Mä olen tän painoni vanki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aida"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aida"

Vieras
Olin taas menossa salille ja jätin menemättä. Niinkin naurettavan asian takia kuin ies onnistui sanomaan mulle jotain sellaista että mä muistin taas miltä näytän 77kg painavana 167cm pitkänä 4kk sitten synnyttäneenä. Ja kynnys lähteä salille kasvoi liian isoksi. Mieskin sit hermostui mulle ja lähti lasten kans ulos ja nyt mä makaan kotona yksin ja syön, syön, syön.

No onko se sali tuossa tilanteessa AINOA vaihtoehto liikkumiseen?? Miksi et pistä lenkkareita jalkaan ja lähde ulos kuntoilemaan...? Anteeksi nyt vaan, mutta itseäni ärsyttää kovasti tuollainen selittely ja tekosyiden keksiminen. Miehesi vika siis se, että istut nyt siellä syömässä ja lihomassa lisää?? Ei oo totta...Minulla on 3 alle kouluikäistä lasta ja "raahaudun" 5 krt viikossa salille aamuisin klo 5.30 ja siihen vielä muutama lenkki viikossa päälle. Se tekosyiden keksiminen ja laiskotteluhan ei ole pois keneltäkään muilta kuin sinulta, joten nyt asennemuutosta kehiin!

Oikeesti salilla käy ihmisiä, jotka haluu pitää kunnosta huolta, sellaiset just, kuin sä. Ei siellä kyyläillä sitä, miltä sä näytät tai arvostella, jokainen kyyläilee itseään ja omia onnistumisia.

Eikä sun pituus/paino oo sellanen et näyttäsit joltain kauhealta. Piristy!:hug:

Mun mies arvosteli mun vapaa-ajanviettoa, kun tykkäsin käydä erilaisissa jumpissa 2krt viikossa. Ihmetteli miksi sinne ees haluan, kun en näköjään edes laihdu :( Sillä perusteella en ois saanu mennä ollenkaan, ettei miehen tartte olla lapsenvahtina meidän lapselle. Tämä siis äitiyslomalla ollessani.

Mun mies arvosteli mun vapaa-ajanviettoa, kun tykkäsin käydä erilaisissa jumpissa 2krt viikossa. Ihmetteli miksi sinne ees haluan, kun en näköjään edes laihdu :( Sillä perusteella en ois saanu mennä ollenkaan, ettei miehen tartte olla lapsenvahtina meidän lapselle. Tämä siis äitiyslomalla ollessani.

Höh, olipa tyhmä. Mitä väliä sillä on edes, laihtuuko, kyllähän ne jumpat kumminkin kuntoa kohottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29023948:
Kyllä kyllä, mutta kestää useamman kuukauden hommata niitä isompia lihaksia...

Mutta esimerkiksi persauslihakset kasvaa käsittääkseni helposti ja isona lihaksena pystyy polttaa paljon energiaa.
Siis jos aattelee ihmistä, jolle laihtuminen on vaikkapa vaikeaa, eikä tunnu olevan apua ruokavalioista sun muista.

Mutta ihan tavallaiset kävelylenkit on kuulemma myös hyviä ja ihan varmasti kannattaa tehdä muutakin kuin käydä salilla, niin ei oo sitten niin paikkaan sidottu asia.
Mut ei sen takia kannata jättää menemättä mihinkään, että oma ulkonäkö on joku. Ei oikeesti kai ihmiset koko aika kyyläile pahalla silmällä muita.

Yhteistyössä