Mä oon huolissani mun naapurista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiira

Vieras
Hällä on 2 pientä lasta, siellä ryypätään joka vkl ja lapset on aina mukana. Hän hoitaa kyllä lapset hyvin, pitää kodin ja vatteet puhtaana, siinä ei ole moittimista, mutta tuo alkoholin käyttö. Tänäkään viikonloppuna siellä ei ole tainnut yhtään selvää ihmistä (lasten lisäksi) olla :/

Kun en kehtais sanoakaan mitään.

Lisään vielä, etten halua hänelle mitään ongelmia aiheuttaa. Mitään huostaanottoja ti muita, mutta mietin, onko mitään keinoa millä pystyisin häntä auttamaan tällein "sivusta" :/

Voisit kirjoittaa vaikka kirjeen ja/tai sanoa suoraan, että menon täytyy muuttua tai otat yhteyttä sossuun!
Mistä muuten tiedät, että koti on hyvin hoidettu, oletko käynyt siellä sisällä? Minkä ikäisiä lapset ovat? Onko juominen jokapäiväistä?

Voisit kirjoittaa vaikka kirjeen ja/tai sanoa suoraan, että menon täytyy muuttua tai otat yhteyttä sossuun!
Mistä muuten tiedät, että koti on hyvin hoidettu, oletko käynyt siellä sisällä? Minkä ikäisiä lapset ovat? Onko juominen jokapäiväistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen käynyt, omat lapseni leikkii hänen lasten kanssa.

Ah, taas näitä juoppoperheitä, joissa kulissit kunnossa ja kun kulissit on kunnossa ja vaikka joka viikonloppu vanhemmat oliskin ympäripäissään ei lastensuojelu tee todennäköisesti yhtään mitään. Ah, ne kulissit, ne kulissit :heart: