Mä olin taas oikeassa! Mä tiesin tän!! Ja mä oon paniikissa, pahasti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhun oma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Kyllä SE muuten voi viedä sinulta lapsen. Hyviä isiäkin on.

mutta tässä ei ole nyt kyse hyvästä isästä. lue koko juttu ennenku kommentoit jotain näin typerää :headwall:

Jos nainen on noin kahjo, että sekoaa pelkistä uhkailuista niin suuri mahdollisuus on, että lapsi menee isälleen. Pitää osata olla järkevä ja hoitaa asiansa.

No niin siiri, poistupa tästä ketjusta. Jos ap on juuri saanut soiton asianajajalta ja kokenut kamalia exänsä tekemänä, niin hänen reaktionsa on aivan ymmärrettävä. Sinä saat kommenteillasi vaan hallaa aikaan.

Jos nainen on noin kahjo, että sekoaa pelkistä uhkailuista niin suuri mahdollisuus on, että lapsi menee isälleen. Pitää osata olla järkevä ja hoitaa asiansa.

oletpas asiaton. oletko koskaan ite ollu tommosessa tilanteessa, tai joku läheinen?

jos et niin ois parempi varmaan olla kommentoimatta ja tarkotuksella aiheuttaa mielipahaa.

vai?

www.eroperhe.net/keskustelu Tuolta löydät tukea ja neuvoja, pyydä modelta oikeudet suljetuille palstoille, pääset keskustelemaan niin, ettei sua voi tunnistaa.
tsemppiä!

Hyvä ap, mies ei vie sinulta lapsia oikeusteitse. Vaikka olisi kuinka lipevä puhuja, todisteet puhuvat miestäsi vastaan.

Olisi oikeasti hyvä, jos ottaisit itsellesi asianajajan ja kertoisit hänelle koko tarinan.

Tsemppiä!

Pää pystyyn nainen - eksäsi soittaa paljon suutansa, mutta se ei saa sua murtumaan. Olet tähänkin asti pärjännyt ja pärjäät eteenpäinkin! Olethan tottunut jo siihen turhanpäiväiseen suunsoittoon ja uhkailuihin, vai mitä. Ne ovat nimenomaan turhanpäivisiä, koska kaikki todisteet ovat sinun puolellasi. Psykologi tietää, miksi lapsesi käy hänen luonaan eikä syy ole äitisuhde ja voi tämän todistaa oikeuteenkin sopivasti.

Olet hyvä äiti, kun käyt terapiassa. Kuka tahansa kävisi, jos eksä olisi tuollainen!! Eivät viranomaiset tätä asiaa pahalla katso. Terapeuttisi voi varmasti myös todistaa, että miehesi on paljon hallaa tehnyt sinulle ja tämäkin todistus pätee oikeudessa.

Varmaan olisi parasta, että sanoisit eksällesi, että haluat hoitaa kaikki asiat hänen kanssaan kirjoitetussa muodossa. Puhelimeen et vastaa tai jos vastaat, nauhoitat kaikki puhelut ja kerrot tämän myös eksällesi.

En ole kommunikoinut vuosiin eksän kanssa puhelimitse, sillä olen kieltäytynyt siitä. Viestien vaihdot tapahtuvat sähköpostilla. Eikä eksästä ole kuulunut mitään yli kuukauteen sitäkään kautta. Silloin viimeksi kyseli mitä lapselle kuuluu. Ja tätä ei ole tapahtunut koskaan eron jälkeen! Vasta silloin, kun kerroin että lapsi käy tutkimuksissa, on kaksi kertaa kysynyt mitä lapselle kuuluu mutta ei ole kommentoinut viestejäni mitenkään. Aavistin jo silloin, että sillä on taka-ajatuksia. Olin niin oikeassa.

Kiitos tsempeistä. Ehkä mä selviän jotenkin. Toivottavasti ainakin. Pakko mun on, lasten takia. Olen vain muutenkin täysin loppu tämän asian kanssa, ja koko eksän suhteen. Tätä piinaa on kestänyt vuosia, voimat alkaa olemaan loppu. Mutta kai minun on vain pakko jotenkin pystyä vielä taistelemaan. Mä en vaan ihan oikeasti tiedä, selviänkö loppuun asti järjissäni.

No en todellakaan ole ollut. Lapset on hoidettu sovussa ja edelleen niistä pidetään huolta, vaikka jo opiskelevat. Totuutta ei vaan saa sanoa ...vai?

ja mistäs SINÄ tiiät toisten ihmisten tilanteet niin hyvin että osaat totuuksia laukoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:
En ole kommunikoinut vuosiin eksän kanssa puhelimitse, sillä olen kieltäytynyt siitä. Viestien vaihdot tapahtuvat sähköpostilla. Eikä eksästä ole kuulunut mitään yli kuukauteen sitäkään kautta. Silloin viimeksi kyseli mitä lapselle kuuluu. Ja tätä ei ole tapahtunut koskaan eron jälkeen! Vasta silloin, kun kerroin että lapsi käy tutkimuksissa, on kaksi kertaa kysynyt mitä lapselle kuuluu mutta ei ole kommentoinut viestejäni mitenkään. Aavistin jo silloin, että sillä on taka-ajatuksia. Olin niin oikeassa.

Kiitos tsempeistä. Ehkä mä selviän jotenkin. Toivottavasti ainakin. Pakko mun on, lasten takia. Olen vain muutenkin täysin loppu tämän asian kanssa, ja koko eksän suhteen. Tätä piinaa on kestänyt vuosia, voimat alkaa olemaan loppu. Mutta kai minun on vain pakko jotenkin pystyä vielä taistelemaan. Mä en vaan ihan oikeasti tiedä, selviänkö loppuun asti järjissäni.

Selviät sinä!! Et ole turhaan jaksanut tähänkin asti!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä Siirihän se haluaa tapella, vaikka hänet jo välillä jätettiin huomiotta.. :D

Miksi se on tappelua, jos puhuu asiat niin kuin ne on, eikä kaunistele mitään?

eikö JOKAINEN ÄITI mene paniikkiin, kun uhkaillaan lasten kaappaamisella?! minun mielestäni aika tunteeton äiti, jos EI REAGOISI voimakkaasti..

ap:lle sympatiat :hug:

Yhteistyössä