mä oon ihan puhki!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
antaisin vaikka mitä että pääsisin NYT nukkumaan!
mutta ei, lapsi kiukkuaa ja huutaa, on nälkä ja jano ja pissahätä ja kakkahätä ja plaaaaaaaaaaa ja mieskin häippäs just sopivasti jättäen mut umpiväsyneenä tänne kaaoksen keskelle höyryämään :kieh:
vielä koittaa sekin päivä kun se olen MINÄ joka sitä kytkintä nostaa kun alkaa pipo kiristää!!! :kieh:
hyvä se on palata rauhoittuneeseen kotiin kun akka on hoitanu kaikki asiat pois jaloista |O
no, yllätyksen kokee, en nimittäin aio laittaa tikkua ristiin muutakun sen eteen et saan ton lapsen nukkumaan. mä en siivoo täällä enää IKINÄ. hukutaan vaikka paskaan. olen puhunut. :xmas: :xmas: :xmas:
(helpottikin vielä :D)

Mä näkisin varmaan kaikkia sateenkaaren värejä, jos mies lähtis jonain iltana lätkiin kesken iltatouhujen ihan turhan takia :ashamed: Mutta, onneks on ilta jo ja kohta talo hiljenee. Meilläki ollu melkonen päivä, 1v3kk neidillä vähän kaikki huonosti ja hajottanu täällä JOKA PAIKAN |O Edelliset sotkut saan siivottua, niin se menee ja purkaa jotain toista nurkkaa jo...

Mut oikeesti, avautuminen helpottaa. Mukavaa illan jatkoa vaan :D

kyl tää tästä :D
toi 4v vaan rassaa mun hermoja just nyt toooodella paljon.... oltiin iltapalalla ja otti unilelunsa mukaan keittiöön. sanoin kolmesti kun oltiin syöty, et ota se lelu mukaan. toinen vaan junttaa, että en ota, en ota, en ota. ja nyt se on sitten kohta puoli tuntia vinkunu miten haluaa sen unilelun keittiöstä ja mun pitäis se hakea.. sanoin jo alkuun et minä en sitä sitten sulle käy erikseen hakemassa.. kunhan nyt taas tinttaa kaikessa vastaan, yliväsyny..
laitoin saunan päälle ja kun toi lapsi tipahtaa niin meen kunnon löylyyn, juon siiderin ja kaadun äksänä sänkyyn :D

Yhteistyössä