Mä oon jo kauemman aikaa miettinyt, että eikö etelässä osata ajaa autoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopasen joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="irmeli";22483076]Miksi täällä ei ole aloitusta kuinka Tampereella ei osata ajaa autoa? No siks kun ketään ei oikeasti kiinnosta, mut heti kun tekee alotuksen Helsingin peräänajoista niin jo saa tappelun aikaseks.[/QUOTE]

Tää on niin totta!!

[QUOTE="vieras";22482750]Vastaan vain, ketjua en lue, koska verisuoni katkeaa päästä ihan justiinsa. Olen kerran tehnyt aloituksen tästä ja kuraa tuli. Mitä muuta hesalaisilta (tätä ei saanut sanoa) voi odottaa.

NE EIVÄT OSAA TILANNENOPEUTTA, EIVÄTKÄ NOUDATA TURVALLISUUSVÄLEJÄ. Sitten ollaan pitkin ojanpohjia kännykät kädessä huutamassa apuva hinausfirmoilta.[/QUOTE]

No tuota, kun joku rekka juuttuu risteykseen tai moottoritien liittymään täällä etelässä ja vain osa tien kaistoista on käytettävissä, niin vaikutukset alkaa tuntua ja näkyä aika pitkän matkan päähän. Tervetuloa milloin tahansa ajamaan joltain motarilta kehäteille ja siitä sitten kaupunkiin päin :)

Ei paljon turvaväleillä ja tilannenopeuksilla sitä sumppua pureta :D

No varmaan sieltä pohjoisesta pitäis tulla antamaan oppitunteja miten autolla ajetaan lumimyräkässä.Toisaalta eipä siellä susirajalla taida olla paljoa autojakaan ja kuka sitä nyt viitsii yksinään kolaroida jossain korpitiellä. On paljon mukavampaa rysäyttää ruuhkassa toisen perään.

Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo peräkammarin pojalle;22482956:
Mitä timppakaan mitään tietää töihin menemisestä kun makailee päivät pitkät työttömänä uuninpankolla ja jutustelee akkojen kanssa mammapalstalla.:D

Huomennahan tuo olisi taas töihin mentävä, autolla ja ihan talvikelissä. Ja meidän uuninpankolle ei mahdu edes sinunlaisesi pikkusieluinen ihminen.=)

Yhteistyössä