olin eilen viihteellä ja kun tulin kotiin, avasin siideripullon, riisuin vaatteet olkkariin ja menin nukkumaan. aamulla heräsin miesten ääniin, talo täys miehen kavereita ja meikä alasti sängyssä, kaikki vaatekappaleet toisella puolella taloa, tukka pystyssä, eiliset meikit naamalla ja suu kun saharan autiomaa. mikä neuvoksi? no kappas, minullahan on toi siideri tossa sängyn vieressä
(oon joskus kirjottanu tänne miten en ymmärrä loivareita harrastavia ihmisiä kun ite en ikinä pystyis...!!! MUKA..) ja siinä sitten tissuttelin sen sidun naamariini. äijät meni tupakalle ja ryntäsin salamana hakeen paidan ja housut ja linnottauduin vessaan kampaan naamani. tuntu et oon aivan naamat ja hoipparoin takas makkariin... menin sit myöhemmin jääkaapille, kaadoin omatekemää mehua tuoppiin ja vedin kerrasta kitusiini. jälkimaku oli karmee ja tajusin et olin ottanu just sen pullon mihin mies laitto edellisviikonloppuna viinaa kun lähti viihteelle. kihahti hivenen nuppiin. no, sit ajattelin et vedetään sit känni ja join vikan siiderin ja nyt kun olen sen juonut niin tajusin et nyt loppu juomat
en viittis kuitenkaan ihan sekasin alkaa vetään mitään valkkareita ja punkkuja ja siidereitä ja kirkkaita
ja ajokuntoinenhan en ole 
ai hitto että nauran täällä itelleni yksin kotona
(ei tarvii paheksua, lapsi isällään ja mä en oikeesti harrasta tällasta, eka kerta mun elämässäni
)
ai hitto että nauran täällä itelleni yksin kotona
(ei tarvii paheksua, lapsi isällään ja mä en oikeesti harrasta tällasta, eka kerta mun elämässäni