Mä olin taas oikeassa! Mä tiesin tän!! Ja mä oon paniikissa, pahasti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhun oma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhun oma

Vieras
Mä en tiedä mitä mä teen. Mahassa kääntää, oksettaa, pakokauhu saa otteen. Mä tiesin että se suunnittelee jotain, mä niin tiesin.
Ja mä olin oikeassa.

Mä pelkäsin pahinta, kun se kyseli lapsestaan. Lapsesta, josta se ei ole ollut kiinnostunut vuosiin. Esitti muka kiinnostunutta. Mä tiesin, että sillä oli vain oma lehmä ojassa. Mä tiesin, että se yrittää jotain.

Se yrittää viedä multa lapset. Tai oikeammin vain toisen. Nuorempi ei ole sitä ikinä kiinnostanut. Se on hommannut asianajajan. Se asianajaja soitti mulle äsken.

Mä en kestä. Ei luoja, mä en kestä.

Nyt kuule otat yhteyden soskuun ja kerrot tilanteen. Sieltä saat neuvoja jatkoon. Ei ole kovin lujalla pohjalla lapsen saaminen, jos ei ikinä ole kiinnostanut aikaisemmin. Mutta nyt asioita hoitamaan!!!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1353480#m15050515
tässä yks mun aiemmista ketjuista.

Mä en pysty tekemään mitään, oksettaa, kädet tärisee, ajatus ei kulje.
Mä niin tiesin, ettei se luovuta, vaan se iskee takaisin entistä lujemmin. Se ei lopeta koskaan, vaan jatkaa niin kauan että saa voittonsa. Ja sen voitto on se, että mä kuolen. Silloin se lopettaa. Ei aikaisemmin.

voi hyvä luoja!

mutta yritä nyt pysyä rauhallisena. jos se selvästi käyttäytyy noin, ei ole kaikki kunnossa. mihinkähän sun kannattas soittaa että saisit neuvoja miten toimia - lastenvalvojalle, asianajajalle tai johonkin.

kyllä asiat selviää, ei sinulta voida noin vain lasta viedä :hug: :heart:

soita sossuun ja äkkiä, lakimiehen puheille. älä anna sen viä sulta lapsia, vaikka tuskin se niitä saa, yrittää vain murentaa sinut! hanki todisteita, vaikka se vaatis mitä. voimia sulle, hirveä tilanne. :hug:

Ei se ole tavannut kahteen vuoteen. Eilen soitti ekaa kertaa lapsilleen viiteen viikkoon.

Te ette ymmärrä miten hyvä se on puhumaan. Nyttenkin se oli kääntänyt asiat täysin päälaelleen taas. Siis MINÄ olen lähettänyt sille uuden tapaamissopimusehdotuksen, jonka laadin YHDESSÄ lastenvalvojan ja perheneuvolan asiantuntijoiden kanssa. Ja se hylkäsi sen. Lähetti vastineeksi ehdotuksen, josta jopa lastenvalvoja sanoi että se ei ole realistinen eikä sitä saa allekirjoittaa. Ilmoitin sille, että menen huhuti-toukokuun aikana lastenvalvojalle ja lähetän sille uuden tapaamissopimusehdotuksen ja jos se ei siihen suostu, niin asia on pakko viedä oikeuteen.

Ja nyt, ihan yhtäkkiä, se on saanut tän kaiken käännettyä niin päin, että MINÄ en ole suostunut mihinkään ja hänen on siis ollut pakko viedä asia oikeuteen!

Tää on niin uskomatonta. Musta tuntuu, että mä menetän järkeni sen ihmisen temppujen takia.

Mä en voi soittaa, mä en pysty puhumaan. Mun on pakko yrittää saada itteni kasaan ja tää itku loppumaan. Luojan kiitos mulla on kriisiterapiaan tänään aika. Jos vaan pystyn ajamaan sinne autolla.

Sinä olet ollut yhteydessä lastenvalvojaan sekä perheneuvolaan tapaamissopimusten osalta...hyvä! Nyt siis soitto sinnekkin! Ei miehesi pysty nyt millään tekemään sinusta vaikeaa tapaamisten suhteen =)

Ihan ekaksi haet yhteishuoltajuutta. En ymmärrä millanen avustaja sulla on, kun ei sitä jo ole tehty. JOs ei ole kahteen vuoteen nähnyt lapsiaan, niin siinä on jo perusteet yksinhuoltajuudelle.
Käsitän paniikkisi, mutta nyt koitat kääntää sen voimavaraksi, ja enrgiaksi. Ja kaikkein tärkeintä tuollasen manipulaattorin kanssa, on säilyttää HERMONSA! Eli jos pimahdat, niin siitähän se saa vaan pontta perusteettomille väitteilleen. MInkä ikäsiä lapset on?

Ota yhteys asianajajaan!!! Heti!!
Oikeusaputoimistoon soitat ja kerrot tilanteen.
Lastenvalvoja tekee sinne asianajajalle yhteenvedon teidän sopimuksista jne.
Koita kerätä kaikki todisteet kasaan miehen uhkailuista ja teoista.
Asianajajasi saa poliisilta sen lähestymiskielto päätöksen myös, eli siitäkin on apua sinulle, että sellainen on määrätty, edes väliaikaiseksi.
Nyt et ole missään tekemisissä miehen kanssa kuin asianajajan välityksellä.
Et vastaa puheluihin!!!
Tallenna kaikki kirjallinen, meset, meilit, tekstiviestit.

Ei miehesi lapsia saa, vaikka teillä on yhteishuoltajuus, ja vaikka hän osaisi manipuloida.

Ota nyt ihan heti itsellesi asianajaja!!

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Ihan ekaksi haet yhteishuoltajuutta. En ymmärrä millanen avustaja sulla on, kun ei sitä jo ole tehty. JOs ei ole kahteen vuoteen nähnyt lapsiaan, niin siinä on jo perusteet yksinhuoltajuudelle.
Käsitän paniikkisi, mutta nyt koitat kääntää sen voimavaraksi, ja enrgiaksi. Ja kaikkein tärkeintä tuollasen manipulaattorin kanssa, on säilyttää HERMONSA! Eli jos pimahdat, niin siitähän se saa vaan pontta perusteettomille väitteilleen. MInkä ikäsiä lapset on?

Ei mulla ole oikeusavustajaa. En ole vielä lähtenyt viemään asiaa oikeuteen, koska mä pelkään seurauksia siitä. Pelkään eksää. Sitä mihin se kykenee.
Lapset 5 ja 7.

Mä en jaksa tätä painajaista, tää ei lopu koskaan.

Mies on laittanut asiat eteenpäin, eli sinun on nyt otettava oikeuden avustaja itsellesikin, joka hoitaa sinun puolestasi kyllä kaiken sitten.

Soita NYT heti oikeusaputoimistoon!

Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:
Ei se ole tavannut kahteen vuoteen. Eilen soitti ekaa kertaa lapsilleen viiteen viikkoon.

Te ette ymmärrä miten hyvä se on puhumaan. Nyttenkin se oli kääntänyt asiat täysin päälaelleen taas. Siis MINÄ olen lähettänyt sille uuden tapaamissopimusehdotuksen, jonka laadin YHDESSÄ lastenvalvojan ja perheneuvolan asiantuntijoiden kanssa. Ja se hylkäsi sen. Lähetti vastineeksi ehdotuksen, josta jopa lastenvalvoja sanoi että se ei ole realistinen eikä sitä saa allekirjoittaa. Ilmoitin sille, että menen huhuti-toukokuun aikana lastenvalvojalle ja lähetän sille uuden tapaamissopimusehdotuksen ja jos se ei siihen suostu, niin asia on pakko viedä oikeuteen.

Ja nyt, ihan yhtäkkiä, se on saanut tän kaiken käännettyä niin päin, että MINÄ en ole suostunut mihinkään ja hänen on siis ollut pakko viedä asia oikeuteen!

Tää on niin uskomatonta. Musta tuntuu, että mä menetän järkeni sen ihmisen temppujen takia.

Mä en voi soittaa, mä en pysty puhumaan. Mun on pakko yrittää saada itteni kasaan ja tää itku loppumaan. Luojan kiitos mulla on kriisiterapiaan tänään aika. Jos vaan pystyn ajamaan sinne autolla.

SILLÄ ÄIJÄLLÄHÄN ON NARSISTINEN PERSOONALLISUUSHÄIRIÖ!! KUIN SUORAAN OPPIKIRJASTA!! Ootko käynyt narsistien uhrien nettisivuilla, jos et, käypä lukemassa!! Sehän sen tarkotus onkin, et sais sut pelkäämään, et se vie sulta lapset vaikkei se edes halua niitä!!! Ja narsisteissahan ei ole ikinä mitään vikaa; esim. heidän lihavuuteen syypää on vaimon suku tms.!!

Jos oikeusaputoimistoon soitto tuntuu nyt vaikealta, niin soita perheneuvolaan. Uskon että he saavat sinut rauhoitetuksi lasten suhteen ja myös osaavat neuvoa eteenpäin. Myös soitto terapeutille olisi nyt tärkeää... äläkä suotta panikoi sillä se heijastuu myös lapsiin pahoinvointina =)
Ei sinulla hätää ole :hug:

Kyllä minä tiedän, että exällä on luonnehäiriö. Mutta se ei muuta tätä tilannetta yhtään miksikään. Eikä se auta asiaa, että minä tiedän. Ne ihmiset joihin se on yhteydessä, ei sitä tiedä. Se saa mitä se haluaa. Se saa mut näyttämään hullulta ja vaikealta ja sekopäältä.

Mä en pysty soittamaan minnekään, en pysty puhumaan, itkettää. Tärisen niin, ettei edes kirjoittaminen meinaa onnistua. Olen säälittävä, tiedän, mutta olen aivan hajalla, sokissa ja peloissani. Tiedän myös, ettei tätä voi ymmärtää. Älkää kiltit silti käykö mun kimppuun, en kestä sitä nyt. En hae sääliä.

Yhteistyössä