mä oon ihan pa*'* äiti:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uiuio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sulla nyt taitaa olla joku harmistus noista vanhemmistas :/

anna niitten olla, älä välitä niiden mielipiteistä ja lopeta siellä ravaaminen! mitä ihmettä nyt jatkuvasti tarvii nähä. ja voi ne tulla teillekin päin joskus.

keskity nyt miettimään oman perheesi tulevaisuutta. otat paikan ja alotat vaikka vuoden päästä ja sit muksut hoitoon. piste.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jauhanut etten jaksa siellä käydä:/

Ihminen jaksaa mitä vaan, kun haluaa. Mä olen opiskelija, yh ja käyn lisäksi töissä. Harvoin on tytön tarvinnut seitsemää tuntia kauempaa olla hoidossa, yleensä n. 6 h. Iltaisin väkerrän koulutehtäviä, välillä innolla ja välillä itku silmässä. Mutta kohta valmistun ja on se ollut sen arvoista!

Kysyisin vielä, että miksi et voi aloittaa muutamalla kurssilla/jakso. Pääsisit aloittamaan ja vähän pois kotiympyröistä, ja silti ei tarvitsisi kokopäiväisesti olla pois lasten luota? Olisiko teillä varaa palkata joku kotiin, jos vanhempasi eivät halua auttaa (mikä ei mun mielestä mitenkään ole heidän velvollisuutensa, sitoutua joka viikko olemaan lapsenhoitajina )

Menet opiskelemaan syksyllä.... Mä lykkäsin opintojani puoli vuotta ja laitoin pojan hoitoon kun hän oli 11 kk. Poika pääsi perhepäivähoitajalle ja on viihtynyt tosi hyvin. Älä nyt ainakaan luovu paiakstasi tai saatat katua myöhemmin.

just ´noin..esim keväällä käydä vähän.. mut ei mulla ole paikkaa sillonkaan lapsille.. olen päättänyt hoitaa lapset kotona.. ajattelin vaan niin tyhmästi et mun vanhemmat olis halunneet auttaa..

Yhteistyössä