Olin kertonut jo että isä kuoli ja hänen kaveri uhkailee meille että meijän pakko antaa koko omaisuus hänelle!!!!SIIS USKOMATONTA ,sisko oli kaikissa paikoissa tanään ja se on totta että koko omaisuus menee mun isän kaverille ja hänen pojalle.Mun isä teki sen 8 marraskuuta,silloin hän vielä oli hyvässä kunnossa.Ei se ole vielä kaikki,mun isoäidin paperit on ryöstetty ja hänenkin oamisuus menee sen paskiasille ja meille ei jää mitään eli NOLLA 0,kaksi asuntoa hän saa,mökki,maatila,plus vielä iso summa mitä oli mun isällä pankissa ja hänen koko omaisuus.Voitteko uskoa että oma isä teki meille noin vai hänelle uhkailtiin koko ikänsä.En halua uskoa enää mihinkään,enkä luota jopa isällekin,todella inhottava olo nyt,mun sisko vihainen heille kaikille että noin kävi.Ei edes tämän takia että koko omaisuus menee hänelle,mutta sen takia että hänen lapsia ja lapsen lapsia jäävät ilman mitä ja joku PASKA saa kaikki mahdollista.Oikeukseen kukaan enää ei mee,koska kaikki on jo selvä me samma vain NOLLA