Oikeesti, voiko aikuiset ihmiset olla niin lapsellisia, kun meidän työpaikalla!?!?!
Siellä on kaksi akkaa, toisen ukon kanssa oon seurustellut joskus 14-vuotiaana ehkä 2 viikkoa, tän toisen akan ukon kanssa olin yhdessä reilun vuoden ajan ja tuo akka "vei" sen multa, yhyyy
Kuitenkin, nyt ne on kääntäny kaikki akat mua vastaa, että mä oon joku fosu joka vie kaikkien miehet :headwall: Kukaan ei puhu mulle kahvilla mtn, eivät lähde tupakille mun kans yhtäaikaa... Jos mä sanon jtn, ovat niinkun eivät kuulis ja kohta joku toistaa minun sanoman asian ja yhtäkkiä kaikkia kiinnostaa aihe! Mun kysymyksiin ei vastata ja muutenkin mua kohdellaan, kun ilmaa :headwall: :headwall: :headwall:
MÄ EN JAKSA!!!!
Onneksi työnkierrätys on keksitty ja mä pääsen kotihoitoon pariksi kuukaudeksi, enkä kyllä itke yhtään vaikka joudun käveleen tuolla pakkasessa!! Kuhan mun ei tartte kustakkaan tohon laitokseen päin vähään aikaan!! :'( |O :'( |O
Siellä on kaksi akkaa, toisen ukon kanssa oon seurustellut joskus 14-vuotiaana ehkä 2 viikkoa, tän toisen akan ukon kanssa olin yhdessä reilun vuoden ajan ja tuo akka "vei" sen multa, yhyyy
MÄ EN JAKSA!!!!
Onneksi työnkierrätys on keksitty ja mä pääsen kotihoitoon pariksi kuukaudeksi, enkä kyllä itke yhtään vaikka joudun käveleen tuolla pakkasessa!! Kuhan mun ei tartte kustakkaan tohon laitokseen päin vähään aikaan!! :'( |O :'( |O