Mä oon aika kiero.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä olen outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä olen outo

Vieras
:(

Miksi mä olen joka kuukausi tämmöinen?

Tahtoisin toisaalta jo lapsia, mutta sitten mietin, että olenko sittenkään valmis niihin yöherätyksiin ja vaipparuljansseihin...

Tahtoisin lapsia, mutta musta tuntuu, että haluan laihtua ensin. Siis en ole mikään jättivalas, mutta pelkään, että raskauden jälkeen oisin, jos tälle painolle tulisin raskaaksi...

Tahtoisin lapsia, mutta mietin, kuinka meidän rahat sitten riittäisi. Tämä on varmaan naurettavin miete, sillä meidän yhteistulot on ...huomattavasti minimituloja suuremmat ;)

Tahtoisin lapsia, mutta mietin, olisiko sittenkin järkevintä mennä ensin naimisiin (ollaan kylläkin oltu jo vuosikymmen yhdessä, kihloissa ollaan jne.)

Tahtoisin lapsia, mutta vielä kertaakaan en ole uskaltanut harrastaa sen laatuista toimintaa juuri ovulaation aikaan. Kylläkin pari päivää ennen ...ja salaa toivon, että voikun tärppäisi.

Äh, voiko ihminen, joka ajattelee näin typeriä, olla valmis saamaan lapsia? :(

Ja sitten kuitenkin olen joka kuukausi vähän pettynyt kun menkat alkaa.

ootteko puhuneet lapsista? haluutteko kummatki niitä? ei lapsia tehdä niitä saadaan... jokainen lapsi on lahja..ja jos alkaa miettiin KOSKA olisi sopiva aika niin sellaista aikaa ei tule... meki ollaan kaksi kertaa kokeiltu saadaanko ja nyt on toinen tulossa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
ootteko puhuneet lapsista? haluutteko kummatki niitä? ei lapsia tehdä niitä saadaan... jokainen lapsi on lahja..ja jos alkaa miettiin KOSKA olisi sopiva aika niin sellaista aikaa ei tule... meki ollaan kaksi kertaa kokeiltu saadaanko ja nyt on toinen tulossa... =)

Juu, mies on ollu hirmusessa vauvakuumeessa jo vuosia.

Sepä mua jotenkin pelottaakin. Miten tuo voi olla niin varma, kun mä en ole. Siis haluan lapsia, juu, ja hoivaan suurella innolla muiden vauvoja.

Mut nii. Mä kyllä olen ehkä muutenkin ollu aina ollu huono tekemään isoja päätöksiä. Oikeesti olen monta kertaa toivonut, että voikun meille vaan ois sattunu "vahinko" (onko se vahinko, jos ei käytä ehkäisyä ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
hmmm...mikä sua OIKEASTI pelottaa? noi on kaikki tekosyitä, luulen ma.

Tiedän, että ovat. Siis loppupelissä. (voin laihduttaa, jos lihon, rahaa on mahdollista saada lisää tekemällä lisää töitä tai tinkimällä elintasosta, naimisiin voi mennä millon tahansa kun vaan tahtoo. Yöheräämiset on ainoa, josta oikeasti en tiedä. Mä en ole tosiaankaan aamuihminen tai vähällä unella pärjäävä)

Mutta ei auta. Tiedän, että noi on aivan typeriä syitä, mutta. Pelkään sitä, että en tiedä, mitä sitten käy. Itse asiassa pelkäsin kyllä samaa kun muutettiin yhteen, mentiin kihloihin, ostettiin asunto. Kaikesta ollaan kyllä selvitty, mut..

Mä OLEN kiero. Outo. Äh. :(

Arvelin sen verran vaan omasta kokemuksesta sanoa, etten ite oo todellakaan mikään aamuihminen, mut niin sitä vaan on jaksanu tuon lapsen takia nousta öisinkin..ja sit kun en enää imettänyt, nii pystyi mieskin nousemaan ja hyssyttelemään yms.
Nii, ja sen verran hullu oon, että toinen on nyt tulossa, just kun tuo eka on alkanut ees vähän paremmin nukkumaan.. :)
Mut kannattaa silti ajatella asiaa tarkkaan..lapsi kun ei oo mikään lelu, minkä voi vaan jättää kun ei enää kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Arvelin sen verran vaan omasta kokemuksesta sanoa, etten ite oo todellakaan mikään aamuihminen, mut niin sitä vaan on jaksanu tuon lapsen takia nousta öisinkin..ja sit kun en enää imettänyt, nii pystyi mieskin nousemaan ja hyssyttelemään yms.
Nii, ja sen verran hullu oon, että toinen on nyt tulossa, just kun tuo eka on alkanut ees vähän paremmin nukkumaan.. :)
Mut kannattaa silti ajatella asiaa tarkkaan..lapsi kun ei oo mikään lelu, minkä voi vaan jättää kun ei enää kiinnosta.

Hmm... Mun ongelma ei taida missään asiassa olla se, etten ajattelisi asiaa loppuun ja monelta kannalta. Mun ongelma taitaa olla päinvastainen.

En silleen tarkottanut pelkästään sulle tuota loppua, vaan ihan yleisesti..

Joitain asioita ei vaan voi ennakoida etukäteen, vaikka kuinka yrittäisi. Luulen että monellakin, jo yrittävällä on samanmoisia ajatuksia ja epäilyksiä. Hankala siihen on muiden sanoa oikeen mitään..

mun miehen exä?? mä oon koko aja tienny, ettet oikeesti koskaan sitä lasta halunnutkaan!!

No saitpa ansios mukaan, nyt exälläsi on sekä vaimo että lapsi, sulla ei tuolla menolla koskaan tuu olemaankaan, oot niin pohjattoman itsekäs, että onkin varmaan viisainta jättää lapsi hankkimatta!!

Ja on muuten aivan mahtava mies ja isä tuo mun mies!!

Kyllä sä sen itse tiedät milloin olet valmis äitiyteen :) Jos et ole vielä varma niin ei tässä asiassa kannata kiirehtiä ja ajatella et jos vaikka vahingossa tärppäis tms.

Yhteistyössä