Mä oon alkanut fiilistelee joulua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Sitä tunnelmaa ja kaikkee ihanuutta :) Ihanaa kyllä kun syksy tulee, pian jouluvalot ikkunaan ja ja ja !! Synttäripäivä kun on ohi niin alan vasta IRL fiilistelee joulua :heart:

Täällä voi jo alkaa. .. .. . tip tap... :D

[video=youtube;eZiJ0WvvGds]http://www.youtube.com/watch?v=eZiJ0WvvGds[/video]

Mä yritän pitää kynsin hampain tästä " kesästä " kiinni :p Mutta oi kyllä Joulu on ihanaa aikaa.. Mä olen myös jouluihminen, odotan kovasti juuri noita jouluvaloja ja koristeluja ja meinasin tänä vuonna leipoa itse kaiken =)
Kyllä se sieltä tulee mutta nautitaan ihanasta alkavasta syksystä ensin :heart:

• Tykkää
Reactions: Minskii
Täällä on ihan samanlaiset fiilikset!! :D Kun ilma rupee kylmeneen ja hämärtyyn, niin kynttilät kaivetaan heti esille. Ja kynttiläthän tuo jo joulun mieleen... ;) Ihanaa, kun kohta se jo on!!!! <3 Toki joulun odottaminen on kyllä ihan kaikista parasta!

• Tykkää
Reactions: Minskii
Mä yritän pitää kynsin hampain tästä " kesästä " kiinni :p Mutta oi kyllä Joulu on ihanaa aikaa.. Mä olen myös jouluihminen, odotan kovasti juuri noita jouluvaloja ja koristeluja ja meinasin tänä vuonna leipoa itse kaiken =)
Kyllä se sieltä tulee mutta nautitaan ihanasta alkavasta syksystä ensin :heart:

Mä meinasin kans leipoa tämä joulu POJAN kanssa :) Keskityn nyt enempi tekemiseen kuin ostamiseen. Aattelin päästä edullisesti jouluna ja lahjoja en osta paljoa.. JOULU JOULU! Se on varmaan tää syksyinen sää ja synttärien lähestyminen mikä tuo joulufiiliksen ajoissa mieleen :)

[quote="vieras";26880466]täällä on ihan samanlaiset fiilikset!! :d kun ilma rupee kylmeneen ja hämärtyyn, niin kynttilät kaivetaan heti esille. Ja kynttiläthän tuo jo joulun mieleen... ;) ihanaa, kun kohta se jo on!!!! <3 toki joulun odottaminen on kyllä ihan kaikista parasta![/quote]

peesaan!!

Tytön kans just tänään saunoessa suunniteltiin joululahjoja.
Joulukortteja olen miettinyt koko kesän meil paljon edelliskesäsiä valkosia orvokkeja noussu pihalle ... josko niitä kuivais prässin alla ja laittais joulukortteihin kera valkoisten lumihiutaleitten ? olisko tyhmä ... kokeilen.

Juu, minäkin jo alkuillasta käytin tunnin kun selasin yhtä aiwan ihanaa jouluista esitettä, siellä oli niin upeita jouluisia kynttilöitä että oksat pois! Tuli ihan hyvälle mielelle :)

Minä just tänään mietin, että 4 kuukauden päästä joulu on jo todella lähellä, tosin toivon että tämä kesä vielä kestäisi pitkään, en tykkää talvesta yhtään, ainoa hyvä asia talvessa on juurikin joulu.

Hyi! Tai no joulu on ihan kiva, mutta väkisinkin tulee mieleen kuinka sormet kohmeessa marraskuisena aamuna pitää kynisä autonikkunoita ja kääriä jumalaton vaatekerta ulos lähtiessä. Toivottavasti olis pitka ja lämmin loppukesä!

Yhteistyössä