mä oon ihan pa*'* äiti:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uiuio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uiuio

Vieras
mulla lapset 4,5kk ja 1v 5kk.. sain tiedon et pääsin opiskelemaan.. sairaanhoitajaksi.. tekee niin valtavasti mieli mennä.. olisin saanut niin sovittua et olisin ollu vaan kahtena päivänä koulussa muutaman tunnin.. mut huoh ku ei onnistu niin ei onnistu.. ihan kurja olo ku ajattelen edes lähteväni mihinkään..

tiedän kyl silti syyn.. mulla ei ole kavereita oikeastaan lainkaan täällä missä asutaan..kaikki´asuu lähes 150km päässä... ja ei mulla oo ollu mitään omaa elämää yli kahteen vuoteen..
silti vaan on niin paska fiilis ku tiedän et en sais edes ajatella mitään opiskeluja vielä ku lapse on noin pieniä.. ja ärsyttää ku pääsin, kun sit tuli heti halu mennä sinne edes suoritaan jotain pienä..pllaaaaah..

haukkukaa.. ehkä sit hyväksyn sen et mun koulu alkaa vasta tulevaisuudessa joskus..

Eli aloitatko sykysyllä? Silloinhan pienikin on yli vuoden jo. Onhan hän pieni tietysti vielä, mutta ei se mahdoton ikä silti ole. Omani meni tasan vuoden ikäisenä päiväkotiin, mun oli pakko mennä takaisin kouluun tai olisi opiskelut loppuneet siihen (poissaolokaudet jo käytetty ). Mutta miksi et voisi suorittaa vain joitakin kursseja silloin ekana syksynä. Kyseessä on kuitenkin amk, joten joustavuutta pitäisi olla? Vai onko sairaanhoitajien koulutus sellainen, ettei voi jatkaa jos ei ole tiettyjä kurseeja käynyt? Joka tapauksessa, jos vaakakupissa on myös oma hyvinvointisi, niin kyllä sekin pitää ratkaisussa ottaa huomioon. Tiedän vallan hyvin suositukset, mutta tosiasia on se, että kyllä vaan niistä päiväkotilapsistakin kasvaa kunnon ihmisiä, jos kotona on sitten aikaa lapsille ja läsnäololle.

niin ja kiitos:) meen äiti ja isä on tossa kilsan päässä..eläkkeellä.. ja tänään ku vihjailin et olis koulua pari kertaa viikossa.. niin isä vaan sano et isomman voisin tuoda mut miä toi pienempi.. joopajoo.. silti mun piää heille kuskata lapsia joka päivä.. heti saan ilkeetäviestiä jos ei olla käyty kattomassa.. ja molemmat siis hyvässä kunnossa vähän päälle 60..
voin siirtää jo mut sama ongelma olis syksyllä.. en haluais laittaa lapsia vielä vieraalle hoitoon sillonkaan

Ota opiskelupaikka vastaan ja opintotoimistosta kysyt jatkot eli aloitat vasta seuraavana lukuvuotena. Älä nyt lannistu ja opiskelukavereista voi myös löytää ystävän...
Asioilla on tapana järjestyä, oikeasti

ota vaan se paikka, siirrät ainakin ens syksyyn! älä ainakaan luovu siitä kerta sen sait! katot sit ens syksynä asiaa uudelleen, tarviiko taas siirtää alotusta vai alotatko esim kevyemmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä kyllä lähtisin ja laittaisin vaikka sit vieraalle hoitoon. Mut tietenkin se on sun elämä ja sun päätös. Onnea opiskelupaikasta :flower:

Niin, no mutta kuinkahan moni on valmis sen 4,5 kuukauden ikäisen ottamaan hoitoon? Eli ongelma voi tulla siinäkin.

lapset on vain kerran pieniä. Jos oikeasti haluat olla vain kotona heidän kanssaan nyt, niin ole! Sitten et myöhemmin kadu sitä. Koulutuksen ehdit kyllä hankka myöhemmin. Kuuntele sydäntäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja piia:
ota vaan se paikka, siirrät ainakin ens syksyyn! älä ainakaan luovu siitä kerta sen sait! katot sit ens syksynä asiaa uudelleen, tarviiko taas siirtää alotusta vai alotatko esim kevyemmin :)

Tätä peesaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä lähtisin ja laittaisin vaikka sit vieraalle hoitoon. Mut tietenkin se on sun elämä ja sun päätös. Onnea opiskelupaikasta :flower:

Niin, no mutta kuinkahan moni on valmis sen 4,5 kuukauden ikäisen ottamaan hoitoon? Eli ongelma voi tulla siinäkin.

Oho.. mun moka!! Luin että 4,5vuotiaan. No sitten asia on ihan toinen. Sori :ashamed:

Oho.. mun moka!! Luin että 4,5vuotiaan. No sitten asia on ihan toinen. Sori :ashamed:

Tiedätkö, mäkin jostain syystä luin ekana niin ja ihmettelin, että miksi kummassa ei voisi lähteä opiskelemaan... Sitten täytyi ajatuksen kanssa tarkistaa ne iät.

enitén sapettaa noi mun vanhemmat.. jos mun lapsi olis samassa tilanteessa niin auttaisin mielelläni.. jos mulla ei olis oikeesti MITÄÄN tekemistä.. olisin mielelläni lastenlasteni kanssa 5h pari kertaa viikossa..

sitä opiskelupaikkaa saa pitääainakin vuoden!
mene sitten ku kuopus on vähä vanhempi. älä toiveitas romukoppaan heitä
ei äitiys ja opiskelu mahdoton yhdistelmä ole

Yhteistyössä