S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en äitinä panikoisi, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Ja eikun bannia, jos on eri mieltä kanssanne.
No, siis Siiri on kanssamme samaa mieltä????Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en äitinä panikoisi, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä Siirihän se haluaa tapella, vaikka hänet jo välillä jätettiin huomiotta..![]()
Miksi se on tappelua, jos puhuu asiat niin kuin ne on, eikä kaunistele mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Ja eikun bannia, jos on eri mieltä kanssanne.
no kyllä melkosen asiaton olet :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en äitinä panikoisi, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Missä maailmassa sinä oikein elät? Ymmärrätkö yhtään, minkälaisiin asioihin mieleltään epäterveet ja persoonallisuushäiriöiset henkilöt ovat kykeneviä? Joskus paniikkiin ON IHAN SYYTÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en äitinä panikoisi, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Missä maailmassa sinä oikein elät? Ymmärrätkö yhtään, minkälaisiin asioihin mieleltään epäterveet ja persoonallisuushäiriöiset henkilöt ovat kykeneviä? Joskus paniikkiin ON IHAN SYYTÄ.
Minä tunnen persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä. Yleensä tollasilla suunsoittajilla on vain suuret puheet. Jos joku sivullinen keskustelisi järkevästi ja rauhallisesti isän kanssa, saattaisi tilanne rauhoittua.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en äitinä panikoisi, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Minä tunnen persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä. Yleensä tollasilla suunsoittajilla on vain suuret puheet. Jos joku sivullinen keskustelisi järkevästi ja rauhallisesti isän kanssa, saattaisi tilanne rauhoittua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:Ei se ole tavannut kahteen vuoteen. Eilen soitti ekaa kertaa lapsilleen viiteen viikkoon.
Te ette ymmärrä miten hyvä se on puhumaan. Nyttenkin se oli kääntänyt asiat täysin päälaelleen taas. Siis MINÄ olen lähettänyt sille uuden tapaamissopimusehdotuksen, jonka laadin YHDESSÄ lastenvalvojan ja perheneuvolan asiantuntijoiden kanssa. Ja se hylkäsi sen. Lähetti vastineeksi ehdotuksen, josta jopa lastenvalvoja sanoi että se ei ole realistinen eikä sitä saa allekirjoittaa. Ilmoitin sille, että menen huhuti-toukokuun aikana lastenvalvojalle ja lähetän sille uuden tapaamissopimusehdotuksen ja jos se ei siihen suostu, niin asia on pakko viedä oikeuteen.
Ja nyt, ihan yhtäkkiä, se on saanut tän kaiken käännettyä niin päin, että MINÄ en ole suostunut mihinkään ja hänen on siis ollut pakko viedä asia oikeuteen!
Tää on niin uskomatonta. Musta tuntuu, että mä menetän järkeni sen ihmisen temppujen takia.
Mä en voi soittaa, mä en pysty puhumaan. Mun on pakko yrittää saada itteni kasaan ja tää itku loppumaan. Luojan kiitos mulla on kriisiterapiaan tänään aika. Jos vaan pystyn ajamaan sinne autolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:Mulla on väkivallasta yks ainoa todiste. Se, kun soitin poliisit sen ensimmäisen ja ainoan kerran kun se sekosi ja uhkasi tappaa. Pääsin pakenemaan takaovesta pakkasyöhön ja poliisit vei sen mennessään. Siitä tehtiin ilmoitus lastensuojeluun vaikkei lapset olleet kotona. Ja luojan kiitos tehtiin, koska se oli mun ponnahduslauta pois tuosta suhteesta.
Muita todisteita ei ole. Sana sanaa vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:Mulla on väkivallasta yks ainoa todiste. Se, kun soitin poliisit sen ensimmäisen ja ainoan kerran kun se sekosi ja uhkasi tappaa. Pääsin pakenemaan takaovesta pakkasyöhön ja poliisit vei sen mennessään. Siitä tehtiin ilmoitus lastensuojeluun vaikkei lapset olleet kotona. Ja luojan kiitos tehtiin, koska se oli mun ponnahduslauta pois tuosta suhteesta.
Muita todisteita ei ole. Sana sanaa vastaan.
Siis se ei seonnut ensimmäistä ja ainoaa kertaa, vaan mä soitin ensimmäisen ja ainoan kerran poliisille. Seonnut se oli monet kerrat sitä ennen, ja vielä sen jälkeenkin. Soitin mä kyllä poliisille sen jälkeenkin kun se uhkas tulla ampumaan mut, mutta niistä tuskin tehtiin mitään merkintöjä kun poliisit vaan sanoi ettei ne voi tehdä mitään ennenkuin se oikeesti on oven takana pyssynsä kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:Minä täällä taas.
Rauhallisempana. Puuduksissa.
Mutta se on vain hyvä asia.
Kävin terapeutilla ja se käynti rauhoitti. Sanottiin että mun ei tartte NYT just tehdä yhtään mitään, mä oon tehnyt jo tarpeeksi (otin yhteyttä kasvatusneuvolaan puhelun jälkeen). Nyt vain odotan vastausta sieltä. Sain myös vinkin oikeusaputoimiston juristista, jolla on ilmeisesti kokemusta exän kaltaisista ihmisistä ja tällaisista tilanteista. Mulla on nyt siis nimi johon otan jossain vaiheessa yhteyttä.
Tiesinhän mä tän. Että mitä vakaammin pistän exälle rajoja, sen voimakkaampi sen seuraava isku ja hyökkäys on. Se ei anna periksi.
Mun pitää saada ajatukset järjestykseen, mitä mä teen missäkin vaiheessa, mitä kaikkea mun pitää ottaa huomioon, minne kaikkialle mun pitää ottaa yhteyttä. Mun etu saattais olla se, jos tuon julki terapiassa käynnit, sillä se osoittaa sen miten vahvasti suhde exään ja eronkin jälkeen on mua traumatisoitunut ja miten voimakasta väkivaltaa se ihminen muhun on käyttänyt ja käyttää edelleen.
Mä oon vaan aika voimaton. En oikeasti tiedä minne saakka mun voimat riittää. Toistaiseksi niitä on vähän jäljellä, ja lasten takia mä yritän jaksaa. Vielä en luovuta, mutta pelottaa että se hetki tulee kun en enää jaksa muuta. Kuin luovuttaa.
Yritän olla ajattelematta tätä kuviota. Tää temppu ei mene mun jakeluun, mä pelkään että mun mielenterveys pettää jos mietin tätä liikaa. Että miten se taas käänsi kaiken päinvastoin.
Se ihminen tekee mut niin sairaaksi. Henkisesti ja fyysisesti.
Haluan tietää, miksi halusit minut bannattavaksi? Olen tietokonenörtti ja osaan kiertää tuommoiset bannit.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Minne ihmeeseen se ilmoita asiaton viesti namikka on hävinnyt! Siirin voisi ilmoittaa kun ei tajua pysyä pois... argh!!
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Haluan tietää, miksi halusit minut bannattavaksi? Olen tietokonenörtti ja osaan kiertää tuommoiset bannit.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Minne ihmeeseen se ilmoita asiaton viesti namikka on hävinnyt! Siirin voisi ilmoittaa kun ei tajua pysyä pois... argh!!