Mä oon niin kyllästyny tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaudun

Vieras
Nimittäin siihen että mulla ei oo yhtään ystävää joka kutsuis kahville tai tulis meille kylään. Mä oon päivästä toiseen yksin lasten kans. Kyllä mieskin löytyy mut ystävä on aivan eri asia.
Tää on niin pieni kylä ettei täältä oikein tunnu löytyvän uusia kavereita. Kaikki on tyyliin- hyvän päivän tuttuja joita vaan moikkaa ku vastaan tulee tai pari sanaa vaihtaa esim perhekerhossa jne.
Tuntuu et kaikilla on jo ne omat kaverit eikä ketään kiinnosta tutustuu enää kehenkään :(
Mä en enää jaksa olla aina yksin joka päivä. Mitähän täs vois vielä tehä et sais kaverin/kavereita?

missäpäin suomea asut? varmaan saisit ystäviä tältäkin palstalta olen saanut vaikka kuinka monta tosi hyvää ystävää, yksi jopa niin hyvä että on mun tyttäreni kummitäti =) täällä palstailee tosi moni äiti ihminen joten jos laittasit esim tuonne ystäväpalstalle ilmoituksen?

mut olen jo 15 vuodessa tähän tottunut. meidän kylässä vielä muualta muuttaneita katsotaan pitkin nenän vartta,, joten en ole kovin aktiivisesti edes kavereita yrittänyt täältä löytää

Päivät kuluis niin paljo mukavammin kun tietäis että on ainakin se yksi kaveri ja jonka kans vois olla ihan oma itsensä. Mut tuntuu ettei niitä nykyään oo tai ainakaa joka nurkan takana.

Yhteistyössä