Mä oon ihan romuna jo :((!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ses:
mistä se kortsu on?ei se itestään sinne teidän pönttöön ole tullut???

Sen ku tietäis. Mä en sitä ole pyttyyn laittanut, mies ei kuulemma siihne pyttyyn kortsuja laita vaan toiseen vessaan. Pojat eivät ainakaan tunnusta, ja veljeltäni tuommosta ees viitsi kysyä.

Mies soitti ja kysy yhdestä kokouskutsustansa. Sit sen jälkeen No anteeks ku minä.. Mä poikkasin puhelun, en mä pysty antaan vielä anteeks, koska näin pahasti mua ei ole vielä ennen loukattu. Menee tosi kauan ennenku voin unohtaa sen sanomiset

Mä makoilin sohvalla, silmät kiinni. Mies tuli siihen että no anteeks. Mä olin hiljaa, se keitti kahvit itelleen ja tuli uudestaan anteeks mä olin typerä, Mä olin yhä hiljaa ja silmät kiinni. Mies: no, ei sitten ja lähti. Mua on loukattu niin perinpohjaisesti sydänjuuria myöten että en tiedä mitne päin olla, eikä sen anteekspyynnöt auta mtn. Toisaalta, edellisen anteekspyyntönsä jälkeen se alko kehitteleen näitä sisko-veli-systeemejä. En tiiä mitä mä oikeen teen

Ei oo laittanut, ku ei ollut paikalla ja se vessa usein käytössä. Ja jos sillä ois skitsofrenia, ni ois se oireillu jo aikaisemmin eikä vasta lähempänä nelikymppistä. Ku vasta uudenvuoden aikoin tää alko.

Nostan, varmaan muutkin lukevat mielenkiinnolla näitä meidän elämän uuia ihania juonikäänteitä. Pitäs kai vihjata salkkareitten käsikirjoittajille, mut reaktiot saisivat laittaa omat. Tätä ei voi oikeen kellekkään ystävälle/sukulaiselle, joten ainut paikka missä puhua tästä on tää palsta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oo laittanut, ku ei ollut paikalla ja se vessa usein käytössä. Ja jos sillä ois skitsofrenia, ni ois se oireillu jo aikaisemmin eikä vasta lähempänä nelikymppistä. Ku vasta uudenvuoden aikoin tää alko.
Mun isän veli sairastui noin ja oli jo yli nelikymppinen.Alkoi syyttää vaimoaan että se käy vieraissa,sitten miehelle ilmaantui jos jonkinmoisia oireita,kuppaahan ne oli,mennyt jo niveliinkin.Näytteli niitä kuvia koko suvulle.
Kyllä sukua nauratti,mutta vaimoparkaa ei.Hän sitten viimein vuosien syyttelyn jälkeen otti avioeron.Setäni meuhkaa edelleenkin että hänellä on kuppa minkä se huora häneen tartutti ja ties mitä muita sukupuolitaudeista aiheutuneita elinikäisiä vammoja.
Oikeasti sedälläni on paha astma,se on ainoa sairaus verenpaineen lisäksi mikä hänellä on todettu.
Kun ihminen sairastuu niin siitä on nauru kaukana.
Jos miehesi epäilee että sinä oman veljesi kanssa seksiä harrastat niin hänellä on kyllä aihetta mennä tutkituttamaan päänuppinsa.Nuo ei ole kyllä terveen miehen puheita.
Pettämissyytökset ymmärtää jos on joskus ollut aihetta tai jäänyt rysän päältä kiinni mutta kun ei sellaisestakaan ole kyse niin joko miehesi on päästään sairas tai hän käy itse vieraissa.

En mä usko että vieraissa käy, vaikka mahdollisuus olisi liukuvan työajan puitteissa. Ja kokousmatkojen. Mut mä en osais elää jos en luottais toiseen, nyt en sit osaa elää ku minuun ei luoteta. Avaas paljonko mä oon mässyttänyt tänään, pitää ees vähän tätä huonoa oloa kurissa :(

kuulostaa kyllä vähän omituiselta jos mies oikeesti ajatteli että veljen kanssa,huh huh.
mutta ap en myuöskään ymmärrä sun sydänjuuria myöten loukkaantumistasi!!! en todellakaan! kyllä mullakin ekana tulis mieleen että toinen on pettänyt jos löytäisin "käytetyn"/avatun kortsun jostain. ihme vouhkaamista,ok väärinkäsityksiä voi sattua ja ap mököttää ku lapsi jolta on viety tikkari.

Mä-nikki ei sitten tykkäis kyttyrää jos epäiltäisiin oman veljensä kanssa makaamisesta. Siis mun veljen, ei miehen veljen. Mutta mies tuli kokouksesta, ja puhuttiin asioista ja itkettiin yhdessä. Se sano häpeävänsä ajatuksiaan, pelänneensä etten ikinä anna anteeksi, rakastavansa mua ja olevansa mustasukkainen (musta joka oon omasta mielestä ruma ja oon lihava!) . Ja kateellinen lämpimistä suhteista sisaruksiini, koska heidän suvussa välit viileitä/muodollisia. Kerto että on väsynyt, ja ajatukset alko vaivaan useamman valvotun yön jälkeen. Kerto asioista jotka stressaa sitä nyt kovasti. Nyt mulla on rauhallinen olo, olen voinut antaa miehelle anteeksi. Parempi että annan sydämmestäni ajattelemisen jälkeen kuin vaikeasti asioiden jäädessä kaivelemaan kuitenkin. Nyt ku mies kerto mieltä painavat asiansa, mä pystyn tukeen sitä paremmin, samoin passitin sen nukkumaan. Lapset oon pitänyt toisessa päässä taloa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ku tietäis mistä se perhanan kortsu meidän pönttöön on tullut, mulla ei edes tullut mieleen että mies ois pettänyt. Ajattelin että omaan kivaan käyttänyt tai odotellut mua valmiina. Ja nyt toinen epäilee tuommoisesta paskasta, ja pakko yrittää olla kuin ei mitään ois tapahtunut lasten takia. Olo on aivan ku joku vääntäis puukkoa rinnassa. ikinä ei mitään syytä ole ollut epäillä mistään. Mä kohta joudun meneen okselle, on nii huono olo ajatuksestakin, pää tuntuu räjähtävän

Ehkä teidän toinen poika on kokeillut? Kyllähän murrosikäiset voi niitä uteliaisuuttaan kokeilla, jos on luullut että saa vetämällä alas ja jäikin kellumaan pönttöön..

Yhteistyössä