mä oon niin kyllästynyt tähän käpy kylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pistää vihaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pistää vihaksi

Vieras
mutta mies ei vaan suostu muuttamaan. enkä mä halua olla perheen rikkoja ja muuttaa yksin lasten kanssa.

töitäkään mulla ei oo ku ehkä pari kertaa vuodessa. jos ajattelis vaihtavansa alaa niin eipä ole paljon mistä valitakaan kun ei täällä tunnu työllistävän mikään muu kuin vanhusten ja lastenhoito. Lastenhoitoon en vaan kerta kaikkiaan sovi vaikka mulla omia lapsia onkin. Kokeillut olen sitä työnä.

Onko teiltä pitkä matka lähimpään kaupunkiin? Voisitko ajatella käyväsi muualla töissä, niin tulisi lisäksi hiukan maisemanvaihdosta, vaikka asuisitkin vanhalla paikkakunnalla?

Olen kokenut saman ja pakko oli muuttaa lähimpään kaupunkiin koska olin todella onneton ja lähes masentunut. Mies käy edelleen siellä töissä. Oletko puhunut miten miehesi kanssa? Siis ymmärtääkö hän todella sun ahdistuksen määrän?

Olen kokenut saman ja pakko oli muuttaa lähimpään kaupunkiin koska olin todella onneton ja lähes masentunut. Mies käy edelleen siellä töissä. Oletko puhunut miten miehesi kanssa? Siis ymmärtääkö hän todella sun ahdistuksen määrän?

Olen puhunut miehelle. Mutta ei se koskaan osaa sanoa siihen mitään. Näyttää vaan surulliselta kun otan asian puheeksi.

Onko teiltä pitkä matka lähimpään kaupunkiin? Voisitko ajatella käyväsi muualla töissä, niin tulisi lisäksi hiukan maisemanvaihdosta, vaikka asuisitkin vanhalla paikkakunnalla?

kaikki tässä lähistöllä 50-80km säteellä on tällaisia pieniä tuppu kyliä ja pieniä kaupunkeja. Lähin isompi kaupunki on 100km päässä. Se on liian pitkä työmatkaksi. Itseasiassa vihaan koko tätä maakuntaa. Muuttaisin heti takaisin kotikaupunkiini jos voisin.

Mulla ihan samat mietteet. En vaan halua asua enää täällä kun en pääse kulkemaan. 30km kaupunkiin jossa käyn töissä. En saa enää sairauteni takia ajaa autoa. Olen täysin julkisten varassa. En pääse edes kauppaan ja harrastuksiin 10km päähän jos mieheni ei halua viedä. Masentaa ja paljon. En enää jaksa edes iloita lapsestani. Mieheni ei ymmärrä, puhuminen ei auta. Jos muuttaisin niin lapsi jäisi tänne koska kaverit täällä ja hoito olisi muuten vaikea järjestää. En vaan pysty lähtemään ja jättämään lastani.

Juurikin samat fiilikset tämän kylän suhteen!:( Pieni paikka, kaikki tuntee toisensa ja töitä ei meinaa mistään löytyä. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan..

Yhteistyössä