S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ses:mistä se kortsu on?ei se itestään sinne teidän pönttöön ole tullut???
Mun isän veli sairastui noin ja oli jo yli nelikymppinen.Alkoi syyttää vaimoaan että se käy vieraissa,sitten miehelle ilmaantui jos jonkinmoisia oireita,kuppaahan ne oli,mennyt jo niveliinkin.Näytteli niitä kuvia koko suvulle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo laittanut, ku ei ollut paikalla ja se vessa usein käytössä. Ja jos sillä ois skitsofrenia, ni ois se oireillu jo aikaisemmin eikä vasta lähempänä nelikymppistä. Ku vasta uudenvuoden aikoin tää alko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ku tietäis mistä se perhanan kortsu meidän pönttöön on tullut, mulla ei edes tullut mieleen että mies ois pettänyt. Ajattelin että omaan kivaan käyttänyt tai odotellut mua valmiina. Ja nyt toinen epäilee tuommoisesta paskasta, ja pakko yrittää olla kuin ei mitään ois tapahtunut lasten takia. Olo on aivan ku joku vääntäis puukkoa rinnassa. ikinä ei mitään syytä ole ollut epäillä mistään. Mä kohta joudun meneen okselle, on nii huono olo ajatuksestakin, pää tuntuu räjähtävän
Eihän tuo ole mikään anteeksipyyntö!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen anteeksipyyntö on minusta kauhea, syyllistäväkin: anteeksi että olen olemassa![]()