuttaa?

Tosin en sitten tiedä että mihin väliin se vauva mahtuisi, koska en halua koiraa ja vauvaa samaan aikaan ja about 1,5 vuoden päästä, jos kaikki menee hyvin, meille tulee pentu.

Ja sitä ei voi siirtää, koska haluan pennun juurikin tuosta yhdistelmästä.

On mulla kyllä vauvakuumetta ollut :O. Tai raskauskuumetta lähinnä, sillä vauvahan mulla on...mutta järki sanoo sentään sen verran että EI, EI HITOSSA!

Mutku on kaikenlaisia tosi makeita tuplarattaitakin nykyään, sellaisia joita ei ennen ollut.

Ja mies sanoi tätä kolmatta odottaessamme, että meidän neljäs lapsi olisi saletisti tyttö. Mä taas sanon että poika se olisi. Sääli, jos jää selvittämättä, kumpi olisi ollut oikeassa :D

Kyllä sä vaan hullu olet!!

Joskin mäkin kyllä haaveilin viidestä lapsesta. Mutta mä en misään nimessä haaveile viidestä raskaudesta. Joten tuplat ois meille kätevät :D

[QUOTE="vieras";26774503]Auton vaihto nyt on pikku homma =)

Meillä odotellaan neljättä. =)
Koiranpentu ei mitään auta, se kasvaa niin kamalan nopeasti.[/QUOTE]

En mä ole löytänyt meille sopivaa, isompaa autoa.

Siis kun sen pitäis olla 7-paikkainen PLUS takana isot tilat koirien häkille. Ja sitten myös kohtuuhintainen ja luotettava :)

[QUOTE="vihreä";26774506]Älä nyt, kun vauva tilaukseen vaan. Olet varmaan hyväksynyt ajatuksen, että seuraava voi olla poikakin niin nyt on hyvä sauma tehdä seuraava. Alitajunta yrittää ihan selvästi kertoa jotain :)[/QUOTE]

Kyllä mä olen joka raskaudessa hyväksynyt sen, että sieltä saattaa poika tulla. Ja toisessa raskaudessahan meille ultrassa kerrottiinkin, että poika on tulossa. Ja kun sitten paljastuikin, että tulokas onkin tyttö, niin olikin vähän ristiriitaiset fiilikset.

Mutta nyt siis ei sovi vauva tähän kuvioon, kun meille on tulossa uusi koira. Kyllä mun nyt vaan pitää unohtaa vauvahaaveet :) Ainakin muutamaksi vuodeksi.

Mä alan myös hiljalleen antaa itselleni periksi - on se myönnettävä, että pienoinen vauvakuume vaivaa. Makaan iltaisin sängyssä ja mietin lasten nimiä, ja kehtaan väittää, ettei todellakaan ole mitään kuumeilua. :D

Esikoinen täyttää ens kuussa vuoden, ja joku pieni ääni yrittää myös huudella, että vielä olisi liian aikaista haaveilla seuraavasta. Mutta kun... :heart:

Viimeksi muokattu:

niin, mun miehellä on kyl jo vauvakuume, vaikka tuo vauva on vasta 3kk. Eilen illalla kyseli, et koska ruvetaan tekemään Ossia ja Elvistä... se haluis kaksospojat ja niiden nimetkin on päättänyt valmiiksi :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="vieras";26774543]Olisko miehellekin ok jos tulisit raskaaksi?[/QUOTE]

No kyllä se vähän pelästyneeltä näytti, kun ilmoitin aamulla olevani raskaana. Ja kun selvensin tilanteen, mies sanoi untani painajaiseksi :D

Mutta jos oikeasti raskaana olisin, niin kyllä se miehelle olisi paljon pienempi pala purtavaksi, kuin minulle. Viimeksikin mies oli alusta saakka ihan innoissaan, kun mä itkin vuolaasti elämän vääryyttä ja sitä, miten mä tulisin kuolemaan, koska en pärjäisi ja lapsetkin vihaisivat mua koko elämänsä, koska heitäkin kohtaan on väärin tehdä vauvoja pienellä ikäerolla ja ja ja.... :D

Jos mä oikeasti uuden vauvan haluaisin, niin kyllä meille uusi vauva tulisi. Tuo mies on semmoinen melko mukautuva ja mä osaan tooooodella hyvin perustella :)

Yhteistyössä