M
"muru"
Vieras
Mut silleen varovasti vaan.. oon nimittäin tavannut netin kautta erään ihanalta vaikuttavan miehen. Kaikki tuntuu natsaavan paremmin kuin hyvin, ja kaiken muun hyvän lisäksi se mies on vielä syötävän suloisen näköinenkin. Ja sekin tuntuu tykkäävän musta, ainakin se kertoo ajattelevansa mua paljon ja muuta yhtä suloista :heart:
Tää vaikuttaa ekaa kertaa täydelliseltä ja ihan oikeelta jutulta. Semmoiselta, jossa oikeasti ois mahdollisuuksia johonkin vakavaan. Tähän saakka niissä kaikissa on ollut joku juttu, joka mua on tökkinyt. Mut tässä miehessä ei semmoista ole ollenkaan. Ja ei, silti tää ei ole "liian hyvää ollakseen totta". Tää on jotain ihanaa ja ihan totta.
Tää vaikuttaa ekaa kertaa täydelliseltä ja ihan oikeelta jutulta. Semmoiselta, jossa oikeasti ois mahdollisuuksia johonkin vakavaan. Tähän saakka niissä kaikissa on ollut joku juttu, joka mua on tökkinyt. Mut tässä miehessä ei semmoista ole ollenkaan. Ja ei, silti tää ei ole "liian hyvää ollakseen totta". Tää on jotain ihanaa ja ihan totta.