S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Kyllä SE muuten voi viedä sinulta lapsen. Hyviä isiäkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Jos nainen on noin kahjo, että sekoaa pelkistä uhkailuista niin suuri mahdollisuus on, että lapsi menee isälleen. Pitää osata olla järkevä ja hoitaa asiansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Jos nainen on noin kahjo, että sekoaa pelkistä uhkailuista niin suuri mahdollisuus on, että lapsi menee isälleen. Pitää osata olla järkevä ja hoitaa asiansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:No en todellakaan ole ollut. Lapset on hoidettu sovussa ja edelleen niistä pidetään huolta, vaikka jo opiskelevat. Totuutta ei vaan saa sanoa ...vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Kauhun oma:En ole kommunikoinut vuosiin eksän kanssa puhelimitse, sillä olen kieltäytynyt siitä. Viestien vaihdot tapahtuvat sähköpostilla. Eikä eksästä ole kuulunut mitään yli kuukauteen sitäkään kautta. Silloin viimeksi kyseli mitä lapselle kuuluu. Ja tätä ei ole tapahtunut koskaan eron jälkeen! Vasta silloin, kun kerroin että lapsi käy tutkimuksissa, on kaksi kertaa kysynyt mitä lapselle kuuluu mutta ei ole kommentoinut viestejäni mitenkään. Aavistin jo silloin, että sillä on taka-ajatuksia. Olin niin oikeassa.
Kiitos tsempeistä. Ehkä mä selviän jotenkin. Toivottavasti ainakin. Pakko mun on, lasten takia. Olen vain muutenkin täysin loppu tämän asian kanssa, ja koko eksän suhteen. Tätä piinaa on kestänyt vuosia, voimat alkaa olemaan loppu. Mutta kai minun on vain pakko jotenkin pystyä vielä taistelemaan. Mä en vaan ihan oikeasti tiedä, selviänkö loppuun asti järjissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Kuulehan Nyynä. Jos ihminen noin panikoi pelkästä mahdollisuudesta menettää lapsensa, niin kai siinä jokunen totuuden siemenkin on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä Siirihän se haluaa tapella, vaikka hänet jo välillä jätettiin huomiotta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä Siirihän se haluaa tapella, vaikka hänet jo välillä jätettiin huomiotta..![]()
Miksi se on tappelua, jos puhuu asiat niin kuin ne on, eikä kaunistele mitään?